Lente

Ohw Lente, heb ik toch zo’n zin in! Kan er echt naar hunkeren.

Maar heb echt het ‘lentegevoel’ nog niet hoor. En al helemaal niet toen ik vanmorgen om half 8 de autoruiten stond te krabben :?

Ohw Lente, heb ik toch zo’n zin in! Kan er echt naar hunkeren.

Maar heb echt het ‘lentegevoel’ nog niet hoor. En al helemaal niet toen ik vanmorgen om half 8 de autoruiten stond te krabben :?

Eigenlijk vindt ik de lente helemaal niet leuk. Ja natuurlijk is het wel prettig dat de bloemetjes buiten weer gaan bloeien en dat de blaadjes aan de bomen komen. Maar Het duurt dan altijd nog zo lang dat het echt mooi weer is.

Ik wordt gewoon mega sjagie als het in de verwachting ligt dat het mooi weer wordt en het gaat dan regenen. Zoo wordt ik ook erg vervelend als het zomer is en het regent. Terwijl ik in de herfst erg kan genieten van een regenachtige dag :lol: :lol:



Overigens kan het me in de zomer niet warm genoeg zijn. ( nu nog een manier vinden om een koele slaapkamer te houden :angel: ) Maar die regen in de lente en zomer :snooty:

Ik wil ook graag voorjaar!!!

Sorry ik kan dit jaargetijde geen lente meer noemen…

Lente is ons :vlinder: van Heske. Dus ik heb een beetje gemendge gevoelens bij de zin: Lente komt eraan… Dat kan dus helaas niet meer :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Welke lente?

Het vriest hier in adam hoor…



Ik hoop dat de krokussen nog even in de grond blijven. Ik houd van alle jaargetijden, maar lente is toch echt mijn favoriet.

Toch vind ik het nog net januari een beetje overdreven er nu al op te hopen of het over de lente te hebben… :angel:



Dus ik wacht wel tot begin april. Mooie tijd… :thumbup:

Och Krabje, natuurlijk is dat heel naar…

(Hebben mensen ook met de slogan van BOB :? ) :hug:



Het vriest hier ook, maar als je het gevoel niet herkent, dan is het voorjaarsgevoel er voor jou duidelijk nog niet. Voor ons wel, af en toe, in de zon, zonder wind en dan de kleine geurtjes die je begint te ruiken :inlove: :inlove: Dat is voor mij het lentegevoel, dat kan makkelijk midden in de winter :thumbup: :mrgreen:

@Nicje wrote:

Och Krabje, natuurlijk is dat heel naar…

(Hebben mensen ook met de slogan van BOB :? ) :hug:



Het vriest hier ook, maar als je het gevoel niet herkent, dan is het voorjaarsgevoel er voor jou duidelijk nog niet. Voor ons wel, af en toe, in de zon, zonder wind en dan de kleine geurtjes die je begint te ruiken :inlove: :inlove: Dat is voor mij het lentegevoel, dat kan makkelijk midden in de winter :thumbup: :mrgreen:




Maar dat ken ik wel hoor, dat gevoel. De geur ook en ik word er ook vrolijk van.



Maar de ts schreef dat de lente er aan komt.



:wink:



Dat maakt een verschil dus, een lentegevoel hebben of vinden/denken/willen dat de lente er al aankomt omdat ze een geur rook… 8)

Ik denk dat ze het ‘bij wijze van’ geroepen heeft :wink: :stuck_out_tongue:

@Madre wrote:

@Nicje wrote:
Och Krabje, natuurlijk is dat heel naar…

(Hebben mensen ook met de slogan van BOB :? ) :hug:



Het vriest hier ook, maar als je het gevoel niet herkent, dan is het voorjaarsgevoel er voor jou duidelijk nog niet. Voor ons wel, af en toe, in de zon, zonder wind en dan de kleine geurtjes die je begint te ruiken :inlove: :inlove: Dat is voor mij het lentegevoel, dat kan makkelijk midden in de winter :thumbup: :mrgreen:




Maar dat ken ik wel hoor, dat gevoel. De geur ook en ik word er ook vrolijk van.



Maar de ts schreef dat de lente er aan komt.



:wink:



Dat maakt een verschil dus, een lentegevoel hebben of vinden/denken/willen dat de lente er al aankomt omdat ze een geur rook… 8)




Maar de lente komt er toch ook aan?

Althans voor mijn gevoel, ik zeg niet dat de lente er al ís, ik zeg niet dat het weer nu alleen maar beter wordt, ik zeg niet dat we morgen in ons t-shirt buiten kunnen gaan lopen.

Ik weet dat het nu buiten vriest, ik leef niet in een fantasiewereld, getuige de reacties van meer kokkkers die het roken.

Ik zeg alleen maar dat de eerste tekenen van de lente te merken zijn…ergo, de lente komt er aan.

En ja, ik weet dat het nog even duur voor hij er is en dat we dan weer kunnen gaan praten over de zomer die er aan komt en dan de herfst weer en de winter and so on and so on…

Maar laat me nu gewoon ff blij zijn dat (voor mijn gevoel) de lente er aan komt zeg.

Als dat al als overdreven of voorbarig beschouwd wordt dan kan ik net zo goed doorgaan met klagen over de dingen die mis gaan, wat ik normaal vaker doe, is dat beter? :think:



Damn, dat je zelfs bijna een discussie kunt krijgen over of de lente al dan niet in aatocht is als je die geur ruikt :think: :silenced:

Nou kom op rivella, nu weer vrolijk en gezellig zijn omdat je de lente hebt geroken hoor! Je was juist zo spetterend! :slight_smile:

:mrgreen: de lente komt er idd aan al ligt er ijs op de sloot

viel me net ineens op dat m’n bloembollen alweer boven de grond staan :think: (zal wel weinig bloem aan komen dit jaar nu ze bevroren zijn…:()

@Rivella wrote:

@Madre wrote:
@Nicje wrote:
Och Krabje, natuurlijk is dat heel naar…

(Hebben mensen ook met de slogan van BOB :? ) :hug:



Het vriest hier ook, maar als je het gevoel niet herkent, dan is het voorjaarsgevoel er voor jou duidelijk nog niet. Voor ons wel, af en toe, in de zon, zonder wind en dan de kleine geurtjes die je begint te ruiken :inlove: :inlove: Dat is voor mij het lentegevoel, dat kan makkelijk midden in de winter :thumbup: :mrgreen:




Maar dat ken ik wel hoor, dat gevoel. De geur ook en ik word er ook vrolijk van.



Maar de ts schreef dat de lente er aan komt.



:wink:



Dat maakt een verschil dus, een lentegevoel hebben of vinden/denken/willen dat de lente er al aankomt omdat ze een geur rook… 8)




Maar de lente komt er toch ook aan?

Althans voor mijn gevoel, ik zeg niet dat de lente er al ís, ik zeg niet dat het weer nu alleen maar beter wordt, ik zeg niet dat we morgen in ons t-shirt buiten kunnen gaan lopen.

Ik weet dat het nu buiten vriest, ik leef niet in een fantasiewereld, getuige de reacties van meer kokkkers die het roken.

Ik zeg alleen maar dat de eerste tekenen van de lente te merken zijn…ergo, de lente komt er aan.

En ja, ik weet dat het nog even duur voor hij er is en dat we dan weer kunnen gaan praten over de zomer die er aan komt en dan de herfst weer en de winter and so on and so on…

Maar laat me nu gewoon ff blij zijn dat (voor mijn gevoel) de lente er aan komt zeg.

Als dat al als overdreven of voorbarig beschouwd wordt dan kan ik net zo goed doorgaan met klagen over de dingen die mis gaan, wat ik normaal vaker doe, is dat beter? :think:



Damn, dat je zelfs bijna een discussie kunt krijgen over of de lente al dan niet in aatocht is als je die geur ruikt :think: :silenced:




Nou nou nou…



Je maakt het zelf groter dan dat ik het bedoelde hoor. Ik zie in de huiskamer een onderwerp over geuren en dan over de lente…



Dan denk ik, waar dan?



Ja ik ken dat gevoel en dat is een supergevoel, wil je je het gevoel niet ontnemen hoor. Vind ook niet dat ik een soort van discussie aan het starten ben.



Waarschijnlijk begrijp ik het onderwerp gewoon even niet…Normaal zou ik dat wel begrijpen.



Ik zal mij er iig niet meer mee bemoeien.

Gezien die reactie denk ik dat Nicje gelijk heeft, dat je dat lentegevoel en het feit waar ik het over heb door elkaar haalt.

Het echte lentegevoel komt ook pas als de vogeltjes gaan fluiten en je echt merkt dat het wamer wordt, dat is anders.

Misschien dat dat niet helemaal duidelijk was ofzo?



Maar goed, de zon kruipt langzaam mijn tuin en huis binnen dus ik ga genieten van mijn dag :mrgreen:

ik rook het ook verleden week :inlove: :inlove:



snuifffff ahhhhhhhh, manlief: :eh: wat doe jij raar :think: ik: :inlove: lente ik ruik lente… snuiffffffffff ahhhhhhhh :inlove:

hij begreep me niet helemaal :mrgreen:

bij de bloemenwinkel wilde ik meteen tulpen mee, maar die hadden ze nog niet :?



ik krijg dan ook van die vlindergevoel in mn buik, en helemaal gelukkig te zijn.



wat een geur al niet kan doen :inlove: