Lente

Maandag liep ik met Chris naar de psz, ik liep gewoon met mijn minder dan gemiddelde humeurtje over straat een beetje te mokken omdat mijn dag weer eens niet liep zoals ik graag had gewild.

En toen, zomaar ineens…rook ik het, mijn humeur veranderde op slag, ik begon te glimlachen en daar ben ik niet meer mee opgehouden die dag :mrgreen:

Een bepaalde geur, het is niet te omschrijven hoe het precies ruikt, maar het was er gewoon ineens.



DE LENTE KOM ER AAN :dance: :mrgreen: :dance: :mrgreen:



Binnen een paar dagen kunnen we hier de eerste crocussen verwachten, en kan ik er weer met mijn camera op uit, bloemetjes, beestjes, ohhhhh wat hou ik toch van de lente :inlove:

ja ik liep van de week ook en dacht yes het word weer lente!!!



Helaas hebben we nu allemaal de griep te pakken :wall:

Ik hoop het.



Ik rook het niet toen ik naar school fietste, met een knalrode neus. Ik zag het ijs op het water, dochter mopperde dat het nu echt tijd werd voor boterbloemen en narcissen. Heeft ze gelijk ook.

Alleen wordt het volgende week nog kouder dan het nu is.

Een koufront vanuit Scandinavie en Rusland. Klonk niet echt lekker

8)



En ik vind het nu ook koud, het regent iets wittigs, als ik met de auto weg wil zal ik moeten krabben, lente… Graag :dance:

Wij willen ook lente!



Ik ben al een week niet buiten geweest (griep).

We gaan dalijk lekker even met z’n tweetjes naar het tuincentrum tulpjes kopen. :stuck_out_tongue:



Daarna weer gauw pyjama aan en de bank op :stuck_out_tongue: genieten van de lente in huis :inlove:

Ja Tulpen :inlove: ik heb gister mijn eerste bosje gekocht, ze staan nu lekker vrolijk te zijn op mijn tafel :inlove:

Heerlijk gewoon :mrgreen:

Uhm ik wil geen spelbreker zijn, maar het is nog 2 maanden winter. Oke de laatste maand zal het wel wat minderen, maar van ons mag het nog flink vriezen en nog een keer zo n pak sneeuw komen als we al gehad hebben :mrgreen: :silenced: :wink:

Nou, ik vind het gewoon erg koud! En als je de verwachtingen ziet komt er nog weinig lente aan… :wink:

Sneeuwklokjes staan hier in t park,maar kan niet echt zeggen dat ik er een lente gevoel bij krijg met die kou.

@mama van anne wrote:

Uhm ik wil geen spelbreker zijn, maar het is nog 2 maanden winter. Oke de laatste maand zal het wel wat minderen, maar van ons mag het nog flink vriezen en nog een keer zo n pak sneeuw komen als we al gehad hebben :mrgreen: :silenced: :wink:




dat dacht ik ook :mrgreen:

ik keek vanmorgen uit het raam en zag een bevroren sloot en kreeg daar alles behalve een lente gevoel bij :oops: :shifty:

Ik heb het ook nog niet geroken maar weet wel precies wat je bedoeld… die geur… :inlove:

Hahaha, ik zeg ook niet dat de lente er al is, maar de geur van de lente zit gewoon in de lucht.

Hij komt er iig aan, en het was ook echt een maar een vlaag waarin ik het rook…en toch is het voor mij dan helemaal het teken dat de crocussen binnen een paar dagen opkomen en dat geeft me gewoon een heerlijk gevoel :mrgreen:

nogmaals, ik geloof er voorlopig niet in :wink:



tot later, ik ga krabben.



:roll: blegh…

Lente? Waar?

Van mij mag ze (?) komen!!!

@Rivella wrote:

Hahaha, ik zeg ook niet dat de lente er al is, maar de geur van de lente zit gewoon in de lucht.

Hij komt er iig aan, en het was ook echt een maar een vlaag waarin ik het rook…en toch is het voor mij dan helemaal het teken dat de crocussen binnen een paar dagen opkomen en dat geeft me gewoon een heerlijk gevoel :mrgreen:
Helaas gaat het de komende dagen behoorlijk vriezen zag ik net, dus ik hoop dat de crocussen nog onder de grond blijven anders vriezen ze meteen weg.

Brrr nog meer vrieskou… :roll:

Ik WIL ook LENTE!!!



ben er zo aan toe

Lente kom maar op. Volgens de weersberichten geven ze weer vrieskou op en dat de schaatsten nogmaal uit het vet mogen.



Lente is er voor mij als de eerste lammetjes buiten lopen :inlove:

Eerst nog die vreselijke februari maand nog door zien te komen. Ik vind de winter leuk tot en met december. Januari en februari mogen van mij afgeschaft worden :evil:

Rivella, ja die geur. Ik herken het helemaal. zodra ik het ruik word ik helemaal blij en supergelukkig. De winter duurt me echt te lang.

@Elka wrote:

Eerst nog die vreselijke februari maand nog door zien te komen. Ik vind de winter leuk tot en met december. Januari en februari mogen van mij afgeschaft worden :evil:




De winter begint pas 21 december :mrgreen: