Oh net een aktie! Ian huilde dus manlief even bij hem kijken. Dus van boven Mir kom is.
Ik naar boven en kijk in zijn bedje. Alles kleddernat.
Dus ik zijn slaapzak open doen en ja hoor wat hangt daar vrolijk te bungelen, zijn kleine pielemans.
Dus vergeten een pamper om te doen Dus manlief is direkt maar met hem gaan douchen en ik heb zijn bed verschoont. Zo dom he!
Dit is me dus met Noah ook al een keer overkomen he!
Hebben jullie dit ook wel is gehad?
Liefs Gismo
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Nee sorry geen ervaring mee, maar moest hier even heel hard om lachen.
Liefs, Chantal.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Nee is me nog nooit overkomen maar ik moet er wel om lachen :mrgreen:
nee is me nog niet overkomen,maar zou ook zo een actie voor me kunnen zijn :lol: :lol: :lol:
Wel lachen trouwens!
:shock: :shock: :shock:
Nog nooit gebeurd hier… heb wel onwijs hard moet lachen, sorry… :-*
nee sorry, je bent echt de enige die dit overkomt :mrgreen:
Nee hier nog nooit gebeurd, maar moest er wel om lachen. :lol:
Hier ook nog nooit gebeurd :mrgreen: . Mijn man heeft wel een keer de pamper niet goed dicht gedaan waar door ik Ruben vond met alleen de plakkertjes aan elkaar en het voorste deel van de luier nog net voor het plassertje.
:lol: :oops: sorry maar das en zielig en wonderlijk grappig tegelijk :oops: :lol:
Hmmm :think: volgens mij ben ik dus de enige!!!
Oh echt waar kan me voorstellen dat jullie in een deuk lagen.
Oh je had dat slaperige koppie moeten zien en mijn man en ik helemaal in een deuk. Hij zat echt zo te kijken van “valt hier wat te lachen ofzo”.
:eh:
Heb ik ook nog nooit gehad…
:lol: moet er wel erg om lachen :mrgreen:
:lol: Nee Gis, sorry, ik heb al véél domme dingen gedaan in mijn moedercarriere, maar geen luier?! Neeeeej :mrgreen:
hihi :lol:
nee geen ervaring mee (tot nu toe)
hihihihi Gismo, nee is mij nooit overkomen!
Zou nog een stunt geweest zijn als Ian droog was gebleven vannacht en dat je het pas de volgende ochtend had ontdekt.
Vind wel een goeie :lol: :lol:
Liefs,
Moon
Nou Moon, dat was dus bij Noah wel zo. Die was toen net 2 en toen heb ik dus hetzelfde een keer gehad. Hij was daarna 3 nachten droog :shock:
Maar uhm volgens mij ben ik toch echt de enige!!!
@gismolo wrote:
Nou Moon, dat was dus bij Noah wel zo. Die was toen net 2 en toen heb ik dus hetzelfde een keer gehad. Hij was daarna 3 nachten droog :shock:
:lol: dus dit was nog niet eens de eerste keer ook! Er staat me een gezegde bij; iets met ezels en stenen :mrgreen:
@gismolo wrote:
Maar uhm volgens mij ben ik toch echt de enige!!!
ja, je bent een uniek exemplaar :mrgreen:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Geeft niets hoor meis, het kan de beste overkomen :lol: 8)