Lekker slim!!!

Ach lieverd , je krijgt het hier wel voor je luier…uhmm… kiezen he? :hug: … :mrgreen:

't is dat je niet zwanger bent maar hij is ook erg leuk voor het “azijn in de ijskast” boekje :mrgreen:

@annemarie69 wrote:

't is dat je niet zwanger bent maar hij is ook erg leuk voor het “azijn in de ijskast” boekje :mrgreen:

Of voor de “blunders” toppic in de huiskamer :mrgreen:

Ik doe nooit iets doms, zoals door de stoel zakken als ik aan het KOKKEN ben

Liefs

Moon

Haha oh ik kan er nog niet bij dat het me inderdaad al voor de 2e keer is gebeurt.

Een ezel stoot zich nooit 2 keer aan dezelfde steen toch :mrgreen:

Krijg het voor mijn luier :mrgreen:

Moon, haha gelukkig had jij ook een fijne stunt van de week :wink:

Vanavond Ian in bed, zag ik snel manlief even voelen of hij een pamper om had. Wat een vertrouwen he :think:

@gismolo wrote:

Vanavond Ian in bed, zag ik snel manlief even voelen of hij een pamper om had. Wat een vertrouwen he :think:

:mrgreen: Kan me het wel voorstellen hoor!

He Steph een beetje vertrouwen in mij hebben he :mrgreen:

Heb ik ook wel hoor, maar Martin zou hetzelfde doen als je man :mrgreen:.

Ik denk dat het je geen derde keer zal overkomen :wink: .

Nou laten we het hopen he!

8)

Nee, hier geen herkenning, maar ook ik vind het erg grappig :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol:

Hier ook nog nooit gebeurd, maar lag wel onder de tafel van het lachen. :lol: :lol: :lol:

Sorry hoor, ik kan je helaas niet bijstaan in deze blunder :mrgreen: :mrgreen:

Wel dapper dat je hem durft te delen met ons :thumbup:

Myrthe draagt sinds kort overdag geen luier meer en ik zit er een beetje op te wachten tot ik hetzelfde doe. :?

nee het is mij ook nog nooit over komen

maar ik moest er wel om lachen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

groetjes nicolette

Manlief heeft wel eens een luier bij Aniek vergeten. Die had tot ze een maand of 10/11 was tot wel 12 poepluiers op een dag. Dus het verschonen ging wel eens op de automatische piloot. Hij had wel keurig een schoon rompertje en een setje kleding aangedaan. Maar toen hij net van de trap afkwam met haar kon ie weer terug, voor een nieuwe verkleedpartij voor Aniek en voor hemzelf :mrgreen: