Lekker, halve worst bij de Hema eten..

Niet!!

Gatver, ik ben de hele dag al de worst aan het herkauwen. :sick:

We waren bij de Hema en uit nostalgie kocht ik een halve worst met een knorrende maag. Vroeger gingen mijn vader :**: en ik altijd op zaterdag naar de stad en dan ook altijd even een worstje eten. Maar de worst is niet meer wat het geweest is. Het vet droop aan alle kanten langs mijn kin en handen, het was nat, vet en de buitenkant taai als plastic en de worst komt me steeds omhoog :sick: :sick:

Nooit meer worst van de Hema :silenced: :sick:

Ik kan het me helemaal voorstellen. Bij ons heeft de worst de vloer gezien :sick: :sick: Nou ja nadat hij eerst Victor van binnen had bekeken.

Mijn zus eet nooit meer die worst door mij :oops: Ik lag in het ziekenhuis, waren nog aan het testen of ik nekkramp had of tbc :think: Ze hadden net een injectie in mijn nek gezet en ik was megamisselijk… Toen kwamen mijn moeder en zus binnen met een Hema worst. Dat was de bekend druppel :sick:

Ik eet ze nog wel, maar ook niet meer zo vaak als vroeger… Soms op brood.

Oh, nee hoor! Héérlijk :drool:

Maar dan wel op zijn tijd. Want vet is het zeker!!

Ik vind het heerlijk hoor…

Beter dan vroeger…Vind het ook niet megavet smaken (weet ewl dat het zo is 8) ) maar sappig issie wel… :drool:

Hmmm heerlijk…greep vanmiddag nog mis,maar heb iig een (magere) hemaworst gekocht voor bij de hutspot morgen…

Jammie…ik merk juist de laatste tijd dat ofwel een hema ze niet eens verkoopt (los om meteen te eten) of ze zijn altijd op/uitverkocht…

Heerlijk…vet en zout als je weer eens vergeten bent te lunchen,maar daar pas achterkomt als je loopt te jagen…(gebeurt nou zo vaak…geef de kids te eten,maar vergeet zelf gewoon mee te doen…).

Lang leve de rookworst…al zal het gebrek aan kwaliteit ook wel liggen bij de personen die moeten waken over die stomende pot met worsten…

Hema worsten worden gemaakt bij Unox.

De medewerkers bij het bakje worsten zijn idd ook verantwoordelijk van hoe de worst bij de klant komt. Ons vermoeden is dat onze worsten al 3 dagen in te heet water hebben gelegen.

Ons vermoeden is dat onze worsten al 3 dagen in te heet water hebben gelegen.

Dat bedoel ik dus...blehhh...
Maar als dat allemaal wel in orde is...jammie...

Het is niet voor niks:

De worstjes van de Hema, zijn niet te hard of slap, de Hema worst hoera hoera, zit barstensvol met SAP! :mrgreen:

@Fryskefaam wrote:

Het is niet voor niks:

De worstjes van de Hema, zijn niet te hard of slap, de Hema worst hoera hoera, zit barstensvol met SAP! :mrgreen:

Ondanks het zakje en een servet erom heen, het sap en vet kwijlde over mijn hagelwitte jas :eh: :wall:

Maar wat een “gezellige” slogan, nog nooit gehoord.

En ook geheel niet dubbelzinnig! 8)

Ik houd ook niet van hema rookworst, ik krijg er zuurbranden van en ik “eet” het daarna nog totdat ik naar bed ga.

Als ik de worst warm eet komt het steeds terug omhoog maar dat heb ik niet tot bijna niet als ik 'm koud eet

oh mjammie lekker op een verse witte boterham met mosterd

oh ik krijg gewoon trek(nou wil het wel dak er nog een in de vriezer heb liggen :drool:

Maar die worsten van tegenwoordig kunnen niet tippen aan die worsten van vroeger, maar toen hadden ze een andere fabrikant ( ik weet niet of ik het goed schrijf hoor swam ) toen waren de worsten heerlijk :drool:

Maar nu :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick: :sick:

ze kunnen mij niet meer bekoren , vieze worsten :sick:

Op een hapje na eet ik ook geen hema worst. Vind het ook te vet en helemaal niet zo lekker.

Hub vind ze heerlijk, er liggen hier dan ook standaard halve hema worst voor hem in de vriezer voor bij stamppotten.

Zo ben ik dus ook van mijn worst van de Hema afgekomen.

Ik weet het nog zó goed. Ik was rond een jaar of 11 en ik had die dag een Hema-worst op. Ik werd 's avonds zo ziek dat ik moest overgeven. Wat eruit kwam was dus het velletje van de worst. Sindsdien eet ik dus geen Hema-worst meer.

Wel jammer van de herinneringen die je had met je vader *

@Debbie & Lana wrote:

Wel jammer van de herinneringen die je had met je vader *

Dat dacht ik ook! :hug:

Lief van jullie. Gelukkig blijft de herinnering wel en eet ik in gedachten nog eens een lekkere hemaworst met pap :slight_smile: Maar dan inderdaad zonder vet op mijn kin en jas en een wee gevoel in mijn maag. Da weeïge gevoel komt dan ergens anders door :kaars:

Maar inderdaad, dat velletje :sick:

Hard, taai en van plastic. Logisch dat je maag dat niet verdraagt.

het is inderdaad soms vettig een sappig, daarom eet ik er ook niet zo vaak een, hoogstens 2 per jaar :smiley:

heerlijk die worsten :inlove: hier kun je trouwens kiezen tussen de orginele variant of de magere versie bij het warm meenemen.