Ik vond ze vroeger ook lekker. Net als de Unox-worsten, die aten we vroeger altijd bij de stamppot. Nu vind ik beide niet meer lekker . We eten zelf fijne worsten van de C1000 bij de stamppot :drool: .
bij mijn weten waren die kregen altijd al mega vet. Vroeger aten wij ze thuis wel bij de stampot, maar luste ik ze niet.
Hier geen onverpakte worsten. Je weet nooit wie er met zijn vingers in die bak zit te graaien en waar die vingers eerder geweest zijn.
Laatst zat er een kind met zijn handen tussen die worsten woelen :sick:
@Kittycat wrote:
Hier geen onverpakte worsten. Je weet nooit wie er met zijn vingers in die bak zit te graaien en waar die vingers eerder geweest zijn.
Raar, want naar mijn weten worden de onverpakte worsten altijd direct uit het hete water gehaald en dan gelijk in een zakje gedaan en aan de koper wordt gegeven.
Vraag me af of dat het kindje vuurvaste handjes had

@Debbie & Lana wrote:
@Kittycat wrote:Hier geen onverpakte worsten. Je weet nooit wie er met zijn vingers in die bak zit te graaien en waar die vingers eerder geweest zijn.
Raar, want naar mijn weten worden de onverpakte worsten altijd direct uit het hete water gehaald en dan gelijk in een zakje gedaan en aan de koper wordt gegeven.
Vraag me af of dat het kindje vuurvaste handjes had![]()
Ik denk dat ze de koude worsten bedoeld, die je thuis kan opwarmen.
Oh, op die manier. Bij ons heb je dus twee bakken (er begint ineens een lichtje te dagen). 1 bak met de losse niet-verpakte worsten en daarnaast met verpakte worsten.
Het waren onverpakte worsten in een ronde? bak. Ik geloof dat ze daar wel warm in blijven. Met van die zakjes erboven om ze in te doen. Dus je moet een worst pakken en dan in het zakje doen.
hmm heerlijk, maar ik neem ze wel altijd op een broodje
Ik lust ze ook niet (meer), maar heb wel die herinneringen samen met mij pa…
Alleen hij vertelde me, toen ik een jaar of 5/6 was, dat ik op moest passen, als je ze teveel at, groeiden ze zo uit je lijf. Hij had er al heel veel gegeten…
En ik geloofde dat… als ik er teveel at, kreeg ik een piemel net als papa en mijn broertje…
:lol: :lol:
jammie water loopt me al in de mond, vind ze echt heerlijk!!
Je mag me er s’nachts voor wakker maken.