lekker eten in rotterdam?

wij willen woensdag uit eten gaan dan zijn we 2 jar getrouwd maar…

welk restaurant is leuk en lekker eten? in rotterdam centrum

het moet niet al te sjiek zijn :mrgreen:

wij hebben vorige week ook voor ons trouwdag dag rotterdam gedaan,en gegeten bij brutus beer…klinkt als een afgezaagd 3erangs cafetaria…maar we hebben er heeeeeeeeerlijk gegeten!

zit op de boompjes,schuin tegenover de erasmusbrug!

ps;wel ff reserveren

is het daar door de weeks ook zo druk dan?

weet wel dat wij er aantal jaren terug zijn geweest dat het echt zo druk was dat we het niet leuk vonden :oops: :mrgreen:

Geen Rotterdam maar Capelle a/d IJssel

Rasa Sayang is indonesisch, echt heeeeeeerlijk.

Wij moeten er altijd een heel eind voor rijden, maar

hebben dat er graag voor over. :drool:

Het is een buffet en kost door de weeks 15,80.

Echt een aanrader :thumbup:

Ze hebben ook www :wink:

hm dat is weer eens iets anders heb geloof ik nog nooit indonesisch gegeten :mrgreen:

en capelle a/d ijssel is ook niet zo ver :smiley:

Echt authentiek chinees of japans bij Restaurant Shanghai/Saporro (zit in 1 gebouw) op de Jacq. Dutillweg. Heeft volgens mij ook een website.

Echt heerlijk eten :drool: :drool:

Het is echt heerlijk, lijkt een klein beetje op chinees. :wink:

Met lekkere spekkoek :drool:

Je kan voor dat geld onbeperkt eten en zolang blijven tafelen als je wilt. :thumbup:

Veel plezier!!

Shanghai/Saporro lekker japans

@Maxim wrote:

Je kan voor dat geld onbeperkt eten en zolang blijven tafelen als je wilt. :thumbup:

Veel plezier!!

:mrgreen: :mrgreen:

wokken wokken lekker wokken bij Idols (naast de b.korf)! yummie

en de beer blijft idd ook altijd goed :slight_smile:

:drool:

De thai thani is een echte aanrader . Heb werkelijk nog nooit eerder zo lekker gegeten . Ook een hele goede vegetarische kaart .

hofplein 652

Met deze tips hoop ik maar dat je van oosters eten houdt? :mrgreen:

Wat had je zelf in gedachten qua soort keuken en budget?

Ik ga niet zo heel vaak uit eten en als ik ga meestal ergens anders. Maar we zijn wel is in de korte lijnbaan bij de italiaan geweest (zegmaar aan de overkant van de mac. t zit boven valt wel op als je er op let) is goed betaalbaar en best wel leuk! En vooral erg lekker.

@Maxime wrote:

Met deze tips hoop ik maar dat je van oosters eten houdt? :mrgreen:

Wat had je zelf in gedachten qua soort keuken en budget?

:mrgreen: houden we gelukkig wel van ja

wij hadden echt geen idee een paar jaar geleden gingen we vaak uit eten

naar de griek (geen id hoe die heet niet zo’n groot zaakje)

italiaan (hoogstraat (raphaello) en lijnbaan)

chineeseboot de goudenwok komen we nu ook nog weleens

brutusbeer vonden wij veelste druk hebben we maar 1x gegeten

mexicaans grillrestaurant bij schouwburgplein ook een keer geweest

we zijn ook wel gek op sushi maar denk dat we dan echt een vermogen kwijt zijn dan maak ik dat liever gewoon weer eens zelf :mrgreen:

zat wel een beetje te denken aan de goudenwok (chineeseboot) wokken grillen tepanjaki lopend buffet en niet duur maarja daar zijn we in juni nog geweest en wil nu weer iets anders :mrgreen:

idols ziet er ook erg lekker uit :smiley:

die thai erg sjiek :mrgreen: en dat hebben we nog nooit gegeten (wel vaak langsgelopen zat daarachter/naast op school haha)

het word er iig niet makkelijker op (denk dat ik maar gewoon 12x (1x per maand) ga vieren dat we 2 jaar getrouwd zijn haha

Als je gek bent op sushi moet je echt naar Shabu Shabu op de westblaak :thumbup:

Ze hebben ook een eigen site en het kost € 19,50 p.p. onbeperkt eten binnen twee uur!

Ga er morgen eten jammie :drool:

@mirrie24 wrote:

Als je gek bent op sushi moet je echt naar Shabu Shabu op de westblaak :thumbup:

Ze hebben ook een eigen site en het kost € 19,50 p.p. onbeperkt eten binnen twee uur!

Haha, ik heb net mijn nichtje gebeld, want die had over deze tent verteld, maar de naam was me ontschoten. Toen ik las dat jullie sushi heerlijk vonden, heb ik gelijk gebeld. Maar Mirrie was me voor.

Moet eerlijk zeggen dat ik de beren dus echt helemaal niks vind in Rotterdam. Doorvreten en de deur weer uit gewerkt worden zodat ze dat tafeltje nog een keer bezet krijgen. Als ik uit eten ga, wil ik graag op eigen tempo eten.

Wat trouwens ook wel goed is, is het zalmhuis (bij de van Brienenoord brug)

Is allemaal wel wat langer geleden dat we er gegeten hebben omdat we uit die regio verhuisd zijn.

Lust,drank&spijslokaal :drool: Deze zit in Alexanderpolder en in Hillegersberg. Echt heerlijk eten. Het meeste is Tapas maar dan net anders dan bij de Spanjaard zeg maar. Ze hebben ook een website.

kuzzz

:think: ik neig naar de sushi omdat dat nu nog kan haha die andere kunnen altijd nog :wink:

maar ik ga nog even verder verzinnen

haha ok deze dus niet regels zijn beetje streng :lol: beetje betalen als je een sushi laat liggen en maar 5 items per keer mogen nemen… :think:

het word idols :mrgreen: :mrgreen:

Mij kan je midden in de nacht wakker maken voor een Berenrestaurant! Jammer genoeg is mijn mannetje er een beetje op uitgekeken! Waar wij met mijn werk altijd goed en lekker hebben gegeten is in Rotterdam-Zuid bij Roos Marijn, ik zal even op Internet googlen… Het zit op de Dreef. Als je zoekt op restaurant Roosmarijn Rotterdam, dan staat het meteen bovenaan.

Succes en eet smakelijk alvast!

Viratine

Wij hebben vorige week op de Witte de wit straat een erg leuk, en lekker restaurantje gevonden.

Een hele lekkere kaart, en een hele leuke losse sfeer!

Het heet: Het gelagh de boer buyten , en heeft ook een eigen internetsite waar ook de menukaart op staat.

Als je het adres wilt van de site moet je maar even een pb sturen

liefs Marije.