lekker eten in rotterdam?

heb hem gevonden met google :wink: :smiley:

:wink: Google geweldig he :mrgreen: :mrgreen:

ja echt wel :mrgreen:

Turks restaurant Zenne aan de Willemskade (bij het museum).-

Fabricca in het Entrepot (italiaan)

Sorgh en Hoop (Bij de Witte de With?) Is wel veel herrie… maar dat kan soms gezellig zijn.

tsja… en ik vind eten in de Euromast toch nog steeds wel bijzonder hoor…

Brasserie in Spangen (in het kasteel) moet ook errug goed zijn!

:mrgreen: ik had nog zitten denken aan de euromast :wall: hij is daar ook nog nooit opgeweest maar daar kan je toch alleen pannenkoeken eten :think: :oops:

@Angel & Luna wrote:

:mrgreen: ik had nog zitten denken aan de euromast :wall: hij is daar ook nog nooit opgeweest maar daar kan je toch alleen pannenkoeken eten :think: :oops:

Welnee, is overgenomen door de eigenaren van Hotel New York en gerestyled door Jan Des Bouvrie. Is wel leuk hoor, eten met uitzicht!

voor z’n verjaardag dan haha hij is binnenkort ook jarig :smiley:

pannenkoeken zijn verleden tijd daar… het is echt heeeeeeel luxe… dus ook wel prijzig geloof ik… maar wel bijzonder … toch?

via de website kun je de menukaarten zien…

:mrgreen: ja laatste keer dat ik daar ben geweest was ik 11 ofzo dus dat is ook weer bijna 16 jaar geleden haha

De Griek in Schiedam, is erg goed.(is van vrienden van mij)

Aan de rotterdamsedijk.

:oops: het menu van de euromast trekt me niet zo aan eigenlijk :oops: :mrgreen:

grieks is ook altijd lekker ja :drool:

Hotel New York! Is echt een leuke stek om je trouwdag te vieren!

En gefeliciteerd met je trouwdag!!

dankje :mrgreen:

Een beetje te laat voor vandaag waarschijnlijk, maar wel ook èrg lekker eten: de Italiaan Due Tonino op de Goudse singel. Ècht Italiaans en niet zo achterlijk atrrogant als die lui bij O Pazzo.

Ook heel lekker eten en gerechten met originele namen bij Het Genot, aan de Haringvliet.

Veel plezier vanavond!

we zijn bij idols geweest

het was lekker maar ik zal de volgende keer toch weer gaan voor de goudenwok (chinese boot) komt omdat tepan yaki mij meer trekt dan het wokken

oh en ben blij dat het geen euromast is geworden het was mistig :wink: