Lekker.. Eeeeeven regen...

Het regent hier. Heerlijk even. Alle ramen staan open zodat het even lekker af kan koelen. Voor Sascha vind ik het erg fijn. Het kind hoest zich tepletter met haar astma… A heeft vanmorgen nieuwe plantjes in de tuin gezet, dus zij kunnen het regenbuitje ook wel gebruiken!

Morgen een aangenamere temp. Zo’n 24 graden… Lekker want dan is Marijntje jarig… (hoewel ik nog steeds in de ontkenningsfase ben…)

Hebben wij een uur geleden gehad, dacht eindelijk wat verfrissing maar dat valt tegen, het is nog net zo benauwd als voorheen. :mrgreen:

@Rooike wrote:

Hebben wij een uur geleden gehad, dacht eindelijk wat verfrissing maar dat valt tegen, het is nog net zo benauwd als voorheen. :mrgreen:

Hier ook :frowning:

Alweer bijna één jaar!!!

Veel plezier morgen!

Hier ook lekker geregend. Daar knapt een mens (en tuin) van op.

hier was het ook even afgekoeld tot 22 graden… maar de regen was weg en het was alweer waaaarm

regent een beetje en beetje donderen

Hier nog niks maar begint wel te waaien en dikke donkere wolken dus denk dat het wel gaat regenen enzo straks :shifty: :mrgreen:

Op de wadden nog geen drupje, wel een wat frisser (nou ja, paar graden minder warm ;)) windje.

Heb net berichtje getypt en begint nu te rommelen hier

hier heeft het enorm geregent een half uur lang. Wel 38 mm!!! :shock: :shock: :shock: Maar inderdaad het is hier weer net zo benauwd als eerst. Het leek eerst wel lekker te worden maar nee hoor…

uurtje geleden paar drupjes (zaten net op de fiets :roll: )

koelde even af, maar wordt nu alweer snel warm :?

Welke regen???

Tis hier nog steeds bleghhh… en vies warm…

Wel bewolkingmet wat wind, maar volgens buienradar gaat het links en rechts langs ons heen :roll:

Pfff van mij mag het zooooooooooo hard gaan regenen :smiley:

ow liever geen regen medio groningen hoor , moet er zo nog even op uit en zo warm is het nu ook weer niet met het windje er bij, heerlijk zo,

Deuren staan wel open nu… genieten dit, maar kan me voorstellen als het zo heet is een regenbuitje erg welkom is :thumbup:

Het zuide heeft volop regen volgens mij, maar wij niet. Het gaat links en rechts precies langs ons…balen… ik ben dol op zon en zomer, maar dit is ook mij een beetje te gortig

@natasja wrote:

Het zuide heeft volop regen volgens mij, maar wij niet. Het gaat links en rechts precies langs ons…balen… ik ben dol op zon en zomer, maar dit is ook mij een beetje te gortig

Ook woonachtig in omgeving Nijmegen toevallig???

het wordt wel donker hier ineens…maar nog geen drup te bekennen :mrgreen:

haha dat had ik niet moeten zeggen, het regent nu :lol:

Ik zou op de fiets naar de stad…maar ik neem nu toch maar decadent de auto :mrgreen:

hier wel veel wind en een paar druppels.

hoop dat eht doorzet

Heel veel regen & onweer hier! En deze mama zit aan de rosé op de veranda :slight_smile: Genieten!

hier regent het nu ook al een poosje…rond 4 uur begon het met spetteren en al gaat het niet hard, het regent wel al al die tijd rustig door. Er begint nu ook een beetje wind bij te komen.

We hebben ALLES! open staan, zelfs de voordeur :mrgreen: Even alles door laten waaien en hopelijk een beetje fresh air op de slaapkamers…en dan hopelijk ook een nachtje goed slapen :pray: