Lekker.. Eeeeeven regen...

hier regent het nu een kleine 10 min. en het dondert afentoe wat… vraag me af of dit de warmte/benauwdheid gaat doen verdwijnen, maar de tuin is wel blij met het water :smiley:

@anjella80 wrote:

@natasja wrote:
Het zuide heeft volop regen volgens mij, maar wij niet. Het gaat links en rechts precies langs ons…balen… ik ben dol op zon en zomer, maar dit is ook mij een beetje te gortig

Ook woonachtig in omgeving Nijmegen toevallig???

Nee, Eindhoven, maar wel een beetje op dezelfde lijn denk ik.

Jee wat ben ik aan verkoeling toe. Ik heb net de tuin maar even gesproeid voor verkoeling

hier regende het en was het afgekoeld daarna werd het weer warm maar nu is het bewolkt en lekker weer afgekoeld…

rommelt een beetje maar is niet zo donker dat ik denk dat het weer gaat regenen.

hier hebben de kinderen vanmiddag heerlijk in de regen staan dansen!

Vanmorgen wakker geworden met wat regen, en nu heerlijk fris, 22 graden. Alles opengegooid, eindelijk koelt het na dagen hitte af! De keuken is nu 22 graden, en boven is het gezakt van 26 naar 24 graden. Als alles straks afgekoelt is snel de boel weer dicht en houden zo :thumbup:

Nu ben ik sowieso geen zomermens, ik ben in de winter in mijn sas, maar houd best wel van een zonnetje. Dit ging me echter veeeeeel te gek. Heerlijk die koelte!

Marion, gefeliciteerd met je dametje, maak er een fijne dag van!

jippie ik zag vanmorgen weer groen in ons gras :mrgreen:

Zelfs moet sproeien in de ochtend + avond bleef het dor dor dor… en nu 2 dagen net even wat minder warm en het gras wordt weer groen.

Na woensdag wordt het echter weer zo heet…

Gelukkig wel… ben DOL op de zon… ook als t zo heet is… lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr… :inlove:

Hier is het aan het regenen helaas… Is wel fris maar ik moet er straks op de fiets doorheen en dan vind ik die regen helemaal niet leuk!

Hier was het vanmorgen erg bewolkt en een dreigende lucht, maar geen spatje uit de hemel komen zetten. Nu begint langzaam aan de blauwe lucht weer overhand te nemen.

Ik wil nu regen, ik heb het zoooo warm door het schoonmaken :thumbdown:

Ziet er elke keer wel dreigend uit, maar iets een spat en dan komt de zon weer.

ik hoop toch niet meer dat het vandaag gaat regenen,

net de auto gewassen :think:

Hier ook geen regen vandaag. Wel bewolking en het waait. Heerlijk poets weer dus. Heb even lekker ge:‘witte tornadoot’. De héle bovenverdieping is weer schoon. Beneden alles gestoft, gesopt gezogen en gedweild. De plantjes hebben weer wat te drinken en de hele week boodschappen zijn in huis. Heerlijk zo met die wind die door mijn huis woei. Heb allen inderdaad ook lekker open. (Word vanavond weer vliegen meppen!)

Hier dus net een dikke plens :think:

En natuurlijk sta ik in mijn zomerrokje bij de winkel,

met 2 kids die lopen te zeuren dat ze nu wel willen zwemmen :angel:

Maar heerlijk mijn woonkamer is 5 graden koeler!

Hier trekt het ook dicht, is het erg broeierig, heb het benauwd en op onze slaapkamer is het nog steeds 29 graden, zelfs s’nachts. Net rap alles wat buiten stond opgeruimd, parasols maar in de schuur gezet en was ook gevouwen. Laat het maar ff regenen, goed voor de tuin.

Flauw, heb je geen regenpak? :mrgreen: