Lege vruchtzak bij 7 weken+ 4 dgn, curretage gehad..

Vandaag echo gehad, volgens berekening (en die is vrij nauwkeurig gelet op IUI) zou ik 7 wkn en 4 dgn zijn. Helaas vandaag op de echo geen knipperbolletje te zien… en ik had me er zo op verheugd :cry:



Iemand nog ervaring die wel positief is zodat ik nog een heel klein restje hoop heb?



Over 2 weken terug…



Gelet op mijn mk kansen ziet het er niet goed uit :cry:



natas

Geen ervaring, maar wil je wel heel veel sterkte wensen. Hoop dat er mensen zijn die je een positieve ervaring kunnen melden. :hug:

Meis :hug: sterkte…



Maar zagen ze wel een embryo zitten dan? Want in je titel staat lege vruchtzak?..



:hug:

nee geen embryo… de gyn wilde het volgens mij nog niet zo hard aan laten komen… en zei bij 50 procent zien we nog geen hartactiviteit maar ik zag niets… en hij keek er ook gelijk verdrietig bij :cry:

:hug: :hug: :hug: :hug: Ik leef met je mee Natas, dit is echt zo zwaar ellendig…ik had graag gelezen dat je ander nieuws had, dat verdien je zeer zeker :hug: Alsnog hier duimen voor een wonder…

he natas…



&^^&^





weet niet wat te zeggen…





:hug: colle

Oh meis :hug: … wat een rot nieuws zeg :frowning:



Ik durf hier niets over te zeggen eigenlijk. Maar volgens mij zal je toch wel een embryo moeten zien zitten…



Maar waarom mag je pas over 2weken terug komen?



Sterkte :hug:

Wat erg :hug:.

En nu nog 2 weken in onzekerheid… slopend!

Jeetje, wat een vervelend nieuws… :frowning: Aangezien je IUI gehad hebt en de datum van de eisprong en bevruchting bekend is, is het ook niet mogelijk dat je twee-drie weken korter zwanger bent, natuurlijk. Anders had dat best gekund. Heb je twee weken na de IUI positief getest of pas veel later? Bij deze zwangerschapstermijn moet er in elk geval een vruchtje te zien zijn en eigenlijk ook hartactiviteit. Ik ben bang dat de vooruitzichten niet zo goed zijn, maar wie weet gaat de groei gewoon wat langzamer en is er de volgende keer wel een hartje te zien. Ik ga voor je duimen! Heel veel sterkte!



Groetjes,

Jippie

ik reken ook nergens op, weet dat het gewoon niet kan… weet alleen niet hoe nu verder…



natas

Wat vervelend… :hug: …

Ik heb met 7 w een echo gehad en daar was ook niets op te zien, alleen een vruchtzakje. Ik moest ook 2 weken later terug komen. Wat waren dat 2 verschrikkelijke weken!!

Met 9 weken ben ik terug gegaan en daar zagen ze een lekker springend wormpje met hart activiteit :dance: … De vk heeft mij toen wel 2 weken terug gezet in zwangerschapsduur, maar voor mijn gevoel kon het gewoon echt. Met 13 weken zwangerschap kreeg ik te horen dat ik toch 15 weken zwanger was ipv 13 w… Dus toen met 7 w was ik echt 7 w zonder kloppend hartje…



Ik hoop dat het bij jou ook het geval is… :pray:

Ik heb tijdens mijn eerste zwangerschap een missed abortion gehad, ik was al 11 weken toen ik de echo kreeg maar bij de echo zagen we geen hartje kloppen en tijdens het op meten van het vruchtje kwamen we uit op 7 weken en 6 dagen. Het hartje was toen dus gestopt met kloppen.

Je zag toen al wel een echt garnaaltje zitten.

Er was dus geen lege vruchtzak te zien maar echt de contouren van “ons kindje”.

Oh Natas, nee he! Wat een rotnieuws zeg! :cry:

Ik zal toch nog heel hard voor je duimen in ieder geval. Is er een reden dat je pas over twee weken weer een echo krijgt? Waarom niet bijvoorbeeld over een week? :think:

Natas…



:hug: Ik neem aan dat je ivm je iui bij een gyn loopt?

Als ik jou was zal ik gewoon bellen en zeggen dat je toch écht wel een eerdere echo verwacht… Hier kan hij/zij je toch niet zomaar 2 weken mee laten doorlopen??



:hug:

@Mama_jeanet wrote:





Heel erg verdrietig natuurlijk :hug: , maar ik zie even geen toevoeging van jou verhaal dat enigsinds leid naar Natas… Niet dat je je verhaal niet kwijt mag hoor!! Maar er staat totaal niets waar Natas wat aan heeft…

@Bloom wrote:

@Mama_jeanet wrote:




Heel erg verdrietig natuurlijk :hug: , maar ik zie even geen toevoeging van jou verhaal dat enigsinds leid naar Natas… Niet dat je je verhaal niet kwijt mag hoor!! Maar er staat totaal niets waar Natas wat aan heeft…


Nou sorry hoor, maar ik heb in mijn verhaal geschreven dat er met zoveel weken en zoveel dagen wel iets te zien was, geen kloppend hartje maar wel iets te zien in de baarmoeder.

Ik weet dat er heel veel mensen alleen maar goed bedoelde dingen willen zeggen dat is tegen mij toen ook gezegd maar dan kweek je misschien alleen maar hoop waardoor de klap nog harder aan komt.



Ik hoop natuurlijk dat het verkeerd gezien is door de echoscopiste.

Bloom Wat reageer je vreemd op Mama Jeanet? :roll: Ze schrijft toch gewoon iets over haar eigen ervaring, misschien dat Natas daar wel iets aan heeft? Ze bedoelt het goed, hoor!

bedankt meiden voor jullie verhalen en ik vind het van jullie allemaal fijn. Zowel de positieve die een beetje hoop geven als de negatieve die gewoon op waarheid berusten :-*



maar bloom is wel lief bedoelt van je hoor :hug:



natas

(Sorry meiden :oops: , ik bedoelde mijn reactie niet vervelend hoor :frowning: .



Maar ik stoorde mij meer aan het feit dat Mama Jeanet alleen maar haar eigen ervaring neerzetten en daarna niets richting Natas schreef… Want een ma is iets heel anders dan een lege vruchtzak… Dus ik kon de koppeling richting Natas gewoon niet vinden… Naja nogmaals sorry :oops: )



Maar Natas hoe is het met je meis? Moet je nog steeds 2 weken wachten voor je echo of heb je al iets anders kunnen regelen?

:hug:

Ik heb besloten ook die 2 weken te wachten, alles in mijn lijf zegt helaas dat het mis is. Die 2 weken hoop ik dat mijn lichaam zijn werk gaat doen en dat ik niet weer een curretage moet ondergaan…



Voor de rest voel ik me K…



natas