Lege vruchtzak bij 7 weken+ 4 dgn, curretage gehad..

Dikke knuf voor jou! :hug:

Hee Natas,



Ik kom hier toevallig bij uit… Ik zat bij je in het topic juni 2009 mama’s. Heb dezelfde dag als jij een echo gehad en ook bij mij is een lege vruchtzak geconstateerd (8 wk 4 dgn). De verloskundige was er bij mij heel erg duidelijk over dat het echt mis was en dat ik niet thuis moest gaan hopen dat er misschien iets fout was gegaan, want dit was zo duidelijk dat ze zich niet kon vergissen. Dat was natuurlijk heel erg hard om te horen, maar ik ben wel “blij” met de duidelijkheid die ze me gaf.



Kan me voorstellen hoe je gevoel nu is ieder sprankje hoop, hoe klein dan ook is toch weer een sprankje… Als ik naar je verleden kijk wat betreft zwanger worden zie ik dat het je niet voor de wind is gegaan. Ik wens je heel erg veel sterkte en zal voor je duimen dat de uitslag van afgelopen dinsdag misschien toch anders is. Ondanks dat ik niet in het medisch circuit zat en er ook niet zo lang over heb gedaan als jij om zwanger te worden (een jaar). Meen ik toch dat we op dit moment wel een beetje hetzelfde voelen.



Ik wens je heel veel sterkte.

Pfff… natas, hoe gaat het nu met je? Vanuit hier helaas ook niet veel goeds, echo toonde bij mij aan dat de beeb 6 weken en 1 dag was en ook geen knipperbolletje… :cry: wel iets te zien dus, dus wel anders… maar het gevoel zal er niet anders om zijn en ik kan wel janken soms. ( gister erachter gekomen ) Probeer stiekum hoop te vinden in onmogelijke situaties, maar weet dat het eigenlijk niet kan. Zou 9+4 zijn met normale cyclus, dan kan 6+1 gewoon niet n.a.v. de testdatum :cry: Ik mag volgende week nog voor een echo omdat ik wel lange cyclussen heb gehad, maar wat ik zeg, deze berekeningen kunnen gewoon niet…



Wil je een :hug: geven en uiteraard :pray: ik voor je dat jou andere echo misschien iets anders uitwijst…



liefs,



Louise

Hmmm hoe is het inmiddels?



Late reactie zie ik aan de datums, maar hier bleek het lege vruchtzakje van onze eerste zwangerschap na 4 weken lange weken wachten tot het “afkwam” toch niet leeg.



En Kevin is nog steeds een grapjas met graag verstoppertje spelen :wink:.



Sterkte, meen dat onze gyn zei dat 13% van zulke vroege echo’s later niet bleken te kloppen (en dat er dus wel een gevuld zakje met kloppend hartje was).

Kijk, dat zijn nog eens goede berichten. Daar put een mens weer kracht uit. :-*

Natas, hoe is het nu met je? :hug:

Kl… morgen curretage…



natas

Heel erg veel sterkte, Natas! :hug:

Ow, natas… :hug: sterkte… Als je eraan toe bent, horen we graag weer hoe het met je gaat!!!

Kom je ook even heel veel sterkte wensen voor vandaag :hug:

Sterkte vandaag Natas :hug: :-*

Heel veel sterkte vandaag…

owwwww :cry: :cry: :cry: heeeeeeeel veel sterkte en een dikke :hug: voor jou. Ik denk aan je :-*

Heel veel sterkte vandaag :hug:

:cry:



sterkte, natas

Bedankt lieve meiden voor jullie reacties. Hier nog wat slap van narcose etc…



natas

Natas, hoe gaat het met je? Doe je rustig aan? En mocht je je verhaal kwijt willen op een gegeven moment… We are here!



Laat je lekker in de watten leggen ff zou ik zeggen :hug:

:hug:



heel veel sterkte Natas…





:cry:

hai naamgenoot he bah zeg wat rot wens je heel vele sterkte en dat het de volgende keer wel goed mag gaan .