Langstvoedende KOK'er?

Uit pure nieuwsgierigheid. En om iemand eens lekker in het zonnetje te zetten. De vraag is alleen: WIE?

Baukje voedt haar meisje van 3 nog, las ik net. Hardstikke goed!

In real life kom ik nooit andere langvoedsters tegen (ik ben een rariteit in mijn vriendenkring :wink:), dus het is leuk om jullie online te ontmoeten.

N.B. De vraag is absoluut niet bedoeld als competitie. Ik vind elke druppel BV die is gegeven geweldig. En poedermelk is niet mijn eerste keuze, maar ik heb er ook niets tegen. Ik ben gewoon nieuwsgierig wie de langste langvoeder is. :smiley:

He leuke vraag zeg! zou het ook wel willen weten… moest ook meteen aan Baukje denken… ben benieuwd… :thumbup:

Ja, en word jij nu (hopelijk) onze eerste tandem-voeder? Ik weet dat ik nog een zwangere zag met een kindje aan de borst. Of is er al een tandemer?

@S@nne wrote:

Ja, en word jij nu (hopelijk) onze eerste tandem-voeder? Ik weet dat ik nog een zwangere zag met een kindje aan de borst. Of is er al een tandemer?




ow echt… ik hoop het zo… wil echt graag een tandem-mama worden… en volgens mij zijn er hier op KOK ook alweer een aantal tandem-mama’s… Jij voed ook nog steeds he… :thumbup: Ik ben jou niet vergeten… :mrgreen: Jij bent de mama met de mooie borsten :oops: :mrgreen:

@faizaa wrote:

@S@nne wrote:
Ja, en word jij nu (hopelijk) onze eerste tandem-voeder? Ik weet dat ik nog een zwangere zag met een kindje aan de borst. Of is er al een tandemer?




Jij bent de mama met de mooie borsten :oops: :mrgreen:




Inderdaad…vind ik ook dubbel :oops:



En ik denk eigenlijk ook Baukje…



En mijn sm wint de prijs voor het kortste voeden, namelijk 1 minuut :wall:

@faizaa wrote:

@S@nne wrote:
Ja, en word jij nu (hopelijk) onze eerste tandem-voeder? Ik weet dat ik nog een zwangere zag met een kindje aan de borst. Of is er al een tandemer?




ow echt… ik hoop het zo… wil echt graag een tandem-mama worden… en volgens mij zijn er hier op KOK ook alweer een aantal tandem-mama’s… Jij voed ook nog steeds he… :thumbup: Ik ben jou niet vergeten… :mrgreen: Jij bent de mama met de mooie borsten :oops: :mrgreen:


Hahaha, ik zit echt hardop te lachen nu. :lol: Ja, dat was ik (op het BVfoto topic toch?). Ik zal nu dan maar bekennen dat ik altijd een borstencomplex heb gehad. :oops: Vond de vorm vreselijk. Maar inmiddels, na 2 jaar BV, begin ik ze toch ook wel te waarderen. :mrgreen:

Goed zo… :thumbup:

@S@nne wrote:

@faizaa wrote:
@S@nne wrote:
Ja, en word jij nu (hopelijk) onze eerste tandem-voeder? Ik weet dat ik nog een zwangere zag met een kindje aan de borst. Of is er al een tandemer?




ow echt… ik hoop het zo… wil echt graag een tandem-mama worden… en volgens mij zijn er hier op KOK ook alweer een aantal tandem-mama’s… Jij voed ook nog steeds he… :thumbup: Ik ben jou niet vergeten… :mrgreen: Jij bent de mama met de mooie borsten :oops: :mrgreen:


Hahaha, ik zit echt hardop te lachen nu. :lol: Ja, dat was ik (op het BVfoto topic toch?). Ik zal nu dan maar bekennen dat ik altijd een borstencomplex heb gehad. :oops: Vond de vorm vreselijk. Maar inmiddels, na 2 jaar BV, begin ik ze toch ook wel te waarderen. :mrgreen:




Hahaha… idd bij het foto topic… en nee hoor geen complex… echt nergens voor nodig… alweer 2 jaar BV… :thumbup: ja dan hebben ze hun dienst meer dan bewezen… :mrgreen:

Dank Faizaa, zit nu de hele tijd aan haar borsten te denken… :roll: 8)

:mrgreen:

@Marlous wrote:

Dank Faizaa, zit nu de hele tijd aan haar borsten te denken… :roll: 8)
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@Marlous wrote:

Dank Faizaa, zit nu de hele tijd aan haar borsten te denken… :roll: 8)




Hahahaa… sorry marlous… enne… sweet dreams… :mrgreen:

@Marlous wrote:

Dank Faizaa, zit nu de hele tijd aan haar borsten te denken… :roll: 8)
:shock: :oops: :lol: Oei oei, dit is toch wat teveel voor iemand met een voormalig borstencomplex. Ik denk dat ik maar snel onder m’n dekbed kruip!

(en nu maar hopen dat degene die zo naast me ligt net zoveel aandacht heeft voor m’n (.)(.) als jij Marlous!) mrgreen:

trouwens … bij BV foto momenten… foto van Tante Kaatje… tandem mama… :thumbup: :inlove:

Ze reageert nog maar zelden, maar staat nog steeds als lid geregistreed, en ik meen me te herinneren dat ze haar kinderen ook erg lang voede…

Zie de gebruikerslijst nummer 2 Kiki.



Tja ik wil wel meedingen naar het record, maar dan zal de prijsuitreiking dus nog wat langer op zich laten wachten :wink:

Ook hier gaan we proberen mee te doen aan langstvoedende :mrgreen:

Maar daar moet dus ook een tijdje op gewacht worden.

Thomas krijg ook nog steeds een aantal druppels BV (doet in elk geval wel erg zn best er wat uit te krijgen) en hoop dus over een paar weekjes ook te tandemvoeden. :inlove:

Volgens mij heeft Pleun ook getandemd :mrgreen:



Ik voed ook nog maar kom niet in de buuuuuuuuuurt van Baukje hihi :mrgreen:

Ja klopt, Pleun idd… ook een tandem-mama… :inlove: :thumbup:

Maar dat tandemvoeden, hoe zit het dan met de samenstelling van de voeding?



Immers, eerst heb je colostrum. Als je nog voed, dan heb je dat toch niet? Sla je dan niet wat over voor je kleintje?



Ik heb gelezen dat je bij het borstvoedingsnetwerk (om af te staan) je kindje niet ouder dan een jaar mag zijn omdat de voeding dan erg anders wordt. Dus ook dat sluit niet aan bij een tweede, pas geborenen.



Hoe zit dat?