Landal of Center Parcs??

even snel een vraagje

wij willen over 2 weken een weekned of een korte midweek weg

maar wat is nou leuker

centerparcs: dus Huttenheugte of kempervennen?

landal:rabbit hill?

help ik weet het niet

Ik zeg Kempervennen, maar dat komt omdat ik zo vaak in de Huttenheugte ben geweest… Hij is wel geweldig voor kids en de Kempervennen toch net iets minder.

Ik vind zelf Heijderbos het leukste!

huttenheugte vind ik zelf erg mooi… maar ben er maar 1x geweest.

kempervennen ben ik nog nooit geweest (vossemeren in belgie moet ontzettend leuk zijn voor kinderen, omdat ze ook een binnenspeeltuin hebben)

heijderbos is ook mooi… maar wij woren hier pratisch naast dus voor ons geen optie… maar wel erg mooi…

en rabbithill moet ook ontzettend mooi zijn voor kinderen

Rabbit Hill ken ik niet…je zou kunnen kijken of het niet een ex-Center Parcs park is…dan maakt het geenverschil.

Kempervennen? Is dat onder Eindhoven? In dat geval vind ik die leuker dan Hutteheugte…al is het om het even…

Center Parcs is altijd net even iets completer en uitgebreider dan Landal. Landal heeft zelfs wat parken van CP overgenomen die volgens CP net niet meer voldeden. Al zijn we ook in het Loo geweest van Landal en daar was niets mis mee…In Valkenburg Landal was ook een leuk park.

@mandy_d. wrote:

Rabbit Hill ken ik niet…je zou kunnen kijken of het niet een ex-Center Parcs park is…dan maakt het geenverschil.

Kempervennen? Is dat onder Eindhoven? In dat geval vind ik die leuker dan Hutteheugte…al is het om het even…

Center Parcs is altijd net even iets completer en uitgebreider dan Landal. Landal heeft zelfs wat parken van CP overgenomen die volgens CP net niet meer voldeden. Al zijn we ook in het Loo geweest van Landal en daar was niets mis mee…In Valkenburg Landal was ook een leuk park.

rabbit hil is van landal… :wink:

@Pitje27 wrote:

@mandy_d. wrote:

rabbit hil is van landal… :wink:
Dat ís hij nu ja, vroeger was het Centerparcs :wink:

Maar het is 20 jaar geleden dat ik daar was, weet wel dat ik het erg mooi vond, mooi zwembad ook.

Ik woon bij de Huttenheugte en zou daar zelf nooit naar toe gaan, maar ik ben dan ook geen cp fan. Ik hou meer van de natuur en ik vind het daar veels te druk.

Als je van een groot zwemparadijs, een drukke plaza en entertainment houd dan is het wat anders zou ik voor Landal gaan.

En als je nog even een maand wacht kun je bij de Huttenheugte gelijk naar Plopsaland (gaat op Koninginnedag open).

hoi

ik kies altijd centerparcs boven de andere genoemde parken.

Ze stellen gewoon meer eisen en alles ziet er dan gewoon net wat verzorgerder en luxer uit.

@juulke wrote:

En als je nog even een maand wacht kun je bij de Huttenheugte gelijk naar Plopsaland (gaat op Koninginnedag open).

dat ga ik onthouden… wil nog steeds een keer terug naar de huttenheugte… vind de omgeving wel mooi en plopsaland… dat kunnen we dan mooi combineren

@ilsederooy wrote:

hoi

ik kies altijd centerparcs boven de andere genoemde parken.

Ze stellen gewoon meer eisen en alles ziet er dan gewoon net wat verzorgerder en luxer uit.

nou wij zijn in porte zelande geweest… komen binnen… blijkt dat er een hond op de vaste mat heeft geplast… de wc was errug smerig… de pot was zwart van binnen. :sick:

was blij dat ik weer naar huis kom… dom dat ik toen er niks van gezegd hem…

Rabbit Hill zijn wij in Jan. geweest en Tim heeft t er erg leuk gehad!! Andere parken ken ik verder niet…

Wij hadden ook een gezellig huisje en op goeie afstand van alles!

@mandy_d. wrote:

Center Parcs is altijd net even iets completer en uitgebreider dan Landal.

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind (persoonlijk) de parken van CP wat achterhaald, oude huisjes. Tuurlijk CP heeft een subtropisch zwemparadijs, maar ik heb altijd het idee dat je daar meer voor betaald.

Ik vind de huisjes van Landal netter en groter.

Maar is vooral persoonlijk hoor!

@Willy wrote:

@mandy_d. wrote:
Center Parcs is altijd net even iets completer en uitgebreider dan Landal.

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik vind (persoonlijk) de parken van CP wat achterhaald, oude huisjes. Tuurlijk CP heeft een subtropisch zwemparadijs, maar ik heb altijd het idee dat je daar meer voor betaald.

Ik vind de huisjes van Landal netter en groter.

Maar is vooral persoonlijk hoor!

De grap is dat de meeste (lang niet alle) Landal Parken, oud CP parken zijn. Dus de staat van huisjes zou dan gelijk moeten zijn.

Maar…ben het wel deels met je eens. Ik denk dat wij vaak niet eens kijken naar de huisjes…daar komen we niet voor. Ik heb alleen nog nooit in een oud,kapot of teleurstellend huisje gezeten. Ze zijn simpel…en soms wel met iets extra’s. Als ik luxe wil,dan blijf ik wel thuis… :mrgreen: Een hotelkamer is nog simpeler,maar als je dan toch na 20.00 uur thuis moet zitten ivm de kids,dan liever in een huisje…

In elk park hebben ze huisjes van diverse prijsklasses…comfort standaard, VIP enz.enz…wij hebben in beide gezeten. En daar merk je wel verschil in…dat is waar,maar daar betaal je dan ook naar.

Bijv. In Frankrijk hadden we zowat een luxe villa met 2 badkamers (8 persoons) en afgelopen weekeinde was het weer een standaard huisje in Meerdal (mysterie weekeind).

Natuurlijk schort het er hier en daar wel eens in de schoonmaak of ontbreekt er iets…het fijne van CP is vaak wel dat je alleen maar even langs de receptie hoeft en ze komen het in orde maken of vervangen als het lukt.

CP houdt enkel de parken die wat completer zijn…qua aanbod, niet zozeer luxer.

Hebben in Duitsland in de Ijfel gezeten, naar ons idee een goed,leuk en compleet park…maar kennelijk niet genoeg,want ze hebben het weggedaan.

Qua drukte ligt het er erg aan wanneer je gaat. Zijn toevallig afglopen weekeinde geweest en het was heerlijk rustig…geen schreeuwende live-zanger, geen overvolle marktplaats…

Drukte vind ik dan ook relatief.

Zijn niet gek lang geleden in Landal t Loo geweest en daar was het nou net schreeuwend druk. Kan je dus niets van zeggen.

Wat wij meestal belangrijker vinden is locatie…waar het huisje staat. Als we zien dat we een huis achterin het park hebben gekregen,dan boeken we bij aankomst om…(mag vaak). Dan nemen we ook genoegen met een minder huis.

Weet je…smaken verschillen. We hebben dit keer bewust een Mystery weekeind geboekt. Dan hoor je kort vooraf pas waar je zit en wat voor type huis. Als je gewoon even weg wilt,dan maakt het ons niet eens uit waar. Hadden nu voor een relatief laat bedrag een relatief lux park. Goeie ervaring dus.

Rabbit Hill ken ik niet,maar het klinkt wel leuk…zal het eens onthouden…

meerdal daar willen wij binnenkort heel… :mrgreen:

maar wat ook een aanrader is… geen cp of landal

is Marveld… super park zowel huisjes als camping en niet zo massaal als cp.

(wij hadden een vip huisje voor 6 pers (en we waren met 2 volwassen en 2 kinderen (die bij papa en mama op de kamer sliepen :oops: )met bubbelbad e.d. :mrgreen: )

aanrader hoor…

Marveld!! :thumbup: :thumbup: Helemaal perfect ja!

@El73 wrote:

Marveld!! :thumbup: :thumbup: Helemaal perfect ja!

ook de omgeving…

BEDANKT VOOR ALLE ANTWOORDEN

maar dat mystery gebeuren dat lijkt me wel grappig

en zijn alle parken leuk dan maar als je naar de prijs kijkt dan moet het te doen zijn want als ik op cp zelf kijk dan ben ik voor het weekend dat ik heen wil de helft goedkoper uit had er nog nooit van gehoord namelijk

zal morgen even met hub overleggen thanks

@gerenkim wrote:

BEDANKT VOOR ALLE ANTWOORDEN

maar dat mystery gebeuren dat lijkt me wel grappig

en zijn alle parken leuk dan maar als je naar de prijs kijkt dan moet het te doen zijn want als ik op cp zelf kijk dan ben ik voor het weekend dat ik heen wil de helft goedkoper uit had er nog nooit van gehoord namelijk

zal morgen even met hub overleggen thanks

We hebben de rekensom op dit park losgelaten.

Mysterie was t.o.v. de goedkoopste aanbieding bij het goedkoopste park enkele tientjes goedkoper.

Maar t.o.v. de normale prijs van Meerdal was het 150 euro goedkoper. MAAR…omdat we via bungalows hadden geboekt (dat moet) maak je geen gebruik van je vaste korting (als je iets te vaak naar CP gaat,dan krijg je die vanzelf). Dus per saldo kwamen we uit op 80 euro goedkoper (de rest hadden we anders toch wel als korting gekregen).

Voor de normale prijs scheelde het idd 150 euro…best flink…op een weekeind.

Je moet alleen bereid zijn alle parken te accepteren…het kan ook Zeeland worden…ook leuk,maar toch wat kleiner…

Wij zijn de afgelopen twee jaar met pinksteren naar rabbit Hill geweest. Ik vind dit echt een superleuk park voor kleine kinderen!

We hebben beide keren een super weekend gehad :thumbup: :thumbup.

wij hebben de gok gewaagd en hebben een mysery weekend geboekt

ik ben benieuwd waar we terrecht komen lekker met konningendag weg heerlijk