@charity wrote:
ik heb ook bij cp gepoetst en daar werd elk huisje met 2 doekjes gepoetst.
1 voor de badkamer en wc en 1 voor de rest. daarna gaan de doekjes in de was.
Kan je nagaan.
Ik vraag me ook wel af wat iemand bedoeld met “oud” of “verouderd”.
Ik mag aannemen dat geen enkel park om de 20 jaar zijn huisjes opnieuw bouwt of verbouwd toch?
Zolang de boel niet in elkaar klettert zal het me en zorg zijn of het grijs,geel,groen of blauw steen is…
Eerlijk gezegd een gloednieuw huis te midden van de bossen vind ik dan weer niet echt charming…
De meubels e.d. tja…dat is soms echt om te gieren…maar ook dat vind ik maar zelden mooi ergens…
Mijn ma heeft die neiging ook. Als zij ergens geweest zijn, begint ze altijd als eerst over het huisje…als wij weg zijn geweest, vraagt ze altijd hoe het huisje was…nooit eens een verslag hoe leuk,ontspannen,lekker het WEEKEIND was…
Kan je nagaan hoeveel waarde mensen soms hechten aan het huisje…
Zolang het niet onoverkomelijk stuk is,zie ik het waarschijnlijk niet eens.
Behalve het huis in Frankrijk…daar viel me juist op hoe mooi en nieuw alles was…heeeerlijk huis, 2 badkamers, 2 verdiepingen, achterhuis (mijn ouders hadden een kamer en badkamer beneden helemaal apart). Met veranda…aan het water…maar ja…dat mocht wel voor 1000 euro…(8 personen,door 2 -en gedeeld).
Wij hadden dus een huis met zitkuil, de laatste keer…kennelijk is dat het minst favoriet…waarom weet ik niet. Vond het wel geinig. En doordat de woonkamer zo opgedeeld was,was er een hele grote vlakte vrij…speelruimte voor de kids! Opvallend hoeveel ruimte extra dat geeft.
Als wij besluiten een weekeind weg te gaan,dan zoeken we eerst op aanbieding, daarna gaan we selecteren. Welk park (landal,cp of anders) maakt dan niet uit. Ligt aan de juiste prijs,juiste locatie en juiste tijd.