Ladies only :D

OK de fav van mijn mannetje…(toen hij nog een kuikentje was WHAHAHAHAHA) en (3e foto) de fav van nu





ik ben nog aan het zoeken naar een mooie vrouw in mijn ogen…best moeilijk gezien ik mannen kijken toch leuker vind :mrgreen:

Nicole Kidman? heb je die wel eens in het echt gezien? Die weegt 22 kg…



Vroeger was ze best mooi maar nu… :naughty: Ja misschien alleen haar hoofd dan. 8)

He ik schreef toch dat het de keus is van mijn mannetje…



:lol: :lol: :lol: maaruh buiten je eigen liefie…wie vind jij mooi ruud???

Zoals ik al zei dat wisselt met de dag. :wink:



Zal eens denken…

Kate uit Lost vind ik wel leuk, ik hou wel van sproetjes. Ik hou wel van slank maar niet van skinny. Een vrouw met armen waar je het model van de spieren ziet door het sporten. :wink: (Weer mijn meisje dus)











Dinges van die musicals… Die blonde… errmmm

Chantal Jansen ook leuke sproetjes alleen mag ze dan alleen maar mooi zitten te zijn want verder komt er niet veel zinnigs uit. (of zou dat imago zijn)

@ruud wrote:

Dinges van die musicals… Die blonde… errmmm

Chantal Jansen ook leuke sproetjes alleen mag ze dan alleen maar mooi zitten te zijn want verder komt er niet veel zinnigs uit. (of zou dat imago zijn)




:lol:

Ow en van die goth dames die lijken altijd super mooi doordat de belichting mooi uitkomt dankzij hun make up etc. net als bij oude filmsterren op zw/w foto’s.



Sophie vind ik ook een knappe dame!!

Ilse de Lange :inlove: Zo’n mooie meid en lijkt me echt een liefie.



En Kassandra van Holland Next Top Model is ook een spannende meid om te zien :shifty:

Ohw ja Marilyn Monroe werd ook altijd zo mooi gefotograveerd…

Idd Colle in zw/w lijkt het allemaal zoveel mooier. En toen konden ze (hopelijk) nog niet photosjoperen. :wink:



Dus die ouwetjes zijn echt(er).

Dit vind ik nou een wereldwijf!!!

Na alles wat ze mee gemaakt heeft blijft ze stralen, en mooi!!!

Voor de gene die niet weten wie het is, sorry.

Ellen ten Damme

Ik hou ook niet van die graatmagere sprietjes…

Nu we toch lekker filosofidingessen…



Ik spreek eigenlijk nooit een man die valt op die veel te dunne actrices, ik spreek ook eigenlijk nooit een man die siliconen borsten op zo’n veel te dunne actrice mooi vind…



WAAROM zijn er dan zo veel van??? :think:

brrr zoals denise Richards…



ieuw!

@ruud wrote:

Nu we toch lekker filosofidingessen…



Ik spreek eigenlijk nooit een man die valt op die veel te dunne actrices, ik spreek ook eigenlijk nooit een man die siliconen borsten op zo’n veel te dunne actrice mooi vind…



WAAROM zijn er dan zo veel van??? :think:




Uhm… misschien vinden die vrouwen dat zelf wel mooi?

Omdat die mannen die op ‘niet te dunne’ vrouwen vallen het stiekem toch wel lekker vinden??

Omdat mannen vaak een politiek correct antwoord geven om hun vrouw te pleasen???

Omdat niet alle mannen op dezelfde vrouwen vallen??

Omdat ‘siliconen borsten vrouwen’ het zelf misschien mooi vinden??



Ik weet het niet, maar ik vind slankere vrouwen ook veel aantrekkelijker om naar te kijken… :stuck_out_tongue:

ik vind het ook niet altijd even mooi…

maar het is het plaatje wat geschapen is/wordt en waar aan een vrouw zich maar mee moet meten…



dan nog de vraag waarom aan jezelf laten knutselen???

nou daar begin ik niet eens aan hoor aan dat hele cosmetische gebeuren want het is toch nooit goed…

het ene jaar is grote borsten in en het volgende jaar kleine borsten…

dan blijven we bezig…



:hand: :naughty: :hand:

kost dat wel niet…



ze doen het er maar mee zoals ik ben en als ze denken dat ze beter kunnen krijgen gaan ze maar :lol: :lol: :lol:

Slank ok… maar ik bedoel niet slank ik bedoel ongezond mager.



Zoals die Olsen Twins (niet echt mooie meisjes maar wel een goed voorbeeld) die zijn niet slank. Die ene is overduidelijk ziek. maar dat ideale beeld moet toch ergens vandaan komen?



Denk aan Courtney Cox, Angelina Jolie (was altijd best fraai zag laatst een stukje op TV die is ook zal zo afgevallen) en Nicole Kidman…



De hoofden lijken altijd helemaal uit proportie want die blijven veel te groot tov die magere lijfjes.





Alyssa Milano en Rose McGowan zijn ook niet echt lelijk btw.

idd ik ben wie en hoe ik ben en dat is goed genoeg :mrgreen:



maaruh ik zou ook niet zo dun willen zijn hoor…een beetje vet mag…is veel mooier dan alle ribben kunnen tellen en bang te zijn dat je wat breekt :lol: :lol: