Ladies only :D

nav de mooie mannen…hier de mooie vrouwen…

ik ga voor Neve :inlove:

de eerste foto mag op januari :smiley: zo vrolijk het nieuwe jaar in wil ik wel :lol:

Oké mooie vrouw:

:inlove:

Guus, helemaal mee eens!!! Mooie vrouw!!! Om jaloers op te zijn :angel:

Naam graag Riv, ken haar zo 1-2-3 niet :oops: Maar ECHT mooi vind ik haar niet, tenminste geen liefde op het eerste gezicht :wink:

abbie :drool:

nog eentje dan momentje…grumpof kan dr niet vinden :?

@Nicje wrote:

Naam graag Riv, ken haar zo 1-2-3 niet :oops: Maar ECHT mooi vind ik haar niet, tenminste geen liefde op het eerste gezicht :wink:

Pauley Perrette, ze speelt Abby in NCIS :inlove:

Voor het allemaal maatje 34/36 wordt… mijn bijdrage… queen latifah :inlove:

Ik doe een keer mee hier met mijn all time favoriet, want ben al veel te druk bij de blote mannen afdeling.

Het punt van Anita is wel gelijk bewezen: ik typ de naam in bij Google en 10.000x meer en blotere afbeeldingen te vinden dan bij de mannen!

Ik ben fan van haar sinds de cultfilm ‘Catpeople’ (een remake). Heerlijk ranzige thriller waar zo zoooo mooi in is!

Nieve vind ik ook mooi, naturel. De andere getoonde dames doen me niks!

Zo ziet Nastassja Kinski (had ik al geschreven dat zij het was?) eruit in die film.

Ik ben benieuwd of de foto in bericht hierboven wel door de Ruud-broekie aan-test komt.............. :think:
Zo ja gaan we bij de mannen ook de regels maar wat versoepelen :D

mijn favoriet… ‘beschuitje’ zeg maar :inlove:

Fairuza balk, speelde ‘wednesday’ in the adams family, in ‘the waterboy’, the craft, american history x etc etc…

JUMMIE

Jaaaaaa Fairuza die noemde ik ook al op msn…zéér goed als tegenspeelter van Neve in The Craft :mrgreen:

Ik ben meer van de mannen zeg maar, ik kan zo 1,2,3, geen enkele leuke pure vrouw verzinnen :think:

Oké misschien onze Sophie, ik hou van lekker simpel, weinig poespas :thumbup:

Maar ik ben blij dat mijn punt bewezen is :thumbup: :mrgreen:

Dit vind ik mooie vrouwen…

Jennifer Love Hewitt

en

Jennifer Morrison (uit House M.D.)

Oeps… beetje groot plaatje. Sorry!

Whoehoeeeeeeee :mrgreen: :mrgreen: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!! Yes een “mooie vrouwen draadje”!!

Zo Ron… Je zou bijna denken dat je wat te kort komt… :think: (en ik weet toch zeker dat dat niet zo is :wink: )

@purpled82 wrote:

Zo Ron… Je zou bijna denken dat je wat te kort komt… :think: (en ik weet toch zeker dat dat niet zo is :wink: )

Whoehahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ohhhh mannen kunnen zo :roll: zijn dan hé…

Ik wilde eigenlijk gelijk een foto van jou plaatsen… :mrgreen: :wink:

@Ron wrote:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Daar heb je je mooi uitgel*ld Ron 8)

@Ron wrote:

:sick: :lol:

@Anita wrote:

@purpled82 wrote:

Whoehahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ohhhh mannen kunnen zo :roll: zijn dan hé…

Nou ik ken een topic waarin bijna 82 panina’s lang, half vrouwelijk kok :roll: is :stuck_out_tongue:

:dance: :drool: :mrgreen: