Ladies only :D

Durfde je zelf niet zo’n lijntje te starten Ron??? :lol: :lol: :lol:



Maar dames wat is: NCIS???

@Rivella wrote:

Nou ik ken een topic waarin bijna 82 panina’s lang, half vrouwelijk kok :roll: is :stuck_out_tongue:




En??? 8) Het is dan ook een VROUWENforum hé :wink:

Mooie dames allemaal!!!



Rivella en Guus… Pauly en Neve… :drool:



Vooral Neve, die had ik ook gekozen!!!



Ook Angelina Jolie vind ik leuk…

Maar kan hier op t werk geen foto’s zoeken!!! :mrgreen:

@miekske wrote:

Maar dames wat is: NCIS???




:shock: cultuurbarbaar :oops: :stuck_out_tongue:



klikkerdeklik

:-* Thanks!



Ken het echt niet… :mrgreen:

@Anita wrote:

@purpled82 wrote:
Zo Ron… Je zou bijna denken dat je wat te kort komt… :think: (en ik weet toch zeker dat dat niet zo is :wink: )




Whoehahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ohhhh mannen kunnen zo :roll: zijn dan hé…




Neee jullie…



In no-time meer als 80(!!!) pagina’s over welke vent er nou het lekkerst uitziet… :sick:

@Anita wrote:

@Rivella wrote:
Nou ik ken een topic waarin bijna 82 panina’s lang, half vrouwelijk kok :roll: is :stuck_out_tongue:




En??? 8) Het is dan ook een VROUWENforum hé :wink:




hahaha ja en daarom kun je het die paar mannen niet kwalijk nemen als ze ineens in dit topic duiken :wink:

Zeker als het over vrouwen gaat die andere vrouwen mooi noemen :stuck_out_tongue:

Tja Ron, als jij op de 1e pagina jou foto had geplaatst, waren we snel uitgekletst en waren het geen 80 pagina’s geworden

:mrgreen:

nee, dan waren jullie vast snel uitgelachen :shock:

@Ron wrote:

@Anita wrote:
@purpled82 wrote:
Zo Ron… Je zou bijna denken dat je wat te kort komt… :think: (en ik weet toch zeker dat dat niet zo is :wink: )




Whoehahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahaha



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ohhhh mannen kunnen zo :roll: zijn dan hé…




Neee jullie…



In no-time meer als 80(!!!) pagina’s over welke vent er nou het lekkerst uitziet… :sick:




:dance: :dance: :dance: :dance:



MAAR: Dat was niet de intentie van het topic hé, dat het zo gelopen is had ik ook niet voorzien :think:

het is niet begonnen om mooie mannen te showen. Het was om een punt duidelijk te maken



Niemand weet het punt nog, behalve ik volgens mij :think: :lol:

Het ging er in het beginsel over dat ern met één klik meer mooie vrouwen te vinden als mannen…



Maarre, hup, weer on-topic… ben benieuwd naar wat er zoal voorbij komt… :mrgreen:

Jawel jawel, dat mannelijk schoon gewoon eens wat vaker op covers en in video’s ed moet verschijnen.

De weegschaal weer wat gelijk trekken v.w.b. “bloot in bladen en op tv”



Toch? :stuck_out_tongue:

Goh, aangezien Ron onze smaak om te :sick: vindt, ben ik wel benieuwd wat zijn smaak is.



Dussssssss Ron, kom op met die dames :mrgreen:

@Ron wrote:

Het ging er in het beginsel over dat ern met één klik meer mooie vrouwen te vinden als mannen…



Maarre, hup, weer on-topic… ben benieuwd naar wat er zoal voorbij komt… :mrgreen:




Ja, in beginsel wel ja :lol:



Rivella: Correct 8) :lol:

@Anita wrote:

@Ron wrote:
Het ging er in het beginsel over dat ern met één klik meer mooie vrouwen te vinden als mannen…



Maarre, hup, weer on-topic… ben benieuwd naar wat er zoal voorbij komt… :mrgreen:




Ja, in beginsel wel ja :lol:



Rivella: Correct 8) :lol:




Daar ben ik he overigens wel héél erg mee eens, maar dat is een andere discussie, ik denk dat ik zo maar eens ga posten in jouw topic :wink:

Ja Rivella doe dat hahahaha. Misschien had ik het toen ook beter in het discussietopic kunnen plaatsen, maar ik wilde het luchtig houden :think:



Ach, ik vind het wel een boeiend topic geworden, en ik hou nu eenmaal meer van mannen dan van vrouwen dussssss :lol: , echt pijn deden die mannelijke foto’s niet hoor 8)

Laten we afspreken dat hiet hetzelfde geld als in het mannen topic. Met de uitzondering dat ik dus geen ontblote borsten en strings wil zien.



Gewoon aangekleed, desnoods in een minirok en bh of bikini topje ok maar verder…



Die foto met die slang. (wtf is dat btw) is eigenlijk over het randje maar zo staan er in het mannen topic ook wel een paar die shaky zijn. :wink:

Ruuud!



Ik wist wel dat je ook zou komen kijken! :mrgreen:

dit vind ik echt een :inlove: vrouw











@Ron wrote:

Ruuud!



Ik wist wel dat je ook zou komen kijken! :mrgreen:






Ik ben zo labiel in die dingen.



Al die foto’s zijn op misschien 1 na mooie vrouwen. Alleen heb ik zoiets elke keer als ik dan een nieuwe foto zie goh die is ook wel mooi…



Alleen mijn eigen Jolly verveelt me nooit!