lach me niet uit! help me liever...

Zo een weekje laten staan en je probleem is opgelost.

@joseetje wrote:

Zo een weekje laten staan en je probleem is opgelost.




En dan 's morgens met je duffe hoofd het theeglas pakken zonder bij na te denken … de rest wil ik niet eens over nadenken :sick:

Ze reageert niet meer… :think:



Ik denk dat de spin dan toch heeft toegeslagen :o



:mrgreen:

weet je hoe snel die beesten zijn!!! :shock: :shock: :shock:



ik zou het glas er niet eens op durven zetten



zo waren wij vorig jaar in een park op vakantie en tot mijn ongelovelijke schrik zat daar ook zo’n exemplaar (waarschijnlijk had ie goed te eten daar want hij was echt jheeeel groot), manlief is met een bezemsteel in de weer geweest toen hij in de box viel :shock: :doh:



ik heb zo de deuren open gezet en met box en al naar buiten gedaan!!!

ik reageer niet meer, want ik heb gedaan wat jullie zeiden en toen heeft die spin mijn vast gezet onder een theeglas :x .



nou ja! wat zijn jullie stom zeg! :evil: :evil: :evil:



ruud, de haren op de poten van die spin zouden het heel goed doen op jouw bovenlip :twisted:

kom hem anders zelf effe humaan opruimen, dordrecht is nog geen 2 uur rijden hier vandaan 8)



pffff… :snooty:

lena, ik denk dat je die foto beter niet had kunnen plaatsen…nu lacht iedereen je alsnog uit 8)



(en nee, voor zo’n klein spinnetje rij ik niet helemaal om via dat prachtige dorp van je…)



desalniettemin: succes! Alles komt goed!

Ik kan helaas ook niet weg :liar:



Maareuh kun je niet de gemeente bellen? Ongediertebestrijding… :angel:

Nah ik plaag je, een buuf of buurman die even wil helpen?

En anders stem ik ervoor dat Ruud even wat eerder vrij neemt en je komt redden :angel: die vind het een kleintje :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol:



Sorry moet even lachen hoor.





Ik begrijp dat jullie er bang voor zijn. Maar ik zou hem gewoon met blote handen oppakken. Het is maar een spin. En wegspoelen :cry: het zijn hele nuttige dieren. Mij maakt het absoluut niks uit.



Als het nou een vogelspin was. Ja die zijn gevaarlijk en eng.





Maar begrijp dat mensen het wel eng vinden. Succes. :hug:

Vraag je even aan de spin om een foto van jou te maken als je in de wasbak zit met opgetrokken knieen en hier te plaatsten voordat hij naar buiten wandelt om zijn grote broer halen? :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:



Het is wel een griezel!



Hier ook zo’n held die het niet op spinnen heeft. De kleintjes kan hij nog wel handelen (maar ik ook), maar wij hebben hier regelmatig een bosspin (die dikke, grote en snelle, brrrrrr), en daar poept hij ook van in zijn broek.

Geweldig om te zien hoe hij dan toch dapper probeert te zijn met een electronische vliegenvanger, en er het liefst nog een stok aan zou binden ook om maar zo ver mogelijk van het beest vandaan te zijn. :lol: :lol:



Heb al heel wat mooie danspasjes gezien zo. :mrgreen:



Maareh, wat ik zou doen.

Ik zou denk ik de stop in de gootsteen doen, en de kraan aanzetten.

Dan verzuipt ie dus gewoon.

Even met je oor luisteren (of pols checken) of ie echt dood is, sommige slimmerikken doen net alsof…, en dan met het theeglas opvissen en hem bij de plantjes in de tuin gieten of door de wc spoelen.



Maar ik zou al jeuk krijgen als ik ernaar moest kijken waarschijnlijk. :silenced:

Spinnen ongevaarlijk?



Mijn bloeddruk zou torenhoog zijn, continu harde buiken (als mijn vliezen al niet spontaan zouden breken), zweetaanvallen, trillende benen, paniekaanvallen, hyperventilatie … ongevaarlijk … echt niet :shifty:

Gedver, heb ook overal jeuk nu… :o

Ja maar dat komt alleen omdat je bang bent :slight_smile:



Spinnen zijn nuttige beestjes. En zijn eerder bang voor jou. :wink:

@karin wrote:

En zijn eerder bang voor jou. :wink:




Maar ik heb geen harige kriebelende poten … ok, misschien zie ik er wel een beetje dreigend uit badend in het zweet, rood hoofd met grote paniekogen en een pan met kokend water boven hem houdende.

Gewoon a4tje pakken en er onder schuiven…

Of ja als je m de dood toewenst :lol: wasbak voldoen met kokend heet water…

@Mutti wrote:

Vraag je even aan de spin om een foto van jou te maken als je in de wasbak zit met opgetrokken knieen en hier te plaatsten voordat hij naar buiten wandelt om zijn grote broer halen? :mrgreen:




:mrgreen:

Heb je hem inmiddels al te grazen genomen? 8)

@Mutti wrote:

@karin wrote:
En zijn eerder bang voor jou. :wink:




Maar ik heb geen harige kriebelende poten … ok, misschien zie ik er wel een beetje dreigend uit badend in het zweet, rood hoofd met grote paniekogen en een pan met kokend water boven hem houdende.






:lol:

Mijn broer heeft nog eens de brandweer gebeld voor een spin! :shock: :hand: :lol: :oops:

@Mutti wrote:

Vraag je even aan de spin om een foto van jou te maken als je in de wasbak zit met opgetrokken knieen en hier te plaatsten voordat hij naar buiten wandelt om zijn grote broer halen? :mrgreen:




:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: