lach me niet uit! help me liever...

Ik heb dus een probleeeeeemmmmm…



Mijn waarde echtgenoot zag vanochtend een spin in de gootsteen rondscharrelen. Echt een joekel! Je zou er zo 2000 liter kerosine in kunnen plensen zeg maar.



Dus wat doet W.E.? Hij zet er een theeglas overheen en deelt mij mede dat het verder mijn probleem is, want hij is bang voor spinnen.



Dus nu staat er al sinds vanochtend een omgekeerd theeglas in mijn gootsteen met een joekel van een spin erin. Papiertje eronder schuiven gaat niet, daar is spinnie te groot voor. Door de gootsteen spoelen issie ook te groot voor.



HHEEELLLPPPPP!!!

Ho e verlos ik mezelf van dit monster?

Of wie wil effe langs komen wippen om dat te doen voor mij? :mrgreen:

:lol: moet toch lachen.



Pak je telefoonboek en ga klaarstaan til glas op en geef spin meteen een keiharde mep :angel:



R.I.P Spin

jeeeeeeeeeeeeeeek gedverderre



Ik zie als enige optie: opzuigen met de stofzuiger.



DAn heb je hem in ieder geval uit de gootsteen.

Kaasschaaf eronder schuiven?



Ik kom niet hoor, woon heeeeeeeeeeeeel ver bij jou vandaan :smiley:

:lol: :lol: Sorry hoor, moest even.



Maar wat een rotstreek van W.E :naughty: . Brrr spinnen :sick: .

Kun je het niet opzuigen met de stofzuiger? En dan er flink wat rijst achteraan, kan ie (als het goed is) niet meer terug kruipen. Verder zou ik het zo niet weten, haal hub er altijd bij.

kaasschaaf is kleiner dan het theeglas en om het op te zuigen moet ik het glas eraf halen en dan kan hij wel weglopen!!!



o, en wellicht ten overvloede… spinnie is hier zelf ook niet gelukkig mee… Hij krabt als een gek aan het glas, ik ben bang dat hij zich erdoor heen gaat vreten en dat hij dan mijn kinderen aanvalt.



DOE IETS!!!

Foto :mrgreen:

Is dat glas zo groot dat er geen papier onder past dan?? Waar drinken jullie in hemelsnaam uit dan? :think:



Gewoon een stevig kartonnetje er onder door schuiven glas 1 mm optillen is voldoende. Die giga spin past niet door die ene mm dus no problem. 8)





Ennuh je overdrijft want als die spin ZO groot zou zijn had ie dat glas allang opgetild en was ie op huis aangegaan. :mrgreen:

Ja, ik ben ook wel benieuwd naar een foto.

Opzuigen lijkt mij ook een goeie optie.

Je kan dan ook een zakdoek in de slang stoppen, dan komt ´ie er ook niet uit.

Of anders de stopfzuiger een tijdje buiten zetten (als het niet regent).

Als hij er dan uitkruipt zit hij in ieder geval aan de goeie kant van de deur.

IEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE



Wil wel een foto zien ja :shifty:

@ruud wrote:

Ennuh je overdrijft want als die spin ZO groot zou zijn had ie dat glas allang opgetild en was ie op huis aangegaan. :mrgreen:




Hihi, zie je het voor je?

ik ben vanaf zaterdag bij je in de buurt, dan kom ik jullie wel verlossen :mrgreen:



tot die tijd, zou ik kijken of je niet kunt kiezen voor een langzame pijnlijke dood middels zuurstofgebrek (maar ja ik heb met mijn 26 jaar vegetarisme wel wat krediet opgebouwd in de dierenwereld natuurlijk, das bij jou wel anders…)

@Juf_Essie wrote:

@ruud wrote:
Ennuh je overdrijft want als die spin ZO groot zou zijn had ie dat glas allang opgetild en was ie op huis aangegaan. :mrgreen:




Hihi, zie je het voor je?




Eigenlijk wel ja een soort slak met huisje maar dan in spiderman met glas uitvoering! :mrgreen:

@ruud wrote:

@Juf_Essie wrote:
@ruud wrote:
Ennuh je overdrijft want als die spin ZO groot zou zijn had ie dat glas allang opgetild en was ie op huis aangegaan. :mrgreen:




Hihi, zie je het voor je?




Eigenlijk wel ja een soort slak met huisje maar dan in spiderman met glas uitvoering! :mrgreen:




Haha, dáár zou ik dan ook wel een foto van willen zien!

Dan vraag ik me af : Wat is bij jou in de buurt

Brr ik zou ook niet durven hoor! :shifty: :lol:

Tja euhm nou ik woon niet echt ver weg, maar om het te fietsen is net te ver…daarbij ben ik uiteraard ook verzot op spinnetjes :liar:



Heb je niet nog ergens iets liggen waar je hem (of haar?) mee zou kunnen euthanidingussen? denkt ernstig wreed aan haarspray oid :silenced:

ieeeeeeeeeeeeehhhhhhh



Ik spoot altijd haar lak er op



weet het is zielig maar ben er ook bang voor



gelukkig mijn man niet en pakt ze zo op en zet ze weer naar buiten



Maar ik wens je heel veel sterkte

@Rhiannon wrote:



Heb je niet nog ergens iets liggen waar je hem (of haar?) mee zou kunnen euthanidingussen? denkt ernstig wreed aan haarspray oid :silenced:


zzeg mevoruw de moderator. van euthenadingussen is niet echt sprake he als het beeindigen van het leven geheel zonder overleg met de betrokkene gebeurt… :hand:



Lena, ik zou gewoon even twee dagen ergens anders heen gaan, dan zie je mij zaterdag verschijnen!

En waar is bij jou in de buurt?



Ik kom hem zo weghalen hoor en zet hem dan humaan even buiten! :mrgreen: