lach me niet uit! help me liever...

Oh ja, succes ermee! :hand: :mrgreen:

zie hier de situatie…

Kraan open weg spoelen die spin

oh dat valt best mee, dan wacht je toch tot ie boven zit zoals op die ene foto en doe je er een papiertje onder

schrik :shock:



Hete kraan aanzetten :think: ?

je moeder bellen 8) ?

Ok Fiep, dan iets minder vriendelijk doodvermoorden :shifty:

Hier heb ik gelukkig altijd wel een man (die ze overigens ook niet leuk vind die aait liever lammetjes ed) die ze het huis uitzet…



Zal even een plaatje zoeken geloof dat ik er ergens nog 1 heb van een exemplaar wat ie toch echt braaf buiten heeft gezet! :silenced:

Kop op zeg ik woon buiten af wij hebben mieren die groter zijn! 8)





Dat mag de naam spin niet eens dragen. Papiertje er onder en netjes humaan buiten zetten! Hups! Opschieten jij! :-*

Oooh ik zie nu je plaatje!! Die zou ik ook nog net wel buiten durven zetten waarna ik heeeel hard de deur dichtgooi :silenced:

Ruud ik twijfel nu toch ernstig of ik ooit weer bij jullie op visite ga :o

Aaaaah, Bietje!!

Ik krijg er de kriebels van!

Hahaha nu moet ik ook wel lachen … :lol: :silenced:

Dat is een minispin… :mrgreen:



Rhiannon, brr, dà à r zou ik niet dichterbij durven komen! :hand: :shifty: :hand:

@lena3 wrote:

om het op te zuigen moet ik het glas eraf halen en dan kan hij wel weglopen!!!




Opzuigen met glas en al dan dan je man als hij thuiskomt in al je onschuld vragen de zak te verwisselen.

Ik heb zoiets ook gehad, hier mijn tip: volg het 10-stappenplan! Het werkt echt. :mrgreen:



10-Stappenplan:

  1. eerst de gootsteen droog maken.
  2. een reclameblaadje pakken.
  3. Dat onder het theeglas schuiven.
  4. helemaal naar boven om het theeglas heen vouwen
  5. bovenaan even vastzetten met een plakbandje (niet helemaal dicht tapen!)
  6. Desnoods met een kartonnetje of schoteltje onder het theeglas het glas oppakken en naar buiten lopen
  7. kartonnetje of schoteltje eronderuit halen
  8. glas op de tegels zetten en plakbandje bovenop losmaken
  9. glas kantelen en heeeeeeeeeeeel hard wegrennen!
  10. binnen achter het raam kijken wanneer meneer spin de benen heeft genomen en als de kust veilig is het glas weer mee naar binnen nemen.



    Succes! :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Ik heb zoiets ook gehad, hier mijn tip: volg het 10-stappenplan! Het werkt echt. :mrgreen:



10-Stappenplan:
  1. eerst de gootsteen droog maken.
  2. een reclameblaadje pakken.
  3. Dat onder het theeglas schuiven.
  4. helemaal naar boven om het theeglas heen vouwen
  5. bovenaan even vastzetten met een plakbandje (niet helemaal dicht tapen!)
  6. Desnoods met een kartonnetje of schoteltje onder het theeglas het glas oppakken en naar buiten lopen
  7. kartonnetje of schoteltje eronderuit halen
  8. glas op de tegels zetten en plakbandje bovenop losmaken
  9. glas kantelen en heeeeeeeeeeeel hard wegrennen!
  10. binnen achter het raam kijken wanneer meneer spin de benen heeft genomen en als de kust veilig is het glas weer mee naar binnen nemen.



    Succes! :mrgreen:


:lol: :lol: :mrgreen:

@Bagheera wrote:

Ik heb zoiets ook gehad, hier mijn tip: volg het 10-stappenplan! Het werkt echt. :mrgreen:



10-Stappenplan:
  1. eerst de gootsteen droog maken.
  2. een reclameblaadje pakken.
  3. Dat onder het theeglas schuiven.
  4. helemaal naar boven om het theeglas heen vouwen
  5. bovenaan even vastzetten met een plakbandje (niet helemaal dicht tapen!)
  6. Desnoods met een kartonnetje of schoteltje onder het theeglas het glas oppakken en naar buiten lopen
  7. kartonnetje of schoteltje eronderuit halen
  8. glas op de tegels zetten en plakbandje bovenop losmaken
  9. glas kantelen en heeeeeeeeeeeel hard wegrennen!
  10. binnen achter het raam kijken wanneer meneer spin de benen heeft genomen en als de kust veilig is het glas weer mee naar binnen nemen.



    Succes! :mrgreen:




Met zo’n uitgebreid stappenplan moet het lukken :mrgreen:

gadverrrrrrrrrrrrrrrrr zit hie rop blote voetenachter pc,maar heb net schoenen aangetrokken.

Ik dacht nog missschien moet ik niet verder lezen,want voor hetzelfde geld krijg ik ook nog een foto te zien :wall: :wall: :wall: Domme ik ik las toch verder!

Had ik het maar niet gedaan!

@ruud wrote:

Kop op zeg ik woon buiten af wij hebben mieren die groter zijn! 8)





Dat mag de naam spin niet eens dragen. Papiertje er onder en netjes humaan buiten zetten! Hups! Opschieten jij! :-*




Amen! :mrgreen:

Wat een kleintje ! Inderdaad, papier eronder en buiten zetten of ben je bang dat hij in je truitje kruipt ? :smiley: In zijn ogen ben jij een reus !

En als het een vrouwtje is zal ze lief voor je zijn hoor 8)

Groot of niet, spinnen zijn ook niet mijn vrienden. Glas optillen en papiertje optillen. Echt niet, ik durf het glas niet eens vast te houden.



Grote pan met water koken, stop in wasbak en pan leegkiepen in gootsteen. Glas kantelt vanzelf en spinnetje wordt gekookt (ja ik weet het, ben een dierenbeul wat betreft spinnen). En zelfs dood vind ik het nog eng :oops:. Hierna zou ik nog een pan kokend water erbij gooien (je weet nooit) en dan een uur heel ver uit te buurt blijven en dan stapje voor stapje weer richting wasbak schuivelen om te kijken of ie echt dood is … en als ie weg is … dan ben ik ook weg. Drijft ie nog, dan zou ik met een hele lange pollepel de stop los wrikken en kijken tot de spin weg is en dan nog een hele tijd naspoelen.



Echt erg, maar zo zou het hier ongeveer gaan. Een dagproject om een spin weg te krijgen.