laatste loodjes/ze is geboren!!!!!!

hoiii



pffff ff kleine klaag vraag. hahha



nu 37 wkn en 5 dgn zwanger en sinds gisteren ontzettende kramp in me kuit en boven benen maar het gekke is dat het pas ontstaat na een krampende ongesteldheid in me buik.

en trekt dan weer weg vanacht een paar keer wakker van geschrokken .

is dit weer iets van typische laatste loodjes?





ook verlies ik bloed en wat groening slijm (sorry ranzig detail ) maar ben benieuwd of nog iemand at herkend. moet morgen naar de gyno vooor inwendig onderzoek en vind het zo ranzig idee en vroeg me af f dat groenige dus normaal is



groetjess

Volgens mij is dat groenige slijm je slijmprop.



En die krampen in je benen kunnen volgens mij ook al een soort van voorweeën zijn.(ik heb het in m’n onderrug)



Er zijn vast wel meiden die het beter weten want ik heb met beide nog geen ervaring.



dikke :-* hier zitten we met de laatste loodjes ik weet dus hoe je je voelt,maar nog heel even meid!!!



:-*

kan zijn dat je een infectie hebt.



hier ook gehad omdat ik insuline spuite en dat zou meer voorkomen, morgen ff aan je gyn vragen, doe ze even een testje!



of ja slijmprop :-*

hmzzzz dacht toch echt dat ik me prop al verloren was hahahhahaa…

maar is dan wel een teken dat me baar moeder mond aan het rijpen is toch…? want die moet morgen rijp zijn hoor anders ga ik gillen hahahhaha

Bloed en groenig dik (TAAAAI!!!) slijm was bij mij het tweede deel van de slijmprop (eerste deel al poos daarvoor verloren), bij mij begon de bevalling die nacht, maar dit is bij iedereen verschillend…



Gyn is wel wat gewend hoor, heeft vast vaker groen slijm gezien :wink: Maar kan me voorstellen dat je het een goor idee vindt…



Sterkte met je laatste loodjes!

aaah zet net neer dat ik idd dacht dat ik hem al eerder had verloren hahaha en nu zeg jij dat je dus ook een tweede deel schijnt te hebbenword met de dag wijzer hiero :lol:



ja morgen krijg ik sowieso toch inwendig onderzoek om te kijken of ik rijp genoeg ben om in te leiden …

maar idd ze zal het vast vaker gezien hebben… laat ik me daar maar op focussen hihi

Succes vandaag!

@miranda433 wrote:

aaah zet net neer dat ik idd dacht dat ik hem al eerder had verloren hahaha en nu zeg jij dat je dus ook een tweede deel schijnt te hebbenword met de dag wijzer hiero :lol:




:mrgreen: nee, je hebt niet sowieso 2 delen hoor! Maar je kan 'm in meerdere delen verliezen.
Bij mij was 't de eerste keer ook gewoon een heleboel 'wit' slijm, en toen, de dag voor de bevalling echt begon, kon ik steeds hele draden eruit trekken ( :sick: sorry hoor :wink: ). Was echt heeeel taai!

hihihih



je haalt dewoorden uit me mond …the same here

goh ga nu wel ff duimen hoor voor mezelf :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Miranda, wie weet komt het nog vanzelf vandaag!!! En anders gingen wij voor de inleiding toch!!! Hoelaat moet jij er morgen zijn!?? Ik om half 3 pas, ben heel benieuwd wanneer ze mij gaan inleiden!!

hey hey



hahahah jaa we gaan nog steeds voor de inleiding hoor

maar als dit het zetje is om hem morgen rijp te hebben kom maar op hahahha



ik moet morgen ook pas om 3 uur er wezen en heb zo een voor gevoel dat ik happy onrijp weer naar huis mag … zijn er bij jou al voor tekenen bij gekomen in tussen en was de trouwerij ng een beedje gezelllie?



groetjessss

Was best heftig hoor zo’n hele dag bruiloft.



Ik heb best veel buik en rugkrampen, dus hoop dat ik morgen wat “rijper” ben, maar ja geen idee…



Begin wel ontzettend zenuwachtig te worden!!!



Hihi we lijken wel een s tuk fruit met ons “rijper” :mrgreen:

jaa dat merk je he zo een dag had het weekend hetzelfde hoor

het weekend me dochter haar verjaardag gevierd en zo hokvol met visite en kan dan nieop me kont blijven zitten dusbenidd echt stuk.



maar mischien hebben die drukke dagen ons rijper gemaakt hahaha zolang we maar nie beurs worden he met zijn twee :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:



ben ook echt zenuwachtig voor morgen verheusme er zo op enwil geen terleurstelling eigenlijk :frowning:

Nee ik ook niet, heb tegen iedereen al gezegd dat er deze week een baby komt. Maar zal toch ook wel, volgende week zit je met kerst en dan heb je toch ook al vaak wat minder personeel. Dus heb goede hoop!!!

hoiii



jaa ik hier ook eigenlijk hahah heb ook speciaal een kerst pyjama gekocht met kerst muts voor de baby.

en lijkt me idd nie datme ze volgende week maandag nog ff onderzoeken en danmet kerst gepland in gaan leiden?

maar ja hier zijn ze zo nuchter en zeggen zeals hetnie rijp is is het nie rijp mevrouw… hun hebben makkelijk praten haha

Al zenuwachtig???

hihi heb heerlijkgeslapen tot kwart voor 6 en ben misselijk zijn dat voor tekenen van zenuwen euhhhhhhhh :oops: :oops: hahaha

jij? onze dag zal vast langzaam gaan

Ben megazenuwachtig zeg!! ZO benieuwd of ik al wat "rijper"ben en wanneer ik dan ingeleid zal gaan worden!!



Word een lange dag :?

Meiden succes vandaag he! :slight_smile:

Dames succes vandaag! Ik hoop op goed nieuws voor jullie!!