laatste loodjes/ze is geboren!!!!!!

hoiii



pffff ff kleine klaag vraag. hahha



nu 37 wkn en 5 dgn zwanger en sinds gisteren ontzettende kramp in me kuit en boven benen maar het gekke is dat het pas ontstaat na een krampende ongesteldheid in me buik.

en trekt dan weer weg vanacht een paar keer wakker van geschrokken .

is dit weer iets van typische laatste loodjes?





ook verlies ik bloed en wat groening slijm (sorry ranzig detail ) maar ben benieuwd of nog iemand at herkend. moet morgen naar de gyno vooor inwendig onderzoek en vind het zo ranzig idee en vroeg me af f dat groenige dus normaal is



groetjess

Volgens mij is dat groenige slijm je slijmprop.



En die krampen in je benen kunnen volgens mij ook al een soort van voorweeën zijn.(ik heb het in m’n onderrug)



Er zijn vast wel meiden die het beter weten want ik heb met beide nog geen ervaring.



dikke :-* hier zitten we met de laatste loodjes ik weet dus hoe je je voelt,maar nog heel even meid!!!



:-*

kan zijn dat je een infectie hebt.



hier ook gehad omdat ik insuline spuite en dat zou meer voorkomen, morgen ff aan je gyn vragen, doe ze even een testje!



of ja slijmprop :-*

hmzzzz dacht toch echt dat ik me prop al verloren was hahahhahaa…

maar is dan wel een teken dat me baar moeder mond aan het rijpen is toch…? want die moet morgen rijp zijn hoor anders ga ik gillen hahahhaha

Bloed en groenig dik (TAAAAI!!!) slijm was bij mij het tweede deel van de slijmprop (eerste deel al poos daarvoor verloren), bij mij begon de bevalling die nacht, maar dit is bij iedereen verschillend…



Gyn is wel wat gewend hoor, heeft vast vaker groen slijm gezien :wink: Maar kan me voorstellen dat je het een goor idee vindt…



Sterkte met je laatste loodjes!

aaah zet net neer dat ik idd dacht dat ik hem al eerder had verloren hahaha en nu zeg jij dat je dus ook een tweede deel schijnt te hebbenword met de dag wijzer hiero :lol: