laatste loodjes/ze is geboren!!!!!!

ben net maar ff een uur gaan waggelen met de hond en het is AL half 11 hahaha… maar moet wel zeggen dat ik toch een naar gevoel heb hoorover mezelf denk dat ik binne 10 minuten wer buiten sta… :frowning: :frowning:



weet wel dat ik vanmiddag gelijk ff kom checken hooor hoe het bij jou is gegaan



en thxx meiden hoop dat jullie geduim helpt :lol:

Hier ook een zenuwlijer hahah!! Net even naar de markt geweest, trouwens wat ontzettend koud zeg!!!



Ik hoop ook dat jullie geduim helpt!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en anders duimen we ff extra :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hihihih :pray: :pray: :pray:

Is er een reden dat jullie dan ingeleid zullen worden?

Waarom de inleiding?



Ik duim trouwens met jullie mee hoor meiden :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:







Ja die laatste loodjes he, pfff zwaar zwaar!

Miranda hoe is het gegaan?>



Mijn baar moeder zat nog te ver naar achter, dus hij kon niet zien of ik al wat "rijper"was. Ik mag morgenochten weer komen gaat hij proberen om mijn vliezen te breken en gaan we ervoor, maar kan ook zijn dat ik zo weer buiten sta!!!

hoii



tama":

de reden van mijn inleiding is mijn epilepsie

heb namelijk bij me dochter een aanval tijdens de bevalling gehad





mijn baarmoederlag erg ver naar achter maar toen ze hem te pakken had kon ze er met 2 vingers in hij was zo rijp als wat zei ze en prima inleidbaar.

waneer wil je was de vraag … heb gezegt zo snel mogelijk en dat was morgen… moet morgen om 9 uur op de afdeling zijn en dan gaan we beginne



oessie



ik hoop voor je dat je morgen geluk heb zal morgen tussen het puffen door extra voor je duimen wie weet ligt je een paar uur later dan mij ook mee te puffen :thumbup:



groetjess mir

@miranda433 wrote:

hoii



tama":

de reden van mijn inleiding is mijn epilepsie

heb namelijk bij me dochter een aanval tijdens de bevalling gehad


Ow meid, wat eng zeg! Nee dan begrijp ik het helemaal.. Nou ik ben nog steeds aan het duimen voor je hoor :thumbup: :wink:

Spannend hoor!!! Ik wens je veel succes!!!



reden van mijn ineiding is mijn vorige bevalling. Teveel bloed verloren (fluxus) en mijn placenta was zowat op toen ik overtijd liep. Daardoor heeft mijn dochtertje het net gered. Twee weken intensive care met de angst dat ze misschien gehandicapt zou zijn!!

hihihih zal morgen wel goed komen hoop ik

hoop dat het een beedje snel verloop kan ik sávonds het goeienieuws uit schreeuwen hierop kok

Ook al zo heftig Oessie, nou ik ben voor jullie allebei aan het duimen :thumbup: :thumbdown: Ik hou dit topic in de gaten :-*

Heel veel succes morgen:thumbup: :thumbup:

ik hoop dat jullie morgen allebei je baby’s in jullie armen mogen sluiten.

heyyyyyy



nou ff berichtje van mij…

de inleiding is gisteren prima gelukt

om 10 uur begonne en om 14.10 was onze dochter lindsay danisja er al

heftig laatste uur want binnen een uur van 4 naar 10 cm ontluiting en er uit geperst hihih



vandaag lekker thuis gekomen en het gaat op rolletjes later nog meer details ik ga weer ff genieten

Zo dat is uiteindelijk nog snel gegaan! Van harte gefeliciteerd en nu maar lekker genieten! :thumbup:

Gefeliciteerd!!

GEFELICITEERD!! met je dochter!

van harte gefeli met jullie dochter :inlove: :inlove: :inlove:

GEFELICITEERD MET JULLIE PRACHTIGE DOCHTER!!!



(ikke stiekem een beetje jaloers :oops: :oops: )

Oh gefeliciteerd! :inlove:



Ikke wil oohoook!