Laatste keer??

Vanavond kwam onze donor voor de laatste keer, gezien de ovulatie testen moet mijn eisprong echt in de buurt zijn 8) . Over 2 weken vertrekt hij naar Amerika, hoe het verder zal gaan als ook deze poging niet is gelukt weet ik eigenlijk niet meer, ik wissel heel erg van gedachten nog wel doorgaan met nieuwe donor of is dit nu het eindpunt waar ik al 8 jaar naar toe leef?? We waren heel emotioneel en het zou zo bijzonder en mooi zijn als het nu gelukt is, hij is een bijzonder mens en iemand waarbij wij ons zeer vertrouwd voelen. Het is niet anders we gaan weer wachten… :**:

Veel succes met alles :thumbup:

Heel veel succes!!!

Ik :thumbup: :thumbup: voor een goede afloop!!!

Liefs, Chantal

Bella jij ook heel veel sterkte ik zie dat je nog maar 1 dag hoeft te wachten…spannend, spannend, maar ja eigenlijk is het wachten nu nog niet voorbij er gaan nog wel een paar dagen over heen. Ik begin weer rustig van voren af aan en wacht tot de 1e 2 weken nu snel voorbij zijn. Gelukkig is het vakantie periode en ga ik volgende week met mijn dochter paar dagen kamperen :smiley:

Helaas hier de hoop voor deze maand vervlogen en gaan we maar weer voor de volgende ronde.

Succes met de komende weken en wellicht worden we samen april 2008 mama’s :mrgreen:

He bella.

Wat vreselijk jammer zeg, hoe lang ben jij nu bezig?? Sterkte ermee…

:hug:

Ahum zie net dat je voor de 5e ronde nu gaat hihihi :oops:

Hoe anders ik deze poging nu weer ervaar als ik terug kijk naar vorige keer. Ik moet volgende week weer ergens mijn menstruatie verwachten, ik heb dit keer geen enkel idee of gevoel wat de uitslag zal worden. Ik kan me dit keer helemaal niet voorstellen dat ik nu toch zomaar zwanger zou zijn…

meid ik ga zeker voor je duimen nog heel even wachten en dan weet je het :thumbup: :thumbup: :thumbup: :pray: :pray: :pray: :-*

:thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup: :pray: :thumbup:

Tja en nu…wachten, wachten, wachten. Ik was er zo niet mee bezig tot ik nu besef dat het de komende dagen alles of niets is. :**:

spannend zeg, ik duim zo voor je!!! :pray: :kaars:

Jeetje, 1 dag overtijd…

Wanneer ga je testen, wat spannend zeg!!

Duim voor je, kom op laat iedereen versteld staan :wink: :pray:

Tja 1 dag, ik blijf rustig want ik heb soms verschillende cyclussen van 27 tot 32 dagen, en ben van 28 uit gegaan. Maar het moet eerst maar eens zaterdag zijn. IK durf het niet te denken, ik kan het niet voorstellen dit maal. Terwijl ik vorige maand dacht dat ik zwanger was 8) . Morgen in iedergeval ook even een dagje geen gedachten want ik ga met mijn dochter van 9 lekker naar het dolfinarium…

Dank jullie wel voor de lieve reacties, iedereen ook sterkte en succes gewenst…

Wat spannend voor je meid, extra spannend dan hé…?

Ik duim voor je!! :pray: :-*

:hug:

wat spannend zeg!

ik ga ook hard voor je duimen! :pray:

Nou vandaag zit ik op mijn cyclus dag van 32 dagen, en mijn menstruatie is er nog niet. De dag is nog lang en ik zit maar te wachten tot het moment komt dat ik dan toch weer ongesteld wordt. Ik kan me echt niet voorstellen dat er iets anders aan de hand is. Testen ga ik dan ook nog niet doen. Vanaf morgen ga ik een week kamperen, mijn eigen geschreven verhalen voorlezen aan kinderen en meehelpen met een recreatieteam op een camping. Ik wacht mocht ik niet ongesteld worden minimaal nog een week. Daarna durf ik misschien voorzichtig iets te denken. Maar ja van het zelfde ben ik zometeen ongesteld nadat ik dit heb gepost… :shifty:

Ik wacht maar weer af… :vlinder:

Ik :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: heel hard voor je dat deze poging toch is gelukt!!!

Liefs, Chantal.

Tot nu toe nog geen teken van mijn menstruatie. Dus we wachten nog maar af, wel heb ik af en toe buikpijn klachten en dan denk ik dat het door zet. Ga zo lekker week kamperen en dan zien we volgende week wel hoe stand van zaken is :**:

5 dgn overtijd mens wat spannend , :pray: