Spannend Bieb - ik zou toch zeggen met vijf dagen overtijd gooi er eens een testje tegenaan. Dan weet je waar je aan toe bent voor nu iig.
O, wat spannend! Ik hoop dat je niet ongesteld bent geworden tijdens de kampeerweek. En dat je snel een positieve test in handen mag houden.
Nog geen nieuws :shifty:
het is tijd voor een update, gisteren terug gekomen van een weekje heerlijk kamperen. Het was de hele week spannend, geen menstruatie te bekennen en na 12 dagen overtijd kwam daar zaterdag dan toch het 1e spoortje bloed. Ik zat zelf in spanning tot zaterdag want dan zou het de 40ste dag zijn van mijn cyclus. En ja hoor zodra de dag was begonnen, kwam het. Gedurende de dag en gisteren kwam mijn menstruatie langzaam op gang en ben ik nu steeds meer ongesteld aan het worden, buikpijn wordt erger etc., het is dus voorbij.
Mijn gedachten hebben het druk met het verwerken van de keuze die nu voor me ligt. Dit is dus inderdaad de laatste keer, de donor is er niet meer en ik kan het niet meer opbrengen, ik ben te verdrietig en ik kan niet meer de moed opbrengen om samen met mijn vriend weer iemand te zoeken die ons zou willen helpen, die bij ons past, en dan naar een paar maanden weer opnieuw beginnen. Ik ben intens verdrietig dat na 8 jaar verlangen nu dan het moment er is om verder te gaan met mijn leven die ik nu heb. Geen broertje of zusje voor mijn dochter, geen kindje van mij en mijn vriend. Nee het is de laatste keer,
Ik wil iedereen bedanken voor alle berichtjes en medeleven. Ik wens jullie alle kracht toe om wel verder te kunnen en hoop dat jullie wens mag worden vervult of ook de kracht vinden om verder te gaan.
oww wat rot en dat na zoveel dgn overtijd bah zegโฆ
sterkte :-*
:hug:
ik weet niet wat te schrijvenโฆkan me geen voorstelling makenโฆwat jullie (jij) nu moet(en) voelenโฆ
heel veel sterkte met het verdriet om die oververvulde wensโฆ
Wat jammer dat het niet raak was. Ik hoop dat jullie de weg vinden die bij jullie past, nu jullie deze weg helemaal hebben uitgelopen.
Verdorie, wat ontzettend gemeen voor jullie!
Ik kwam dit verhaaltje zomaar tegen en las dus ook de uitslag. Wat jammer dat ook de laatste keer niet raak mocht zijn. En dan zolang overtijd, dan ga je toch wel hopen he.
Heel veel sterkte!
Zo dat is balen zegโฆ
Ik wens je heel veel sterkte toe en een hele dikke :hug: :hug: voor jou.
Liefs, Chantal.
Ik kan me je verdriet heel goed voorstellen.
Stiekem hoop je dan toch dat het je wellicht deze ronde gegund zou zijn maar dat is niet zo.
EN dan nog na al die dagen overtijd.
Meid veel sterkte met het verlies van deze droom. Hopelijk komt er snel voor jou een nieuwe droom (wat dat ook mag zijn) voor in de plaats.
:-*
Pff. wat moeilijk zeg. Ik moet vaak denken en dit soort scenarioโs. Op sommige momenten zou ik willen dat ik de zekerheid had van wel of niet maar om dan met niet verder te moeten. Dat zou heel moeilijk zijn!
Hoop dat jullie samen jullie weg hierin zullen vinden en gelukkig zullen zijn!
Sterkte daarmee! Weet niets anders te zeggenโฆ
Wat verdrietig dat jou en je vriend geen kindje samen gegund is.
Geef de hoop nog niet op. Wie weet komt er toch nog een geschikte donor op jullie padโฆ