Laat positief testen

Helaas negatief. Ik heb straks een afspraak bij de huisarts.

:hug: Succes bij de ha!

Succes bij de ha. Hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid :hug:

Succes bij ha!

Nou hier zijn de rode duvels gekomen hoor… 4 dagen te laat :frowning:

Op naar de volgende ronde clomid!

xxx

SUmmerchild

Oh summerchild… Wat verdrietig voor je :hug:

Sc nu heb je wel duidelijkheid, maar is natuurlijk niet de duidelijkheid waarop je hoopte. :hug:

Summerchild :hug:

Jammer dat het niet is gelukt deze maand

Ja, ik vrees toch voor een vroege miskraam… ik bloed wel heel erg en ook erg donker :frowning: Iemand ervaringen met een miskraam, bp me even!

Liefs

Summerchild

Je hebt pb

Net bij de huisarts geweest. Die wilde eigenlijk een bloedtest doen, staat er alleen een urinetest op haar lijstje. Ze gaf wel aan dat ik in principe van de negatieve test uit moet gaan.

Om toch te controleren of alles wel goed gaat krijg ik vrijdag een echo, waarbij ze oa op PCO gaan controleren

@Summerchild wrote:

Nou hier zijn de rode duvels gekomen hoor… 4 dagen te laat :frowning:

Op naar de volgende ronde clomid!

xxx

SUmmerchild

aaaaa wat balen zeg! :hug: :hug: Sterkte!

@Summerchild wrote:

Ja, ik vrees toch voor een vroege miskraam… ik bloed wel heel erg en ook erg donker :frowning: Iemand ervaringen met een miskraam, bp me even!

Liefs

Summerchild

Maar je hebt toch helemaal niet positief getest??? :think:

@pooh wrote:

@Summerchild wrote:

Liefs

Summerchild

Maar je hebt toch helemaal niet positief getest??? :think:

Dat dacht ik ook…want je testen waren negatief.

Ik heb vorig jaar januari een vroege mk gehad en had toen een hele lichte posi test en verloor stolsels en heb erg veel krampen en pijn gehad…

Tijger :hug:

Ja ik had eergister dacht ik iets van een streepje… Maar test was ongeldig… Ik had ook veel zwangerschapssymptomen! En ineens verdwene die 3 dagen geleden… Kreeg steken en kramp in mijn buik. Gister hele erge hoofdpijn dat ik moest braken. En ineens vanochtend werd ik heel erg ongesteld… Veel slijm en draden… Gewoon erg veel vuil! Daarom denk ik dat dus… Xxx summerchild

Hier even een stille meelezer :shifty:

Heb je een digitale test gedaan, die ongeldig was? want die heeft bijna altijd 2 streepjes ook als je niet zwanger bent. Dat zegt dus niks.

Heel jammer voor je dat het niet gelukt is :hug: :hug:

Helaas kennen we hier veel verhalen van lichamen die zwanger doen maar het toch niet zijn…

Ik heb afgelopen maand ook ineens een langere cyclus gehad en heb me 2 dagen vreselijk zwanger gevoeld. En toen was het weer klaar en werd ik ongesteld.

Ik ben niet zwanger. Mijn baarmoeder zag er goed uit maar mijn eierstokken niet. De echoscopiste heeft gezegd dat ik waarschijnlijk niet elke maand een eisprong krijg en dat mijn eierstokken er “hormonaal” uitzien. Volgende week hoor ik van de huisarts de officiële diagnose

he bah das geen leuk nieuws… dikke knuffel :hug:

Nee, idd geen leuk nieuws :hug:

:hug: Wat een vervelend nieuws :frowning: