Laat positief testen

Zijn er hier meer vrouwen die op NOD negatief testen en toch zwanger waren? En hoeveel later werden de zwangerschapstesten dan wel positief?

Ja, ik heb dat bij de zwangerschap van Imme gehad. Pas na 4 dagen na de nod testte ik positief…



Denk je dat je zwanger bent??

Ik heb het gevoel dat het wel zo is, al twijfel ik nu door de negtieve test.

Ik heb last van mijn maag, steken in mijn zij, pijn in mijn onderrug (heb ik normaal nooit) grotere borsten en een plotselinge afkeer van koffie.

Nu ben ik ook niet heel regelmatig ofzo, dus misschien een late eisprong.

Ik wordt er alleen zo onzeker van.

Je hoort het weleens dat er pas een paar dagen naar NOD positief word getest. Hoe is je cyclus? Is deze regelmatig?

Misschien dat je een laterre eisprong hebt gehad.

Met welke testen heb je getest?

Ik ben erg te spreken over kruidvat 2 voor 5 euro, die testen vaak al heel vroeg positief.

Ja het kan, bij de meiden heb ik het ook gehad dat ik met 11 dgn en 14 dgn na mn nodig positief teste… bij Mick teste ik met 6 dgn voor mn nodig al positief haha.



Succes!

Ja het kan, bij de meiden heb ik het ook gehad dat ik met 11 dgn en 14 dgn na mn nodig positief teste… bij Mick teste ik met 6 dgn voor mn nodig al positief haha.



Succes!

Ik schaam me dood, ik zit al de hele maand 1 dag verkeerd te tellen, mijn NOD is morgen :oops:

Ik heb getest met Zwanger en kids vroege zwangerschapstetsten.

Mijn cyclus tot dusver is 34/30/31/34, dus niet heel regelmatig. Late eisprong zou dus kunnen.

Ik heb het bij de eerste zwangerschap gehad, testte pas 4 dagen later positief, al had ik toen zelf ook het idee dat mijn eitje die keer 4 dagen later was geweest en bij de termijn echo werd mijn vermoeden bevestigd, ik werd precies 4 dagen terug gezet :mrgreen:

Het kan dus nog :pray:

Ik heb bij de eerste zwangerschap ook negatief getest op NOD. 3 dagen later testte ik positief, al was het een heel licht streepje. Ik ben echter niet echt gaan twijfelen toen de test negatief was. Ik wist gewoon dat het goed zat. Maar dat komt ook omdat ik al mijn hele leven (nou ja, vanaf mijn eerste ongi) heel regelmatig na 28 dagen ongi ben :wink:



Ik ga voor je duimen :pray:

Fijn al die steun en opbeurende verhalen

Ik hou moed

Weer niet positief getest en ook niet ongi

:pray: :pray:

Ik denk dat je eisprong wat later is geweest. zou van het weekend nog eens testen.



Ik ga voor je duimen!! :pray: Je tekenen zijn wel goed :pray:



Ik heb 3/4 dagen voor NOD positief getest dus kan er verder niet over meepraten.

Ik heb een koperspiraaltje en hierdoor gewoon natuurlijke cyclussen.



Ik heb de laatste maanden een cyclus gehad van 28 tot 31 dagen en nu was ik dus ineens overtijd. Ik had wat klachtjes (lichte misselijkheid, gevoelige borsten/tepels) maar dinsdag ben ik toch ongesteld geworden, ineens een cyclus 41 dagen.



Bij mijn oudste testte ik trouwens rond NOD negatief, daarna nog 4 negatieve testen en uiteindelijk pas 6 dagen na NOD positief.

Ik wordt nu toch echt erg benieuwd of het nou gelukt is deze maand. Hopelijk heb ik snel duidelijkheid want deze spanning vind ik moordend.

ik geloof dat we ian het zelfde schuitje zitten tijger hihi… ben nu ook op mijn 2de dag… testen negatief en nog niet ongesteld en allerlei kwalen

Spannend hoor!

Heb er idd ook wel meer van gehoord dat vrouwen later positief testen, heeft toch te maken met hoeveelheid hcg wat in 't begin gemaakt wordt?

Dat wordt steeds meer en meer, met een paar dagen (overtijd) zou je dan wel positief moeten testen.

Ben trouwens net als Tammy ook helemaal voor de kv test 2voor5euro!



Ik duim voor je :pray:

Pearlie, wanneer ga jij weer testen dan? Wat voor kwaaltjes heb jij? Ik neem aan dat jij ook helemaal gek wordt van de spanning.



EstHe, bedankt voor het duimen. In mijn geval ben ik ook onregelmatig, dus een late eisprong kan ook invloed hebben.



Gister trouwens weer een nieuwe afwijking. Normaal ben ik dol op pure chocolade, sinds gister vind ik dat :sick:

En koffie lust ik al een week niet meer

ja ik word gek van de spanningen… vind het doodeng. ook omdat we pas in september voor een 2de wilde gaan. en an zul je net zien een avondje eindelijk met je 2tjes en lekker saampjes in bed na 18 maanden even rust hahaha en dan gelijk zwanger…



heb al een tijd pijn in mijn borsten. last van geurtjes, emo, vlagen misselijk. gister was ik heel erg duizelig mijn man moest het eten afmaken… en zin in lekkere dingen, last van mijn darmen opgeblazen veel plassen

Dan kunnen we nu samen zenuwachtig zijn. Ik snap wel dat je extra zenuwachtig bend als het eigelijk nog niet helemaal de bedoeling was om zwanger te worden.

Voor mij wordt het mijn eerste kindje. Ik wil het al een tijd, maar ik heb eerst moeten wachten tot we een aantal zaken op orde hadden voor ik met de pil stopte.