Laat positief testen

ow das dan helemaal spannend… nou dan hopen we op de positiefe test

ben jammer genoeg toch ongesteld geworden…

hoop voor je dat je snel een positieve test in handen hebt

Kom eens hier voor een hele dikke :hug:

Gaan jullie nu gelijk verder klussen of wachten jullie tot september?

al wil ik deze maand stiekum wel gaan klussen… maar september zou mooier zijn… geeft ons meer tijd om hopelijk te verhuizen naar ene grooter huis… we wonen in een appartementje met 1 slaapkamer… al hebben we 1 slaapkamer extra in het huis gebouw… maar het is maar 60 vierkante meter

Het is idd wel fijn om de ruimte te hebben. Hebben jullie al een huis op t oog?

Ik ga dit topic ook in de gaten houden :wink: Ze zelf ook op de rode vloek te wachten… Morgen moet ik ongesteld worden, dus spannend!!! (Hopelijk niet natuurlijk :wink:)

Liefs

Summerchild

Duim, duim, duim, duim, duim …

weer negatief. Ik begin aan een schijnzwangerschap te denken. Dat ik denk dat ik zwanger ben met allerlei kwalen en dat dat toch niet zo is :cry:

Je lichaam kan je zo voor de gek houden hè. En als je het heel graag wilt, dan blijft je ongi daardoor ook nog eens weg :wall: Maar het kan nog steeds alle kanten op :hug: Succes met wachten…

Pearlie :hug:

Hier nog geen rode vloek gekomen… Ik ga pas over 3 dagen testen als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Spannend!

Liefs

Summerchild

Ik blijf voor jullie allen even flink doorduimen hoor! :pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Weet je al wat meer?

Ik heb sinds zondag niet meer getest. Ik ben tussentijds iig niet ongesteld geworden.

Wel ben ik op een punt aangeland dat ik zoiets heb van, kom maar met die menstruatie. Dan kan ik gewoon weer verder en weet ik waar ik aan toe ben.

Morgen doe ik nog een test, als die negatief is bel ik even met de huisarts. Ik vind het gewoon vreselijk moeilijk om me goed te concentreren om de normale dagelijkse zaken door al deze onzekerheid.

Nou, die onzekerheid is echt killing ja :?

Duim voor je mee dat je vandaag of morgen weet waar je aan toe bent, en dan idd maar even contact opnemen met je ha hoor :thumbup:

Sterkte :-*

:hug:

Jeetje wat een onzekerheid! Ik kan me voorstellen dat je je slecht kan concentreren. Hopelijk weet je morgen meer!

Hey,

Ik ben nu ook 4 dagen over tijd! Vanochtend nog getest, maar negatief :frowning:

Op dit moment heb ik hetzelfde gevoel als jou Tijger… Laat die menstruatie maar komen, ben er klaar mee!!!

Ik moet deze week nog uitzitten en maandag bellen als ik niet ongesteld ben geworden. Dan gaan ze kijken en me menstruatie opwekken. Spannend dus!

Liefs

Summerchild

Spannend meiden! :pray:

Hopelijk hebben jullie snel duidelijkheid.

Summerchild :hug:

Wat vervelend voor je. Je hebt deze maand geen bloed laten prikken om te bepalen of je eisprong hebt gehad?

Hopelijk ben je snel uit de spanning meid.

Morgen meld ik me als ik meer weet

Mag je je pas maandag melden sc? Dan laten ze je ook lang doorlopen :hug: Ik hoo dat je voor die tijd toch nog duidelijkheid hebt (liefst natuurlijk in de vorm van een positieve test). :wink:

Tijger, ik hoop dat je vandaag positief test! :pray: