Iemand ervaring met de goedkope zwangerschapstesten van kruidvat? Die van 2 voor 4,99. Heb 3 dagen voor nog getest met zo’n test en die was negatief. Dus ook geen licht-roze streepje. Zijn er hier mensen die ook negatief testen voor nod maar toch zwanger bleken met deze tests. [/u]
xxxxx
heb er net mee getest, 2 dagen na mijn mod… negatieve test en nog geen rode druppel te vinden…
ik hoop voor jou dat je gewoon te vroeg heb getest…
kruidvat schijnt wel gevoelig te zijn ( mijn zus gebruikte hem ook bij beide zwangerschappen ).
Mischien moet ik die ook maar gaan halen. Ben nu 2 dagen overtijd en heb vage cb test. Maar voel me hardstikke zwanger.
succes ermee en hou ons op de hoogte
Dan is er geen goede hoop voor mij . Als hij echt zo gevoelig is :think: ?
Kruidvat is vrij gevoelig, Ik teste 2 dagen na mijn Nod en positief… bleek toen nog maar 3 weken en nog wat dagen zwanger te zijn…
Misschien nog is doen NA je nod?
Er zit wel verschil tussen de goedekope kruidvat en kruidvat huismerk.
Bij de zwangerschap van mij dochter sloeg die laatste gelijk uit toen ik erop plaste (2 dagen na nod) en bij deze zwangerschap heb ik zo’n goedkope gebruikt toen ik een week overtijd was en die was duidelijk genoeg maar pas na 5 minuten (staat ook in de bijsluiter dat je 5 min moet wachten en ochtendplas moet gebruiken)
succes
Ik haal meestal niet eens 2 dagen na mijn nod want dan ben ik al weer ongi :? . Dus als ik het snel wil weten dan moet ik echt een paar dagen ervoor testen. En andere word ik dus gewoon ongesteld.
is het dus goedkoper om te wachten dat je NIET ongesteld wordt… dan heb je tenminste een rede om te testen…
en natuurlijk als je niet zwanger bent wordt je ‘toch’ ongesteld
als je dan ‘toch’ ongesteld wordt, had je beter niet kunnen testen…
Als je snapt wat ik bedoel.
Als je toch ongi wordt rond je NOD-datum, dan heeft het inderdaad toch geen zin om te testen? Logisch dat je test negatief is, als je daarna ongi wordt… Als je niet zwanger bent, zal geen enkel merk positief aangeven voor je NOD, ook niet als het een hele gevoelige test is. Overigens niet lullig bedoeld, hoor. Ik snap alleen de logica van testen dan niet.
Heidi en Jippie, snap jullie wel natuurlijk! Moet eigenlijk wel lachen om mijn eigen logica nu :lol: . Ik ben gewoon telkens zo nieuwsgierig of ik wel of niet zwanger ben dat ik het gewoon eerder wil weten dan dat mijn nod is, snappie :think: ? Dus als de test voor mijn nod negatief is dan zal ik inderdaad wel niet zwanger zijn. Al moet ik zeggen dat ik nu wel 1 dag overtijd ben, al kan het vandaag nog gewoon komen hoor? Toch afwachten dus :mrgreen: .
ik ben zooooooooooow :shifty:
had gister ongie moeten worden, maar zou ook vandaag kunnen geloof ik… nou nog niks te zien hoor en ook niet op de testen die ik al gedaan heb! Maar wel heel veel te voelen.
misselijk (ben ik echt nooit) vocht uit mijn borsten, steekjes in mijn borsten, veel plassen!
Als ik die testen niet had gedaan zou ik gewoon zweren dat ik zwanger ben!
wat denken jullie?
Miepel, spannend weer!! ik duim voor je, duim jij dan voor mij? :lol:
Oja, heb getest met die van het kruidvat, 2 voor 4,99 en tests van sensitest, heeft iemand daar ervaring mee?
Hier ook getest met die van kruidvat. Net nog :shifty: . Kon weer niet wachten tot morgenvroeg. Ik meen echt een heel licht streepje te zien. Heb er een foto van gemaakt maar daar zie je echt niks op. Op de test zelf zie ik toch echt (met een geoefent oog ) een heeeel licht streepje, terwijl afgelopen zondag, 3 dagen voor nod, nog helemaal niks te zien was. Heb verder geen klachten maar dat had ik de vorige zwangerschap ook niet.
Miepel & Mama,
Jullie maken het wel spannend, hoor! Anders overmorgen nog eens testen?
Het HCG verdubbelt elke twee dagen, dus dan zou er iets te zien moeten zijn. Succes!
Groetjes,
Jippie
Wat een zenuwlijder ben ik ook :lol: :roll: . Als er nog niks is dan wil ik morgenvroeg nog eens testen. Kan het alleen dan niet meer melden hier zo snel omdat we 'smorgens aanrijden voor een weekje vakantie.
Heej Miepel… spannend hoor nú echt een dag overtijd dus nu mag je je helemaal gek testen… en een streepje is een streepje… of ie nu duidelijk is of niet
woooow spannend… nu lekker GENIETEN dan in je weekje weg… goede start voor je (eventuele) zwangerschap…
zou wel kl*te zijn … als de rode duiveltjes nu toch komen…
ik zou voor je :thumbup: :thumbdown:
ene mama van de liefste… hoe is het nu bij jou???
Ook al zo spannend… ik ga over 3 dagen (hopelijk testen … )
ik hou jullie op de hoogte
Ik ben nu 4 dagen over tijd en heb al 3 negatieve testen. Ook kruidvat is negatief, dus ik wacht op mijn duivels…
Het is nog erg vroeg hier maar ik kon echt niet meer slapen. Heb net weer een testje gedaan met ochtendurine. Weer negatief ! Maar ook nog geen ongi. Snap er echt niks meer van. Zou ik mijn ei heel laat gehad hebben . Wel weer zo’n heeeeeel licht streepje. Maar volgens vriendlief is dat gewoon het voorgedrukte streepje wat normaal zou moeten verkleuren . Heb nu alleen nog een clearblue-test liggen. Die neem ik dan maar mee op vakantie. Dan ga ik overmorgen ofzo nog wel eens testen met die als er nog niks is. Maar word nu toch wel bang dat de ongi toch door gaat zetten, al voel ik nog niks aankomen.
Lieverd, een streep is een streep, niks voorgedrukt, je bent zwanger!!
Miepel Heb je ook een foto van je test? Anders zou ik over een paar dagen nog eens testen en dan moet de streep wel duidelijker zijn, want je HCG moet elke twee dagen verdubbelen. Of anders eens een ander merk test proberen? De gewone CB is ook best gevoelig.