Hoi meiden,
Ik was wel benieuwd hoe het met jullie afgelopen was. Maar aan jullie tickers te zien, zijn jullie niet zwanger?
Groetjes,
Jippie
@Jippie wrote:
Hoi meiden,
Ik was wel benieuwd hoe het met jullie afgelopen was. Maar aan jullie tickers te zien, zijn jullie niet zwanger?
Groetjes,
Jippie
Ja precies ikke ook, zat ook al te kijken :mrgreen:
Hier kruidvat testen
Bovenste 6 dagen VOOR nod :shock:
Onderste 2 dagen NA nod :mrgreen:
Idd erg gevoelige testen
ik heb gisteren en vanochtend getest met de kruidvat test ( 2 voor 4,99) en gisteren gaf die mega duidelijk aan en vandaag weer, alleen vandaag was hij echt super donker, bijna donkerder dan de controle streep.
dus sjaa…ik ben positief over deze testen, moet wel zeggen dat ik de 1e keer pas getest heb nadat ik 1 dag overtijd was…
ik heb 2 dagen voor NOD positief getest met de kruidvat test. Maar positief testen is ook afhankelijk van hoe snel je hcg aanmaakt. Bovendien betekent positief testen niet per definitie dat je niet ongesteld gaat worden, veel prille zwangerschappen komen niet verder dan 1/2 dagen na de NOD en dan wordt je ‘gewoon’ ongesteld. Niet om jullie de moed te laten verliezen hoor. Maar om aan te geven dat er toch niets anders op zit dan te wachten…hoe moeilijk dat soms ook is. Succes allemaal!
hmmm…en dan schrijf ik eerst doodleuk dat ik ook tweedagen eerder heb getest :oops: haha…maar ik zal eerlijk zeggen dat ik die dag zoveel ongelukjes had(wat ik noooooit heb) en er een test in huis was dat wij dachten: ach, waarom ook niet vast testen :mrgreen:
klein detail: ik weet eigenlijk niet eens wat wachten is :oops:
Ik heb kruidvat nog liggen, wilde express die nog niet pakken. ALS ik zwanger ben heb ik misschien pas afgelopen donderdag mijn innesteling gehad, dus zelfs dan kan kruidvat het niet aan denk ik??
Even … er zijn ook etos testen die je 5 dagen voor je nod kan testen…