Kruidvat luiers

Ik heb het idee dat ze de plakstrip veranderd hebben? :think:

Heb van t weekend een nieuw pak gekocht, en tot nu toe plakken alle luiers wat minder lijkt wel.

Merken jullie verschil?

Vind het best lastig, als dit een ‘vernieuwde versie’ weer is ga ik toch eens wat anders proberen denk ik :shifty:

is het 1 pak of verschillende pakken die het hebben? kan ook een fabricage iets zijn, heb ik eens met pampers gehad, scheurden allemaal af bij het randje. Toen geld terug gehad, was wel erg netjes! En ook eens met die nieuwe c1000 luiers gehad, die waren ook prut… Je kan er dus een mailtje oid aan wagen naar kruidvat…

Maar dat was niet je vraag.

Hhmm het is me nog niet opgevallen…maar heb net vanmiddag een nieuw pak open gemaakt dus ik zal eens opletten…

het is me ook opgevallen maar ze plakken zich vast aan de strip waardoor het stuk gaat. Luier hebben ook andere kleur dan voorheen.

Hebben jullie dan ook dat de strip waar je de plakker aanplakt loslaat van de luier? Ik dacht mss dat het aan mij lag, kindlief gegroeit etc maar mss is het toch de luier… :shifty:

@Rhiannon wrote:

Hebben jullie dan ook dat de strip waar je de plakker aanplakt loslaat van de luier? Ik dacht mss dat het aan mij lag, kindlief gegroeit etc maar mss is het toch de luier… :shifty:

Dat had ik vd week ook. Waardoor een rand van de luier in haar bilnaat zat…

Gebruik ze nu 2 dagen en Mick is continu nat :? dat heb ik nog nooit gehad met luiers…

@chantal!! wrote:

Gebruik ze nu 2 dagen en Mick is continu nat :? dat heb ik nog nooit gehad met luiers…

Heb ik altijd gehad met de kruidvat luiers maat 1 :? (en huggies)

Las overal dat ze vanaf maat 3 beter werden, dus dacht, laat ik daar op wachten maar zo te lezen zijn ze niet meer zo fijn.

Oh help, ik heb bijna en kast vol liggen met luiers van kv, omdat ze een paar keer in de aanbieding waren… Dan hoop ik wel dat ik de oude variant heb zeg maar… Heb ze denk ik zo’n 5 maanden geleden gekocht.

@Amy82 wrote:

Oh help, ik heb bijna en kast vol liggen met luiers van kv, omdat ze een paar keer in de aanbieding waren… Dan hoop ik wel dat ik de oude variant heb zeg maar… Heb ze denk ik zo’n 5 maanden geleden gekocht.

Dan heb je nog wel de oude variant :slight_smile: merk hier pas verschil sinds het nieuwe pak die ik afgelopen weekend gekocht heb.

Fijn om te weten dat 't niet aan mij ligt dus :mrgreen:

Begon ik dit topic omdat ze niet goed plakte, nu dus wat jullie ook ervaren, TE goed :roll: (het is ook nooit goed he hahaha)

De strip blijft echt zo goed plakken dat je het niet even 1-2-hup met 1 hand normaal losgetrokken krijgt, echt vervelend! Het blijft te stevig vastzitten en dus laat die onderliggende laag los.

Maar aan de andere kant, hij gaan dan toch van zn kontje af :mrgreen: dus eigenlijk maakt 't weer niet uit…

Kijk 't nog even aan hoor, want ben verder echt supertevreden, absorptie en pasmaat etc, maar het is wel irritant :silenced:

@Mutsie86 wrote:

@chantal!! wrote:

Heb ik altijd gehad met de kruidvat luiers maat 1 :? (en huggies)

Las overal dat ze vanaf maat 3 beter werden, dus dacht, laat ik daar op wachten maar zo te lezen zijn ze niet meer zo fijn.

Nope Mick draagt nu maat 3 maar drama, nooit last van gehad zo raar :think:

Dat is dan idd raar!

Hier gebruik ik altijd nog pampers. Met goede aanbiedingen flink ingeslagen. Hoef ik hem niet 3 keer op een dag te verschonen, vond dat echt helemaal niets.

Zal er eens op letten moet morgen nl weer nieuwe halen.

oooh neeeh… ik heb omdat pampers op was, en niet in de aanbieding was, kruitvat vernieuwd meegenomen… ben bang dta ik nu weer nachtelijk kan verschonen :frowning:

Oef ik dacht al dat het aan mij lag of mijn man…argh gelukkig niet extra ingeslagen en wat broekjesluiers erbij zitten daar speelt dat probleem niet mee. Maar wel balen want Kruidvat was ik ook altijd tevreden over. En nu dus straks weer flink luiers nodig voor spruitje 2. Hopen maar dat Casper snel zindelijk is dan scheelt dat ook weer in de luiers. En voor hem wel handig want hij wil toch echt wel graag naar de basisschool. 8)

1 van jullie al een mail richting Kruidvat gedaan?

Oh jee, ik heb vorige week een nieuw pak gekocht… Hoop dat ik nog de oude variant heb. Momenteel gelukkig nog wel… Maar als ze zo waardeloos zijn, dan worden het pampers!

In het begin hadden wij ook die van kruidvat. De kleinste maat. En toen was ze ook af en toe nat. Heb nu momenteel pampers maatje 2. En heb daar geen last van.

Wij gebruiken maat 5 en 6 van de KV voor de jongens en hebben van de luier zelf geen last, maar de plakstrip blijft hier idd ook aan de rekstrip vastzitten waardoor het minder sterk is.

Hier geen last van de kruidvat nieuwe, de blauwe kleur(5) is nu wat bijgesnedenbij de zijkanten toch??

@Memmie wrote:

Wij gebruiken maat 5 en 6 van de KV voor de jongens en hebben van de luier zelf geen last, maar de plakstrip blijft hier idd ook aan de rekstrip vastzitten waardoor het minder sterk is.

Dit hier ook met maat 5!