Kruidvat luiers

Hier mocht ik een nieuw pak testen maat 4, over de post gekregen en ook wij merken dat Pepijn sneller nat is dan voorheen…dus ik moet ook nog een melding maken hoe wij deze ervaren…nou slechter dus als voorheen. ( lol weet alleen niet meer waar ik die melding moet maken )

Ik had met het laatste pak van KV (mt3) ook dat de linkerplakstrip niet goed zat, fabrieksfoutje. Ik kon niet gelijk zeggen dat dit verder veel invloed had maar ik heb wel 2x gehad dat Stuart smorgens nat was maar dat waren dan ook wel hele flinke plasluiers (erger dan ik van hem gewend ben).

Daarom heb ik nu voor de nacht maat 4 KV, die heeft geen probleem met plakstrip (althans niet het pak wat ik heb) en tot nu blijft hij goed droog.

hmmm nu ik dit zo lees herken ik het wel. Heb al een tijdje de nieuwe versie hier en die blijft idd wel errug goed vastzitten. En ik vind de plakstripjes erg kort. Maar verder niet echt problemen mee gelukkig. Ik begrijp overigens nog steeds niet waarom een goed product ‘verbeterd’ wordt…

Ik heb er nog niet last van gehad.

Wat me wel opviel is dat ze hier duurder zijn geworden.

Betaalde eerst 9,99 en nu 10,99!

Dan heb ik t over maar xl-6 en een klein pak.

Idd! Hier ook een prijsstijging van bijna E0.90 ct!

Betaalde eerst E12.99 en nu 13.89

Heb nu eens het euro merk van de KV gekocht. Prima luier voor J. Helaas 1 - punt, het plakstripje is niet rekbaar en vrij kort. De luier kan net goed dicht.

ik kocht ook altijd kv luiers maar opzich scheelt het niet eens heel veel met die pampers luiers van economy, in de oranje verpakking

die zijn 9.99 voor 38 luiers en de kruitvat 7.99 voor 31 luiers…

Ik koop nu tegenwoordig gewoon die pampers extra dry economy :thumbup: voor die 2 euro meer heb ik ook 7 luiers meer en ook nog eens van pampers…

@Memmie wrote:

Idd! Hier ook een prijsstijging van bijna E0.90 ct!

Betaalde eerst E12.99 en nu 13.89

Heb nu eens het euro merk van de KV gekocht. Prima luier voor J. Helaas 1 - punt, het plakstripje is niet rekbaar en vrij kort. De luier kan net goed dicht.

Die europrofit luiers zijn best oke,maar houden niet lang droog helaas.

Voordeel voor mij, J. is niet zo’n plasser… Daarom goed genoeg voor hem.

Moet er echt drinken in gieten (bij wijze van :wink: ) met dit warme weer!

@Mariiyelle wrote:

het is me ook opgevallen maar ze plakken zich vast aan de strip waardoor het stuk gaat. Luier hebben ook andere kleur dan voorheen.

Ja klopt ik gebruik dan nr 6 voor mijn oudste ik dacht al dat ik de verkeerde had. Ze zitten ook heel anders.