Krimpy Dinky

Wie kent het nog?

En: bestáát het nog?

:eh:

Wel van gehoord. kan het me alleen niet meer voor me halen.

Nog nooit van gehoord! :think:

ow JAAAAH :mrgreen:



was er gek mee :lol: maar of het nog verkocht wordt :think:









was vandaag op zoek naar Bebogeen…ook niet meer te koop :eh: :?

@Guusje wrote:

was vandaag op zoek naar Bebogeen…ook niet meer te koop :eh: :?




dat verkopen ze hier in het ooosten nog wel. Erik eet het namelijk veel en vaak op zijn brood! Dus hier potten genoeg.

Denk dat je het in zo`n hobby zaakje moet vragen.



(je bedoelt toch dat plastic die je in de oven doet en dan soort van verkleind eruit komt??)

Ik vond net een figuurtje van Gargamel dat ik vroeger gemaakt heb… :roll: :mrgreen: Ik kreeg gelijk zin om wéér wat te maken!! :mrgreen: :mrgreen:

@anjelique! wrote:

Denk dat je het in zo`n hobby zaakje moet vragen.



(je bedoelt toch dat plastic die je in de oven doet en dan soort van verkleind eruit komt??)




Yep!

Oh ja, en dan kon je oorbeltjes enzo van maken toch?



Was erg leuk om te doen ja!!

Ja ik ken het nog en als je even googelt zie je dat je het ook nog bestaat (maar wel onder de naam krimpfolie :smiley: ).

@Nijmanb wrote:

Ja ik ken het nog en als je even googelt zie je dat je het ook nog bestaat (maar wel onder de naam krimpfolie :smiley: ).




'k Had het gegoogled maar niet goed genoeg dan denk ik… :think:

Ik kan me herinneren dat we er vroeger broches mee maakten in een pannetje ofzo ?

Bebogeen wordt hier ook nog steeds verkocht. Potjes inslaan Guus :mrgreen: ?

Ik mag geen linkjes neerzetten hè :mrgreen: , maar als je googled op ‘krimy dinky’ en je klikt op het derde linkje kom je bij het hobbyhuis.



Als het niet lukt wil ik je wel pb-en :smiley:

Jaaaa, geweldig vond ik krimpy dinkie! Mijn broer had doorzichtige, ik kreeg later witte. Die doorzichtige was veel cooler want dan kleurde je aan 1 kant maar zag je beide kanten! Misschien idd maar eens bestellen (nog 9 voorradig zag ik, maar als ik niet opschiet misschien al heel snel niet meer… :wink: )



Enne bebogeen verkopen ze hier ook gewoon!

@Guusje wrote:

ow JAAAAH :mrgreen:



was er gek mee :lol: maar of het nog verkocht wordt :think:









was vandaag op zoek naar Bebogeen…ook niet meer te koop :eh: :?




Bij de Jumbo! :mrgreen:



Net als pizza quicksaus; heerlijk tussen een tosti.



En krimpy dinky wil ik ook wel weer eens mee spelen, leuk! :mrgreen:

@Nijmanb wrote:

Ik mag geen linkjes neerzetten hè :mrgreen: , maar als je googled op ‘krimy dinky’ en je klikt op het derde linkje kom je bij het hobbyhuis.



Als het niet lukt wil ik je wel pb-en :smiley:




Heeeeeej gevonden! Goed zeg! :mrgreen:

@Fleur1 wrote:

Jaaaa, geweldig vond ik krimpy dinkie! Mijn broer had doorzichtige, ik kreeg later witte. Die doorzichtige was veel cooler want dan kleurde je aan 1 kant maar zag je beide kanten! Misschien idd maar eens bestellen (nog 9 voorradig zag ik, maar als ik niet opschiet misschien al heel snel niet meer… :wink: )



Enne bebogeen verkopen ze hier ook gewoon!




IK HAD DOORZICHTIGE!! :dance: :wink:

Die gingen we dan inkleuren toch?

Jeetje lijkt ECHT heel lang geleden, maar dat was LEEEEEUUUKKK



(Guus, als ik een pot Bebogeen tegenkom zal ik m voor je meenemen :mrgreen: Mijn moeder heeft meestal een pot staan :drool: )