KreaDoe

Zijn er hier ook creatieve KoK’ers die naar de KreaDoe zijn geweest of nog gaan? Ik ga zondag met een kennis, een vriendin van mij staat voor het eerst op de beurs. Wij gaan een hele dag en helpen mee met afbouwen.

En als er al iemand geweest is, is het te doen met de auto? Ik hoorde dat ze aan de weg bezig gaan dit weekend.

Ik zou graag een linkje van mijn creablog neer zetten maar denk dat dit niet toegestaan is. :shifty:

Ik ga morgen met de auto, maar wel al vroeg het is de bedoeling om voor openingstijd daar te zijn (ouders staan er ook).

Maar misschien zijn er mensen met ervaringen die naar de jonge gezinnenbeurs zijn geweest met de auto, is ook nu in de jaarbeurs.

Als ik er aan denk zal ik morgenochtend hier wel plaatsen of het goed te doen was.

@marloes vip wrote:

Zijn er hier ook creatieve KoK’ers die naar de KreaDoe zijn geweest of nog gaan? Ik ga zondag met een kennis, een vriendin van mij staat voor het eerst op de beurs. Wij gaan een hele dag en helpen mee met afbouwen.

En als er al iemand geweest is, is het te doen met de auto? Ik hoorde dat ze aan de weg bezig gaan dit weekend.

Ik zou graag een linkje van mijn creablog neer zetten maar denk dat dit niet toegestaan is. :shifty:

Zet hem in je www via je profiel, dan mag het wel.

Trouwens als je blog niet commercieel is dan mag ht ook gewoon hoor.

Hier trouwens gen kreadoe.

Ik heb wel vandaag een Japans origami boek gedownload met enkel kerst origami.

Nu heb ik dus in mijn hoofd om mijn kerstboom te gaan versieren met gevouwen kerst decoratie.

Of het lukt dat is een tweede :shifty:

onderin kan je je blog als www kwijt volgens mij toch?

En ben benieuwd welke vriendin.

Vrouw hier in de wijk die ik via via ken staat er ook met haar webwinkel.

Maar hoewel ik mezelf wel enigzins creatief vind ga ik niet heen :wink: .

Ja hoor ik ga ook (zou het in de naam zitten?? :wink: )

Maar ik ga zaterdag, morgen dus, samen met mijn zus en heb er ontzettend zin in!

Ik ga niet met de auto maar met de trein. Dat is voor ons makkelijker.

Maar kan me voorstellen dat je daar vanuit Drenthe niet op zit te wachten. Op de site ‘van A naar beter’ zie ik inderdaad ernstige verkeershinder. Nu ben ik laatst door de week er geweest en ik vond het nogal meevallen. Je hebt niets meer aan je navigatie dus je moet erg goed op de borden letten.

En via de site van de kreadoe kun je een parkeerplaats reserveren zie ik :thumbup:

Je mag mij best een pg met een linkje sturen hoor :wink:

Was erg rustig op de weg, niey echt last van de wegwerkzaamheden

Ik wil je veel plezier wensen :dance:

Ik ben wel creatief maar zo’n beurs valt me altijd weer wat tegen. En denk dan altijd: voor het geld wat ik anders kwijt ben aan vervoerskosten en entree kan ik ook weer wat knutselspul voor halen :lol:

Mutsie ben je wel eens naar de kreadoe geweest? Weet uiteraard niet welke kant je creativiteit precies opgaat :wink: maar de kreadoe heeft zooooooveel keuze.

Vooral voor scrapbooking was het weer een waar feest :smiley: We hebben de hele eerste hal overgeslagen en dan nog hebben we het nét gered in de tijd. En nee het geld heeft het ruim niet gered :roll: zoals altijd had ik nog minstens nog twee keer zoveel kunnen kopen :shifty:

Maar ja je moet ergens een grens trekken he.

Kortom het was weer heerlijk!

Ik ben er nog nooit zelf geweest maar wel op het scrapforum gelezen hoe en wat en niet elk jaar staat er zoveel spul voor de scrap.

Het is denk ik maar net wat voor rage er is op dat moment.

Dit jaar was het dus wel boffen :dance: Leuk is dat al dat geneus tussen scrap spullen.

Ik scrap dus, maak kaarten, bak taarten, probeer nu ook dingen te maken met de naaimachine.

Maar ik heb op dit moment zoveel scrap en kaarten maak spul :oops: Dat ik met mezelf heb afgesproken om dit eerst grotendeels op te maken. Dan maar wat verouderd papier, dat ziet niemand :lol:

Ja, de laatste jaren is denk ik toch wel 50% scrappen.

Ik heb ook al best veel spul, hoewel als ik sommige mensen op het scrapforum hoor valt het nog best mee :mrgreen:

Nu maar weer even zuinig aan doen :shifty:

goed geslaagd dus :thumbup: .

Begint de naam van die vriendin misschien met een C. ?

dan is het iemand anders :slight_smile: .

Leuk blogje heb je :smiley: Schattige kaartjes heb je gemaakt.

Ik ben ook naar de Kreadoe geweest, ik ga elk jaar samen met mijn zus.

Je zou het ook onze zussendag kunnen noemen :wink: Ik geef altijd

meer uit daar dan ik van plan ben, maar ze hebben ook zoveel leuks. En

je komt idd op hele nieuwe ideeën door alle voorbeelden die er hangen. :thumbup:

Mijn bloggie staat onder mijn www-knop trouwens :wink:

Marloes: leuke kaartjes! :thumbup:

Ik heb de kaarten maak virus ook weer te pakken, afgelopen zondag en vandaag 10 kaartjes gemaakt. Zo komt er weer eens wat papier op :lol: En zag nog stempeltjes die ik nog niet eens gebruikt had :oops: Nu wel 8)

Dank je wel Marloes :smiley:

Ik heb een plekje op de voorzolder. Op mijn blog staan ook foto’s van mijn hoekje.

Marloes: nee niet meer, heb wel een blog en dat ging eerst over wat ik scrapte en welke kaarten ik maakte. Maar nu gaat het meer om recepten en consuminder dingen.

Neem niet meer de moeite om alles te fotograferen. Dat doe ik alleen nog met de taarten die ik maak.

Heb ook een eigen plekje, ook de voorzolder :lol:

Ideaal, kan alles zo laten liggen en niemand die daar last van heeft. Ook heb ik genoeg ruimte voor alle kastjes en bakken.

Ik heb boven wel een hele mooie scrapplek maar ik zit er nooit :roll:

Zit veel liever in de woonkamer dat is een stuk gezelliger. Dus daar heb ik sinds kort ook een ladenkast waar heeeeel veel in kan. en dus lekker aan de eettafel. En die is groot genoeg, dus ik schuif het gewoon aan de kant en dan kunnen we rustig met z’n drieën zitten.

Leuk kaartje Marloes :smiley: Zo’n kaartenswap vind ik ook altijd wel leuk om

te doen, maar ik schrijf me alleen in als ik er echt de tijd voor heb. Sinds

onze jongste er is heb ik dat niet meer gedaan :wink:

Leuk gedaan Marloes! Leuk stempeltje ook :inlove:

Ja die tijd he :wink: :lol: Kom er nu pas weer aan toe nu ik nog maar 2 dagen werk.

Heb ook een tijdje in de woonkamer gezeten, is idd gezelliger maar hub liep echt helemaal te flippen van de ‘troep’.

Hij is nu eenmaal anders :wink: :inlove: Ladekastje bij Ikea gehaald, maar ja dat was ook niet de oplossing. Kreeg ook steeds meer spul.

Dus hub heeft met alle plezier op zolder een plek gemaakt.

En daar zit ik nu ook goed, even tot rust komen, radio aan, heerlijk :thumbup:

dus ik zou die zolder eens gaan opruimen Marloes :lol: :thumbup: enige nadeel van zo’n zolder met plek. Er komt steeds meer spul bij :slight_smile: Maar kan me helemaal gelukkig voelen als ik dat allemaal zie

Leuke blog Marloes, mooie kaartjes.

Ik ben jammer genoeg dit jaar niet naar de kreadoe geweest ivm ziekte maar volgend jaar ben ik weer van de partij.

Eind deze maand ga ik wel weer naar het creaweekend in rijswijk

Ik ben helemaal van het scrappen, zo leuk! ben nu met mijn trouwfotos aan de gang.