KreaDoe

Het was echt onwijs leuk, gezellig, mijn voeten doen nog zeer van het lopen en ik heb zoveel leuke dingen gezien.

Voor mijn doen bescheiden ingekocht. Een labelstans van Tim Holtz, distress inkt, glimmer mist, enveloppen, brads, eyelets, lint en achtergrondpapier.

Een hele goede vriendin van mij heeft een webwinkel en stond ook op de KreaDoe. Ik heb haar een deel van de dag geholpen en ook samen met haar de kraam afgebouwd en alles ingepakt. Via de grote gele M naar huis gereden.

En ze heeft al weer geboekt voor volgend jaar. :dance: :dance: :dance:

Haar webshop wel. :smiley:

Hier is mijn blog. Nog niet zo vol als ik zou willen maar nu ik naar de KreaDoe ben geweest heb ik genoeg ideetjes opgedaan. De laatste kaart zou ik nu afwerken met Distress-inkt, waar ik eerder nooit over zou hebben nagedacht.

Dank jullie wel.

Brigitte, ik bel volger van je geworden, althans als die trage computer het eindelijk voor elkaar heeft. Wat heb jij een ontzettend leuke stijl van kaartjes maken.

Mutsie, heb jij ook ergens foto’s staan van wat je gemaakt heb?

Hebben jullie een aparte hobby-ruimte? Ik niet dus doe het aan de eettafel. Gisteravond daarom aan de salontafel warm gegeten. :oops: Heel erg tegen mijn idee in maar ja ik had ook geen zin om alles op te ruimen.

Leuk om zo te lezen. Gisteren heb ik nog een kaartje gemaakt: Voor een collega van mijn man die is geopereerd (borsverkleining). Ik ken haar niet maar mijn man vond de kaart echt wat voor haar. Foto is trouwens een tikkie overbelicht.

Ik ben helemaal in de stempels. Heb een tijd een abonnement gehad op een kaartenblad maar vind ze zelf bedenken en maken toch leuker, al moet het soms uit mijn tenen komen. :oops: Ik doe ook wel via een ander forum mee met een swap, laatst nog gedaan met Halloween. Dan maken we een kaart voor iemand (een deelt via pb de namen) en we raden wie welke kaart gemaakt heeft. Dat motiveert om heel erg je best te doen.

Wat een luxe die aparte hobby-ruimtes. Misschien dat ik ooit, als de zolder opgeruimd is, daar een hobbyplek inricht. Al vraag ik me af of ik daar ga zitten alleen. We hebben nu al mijn spullen in de flikker-er-maar-in-inbouwkast in de woonkamer staan. Of op de eettafel.

Dank dames. Ik heb meerdere stempels van deze serie. Ik krijg ook geregeld afdrukjes van vriendinnen van mij, eentje heeft een magnolia-verslaving zo ongeveer. En daar mag ik stempelen zo veel ik wil. Die heeft zes kratten vol stempels. Kom ik met mijn ene koekblik aan. :lol: Ik koop wel eens wat bij de action ook. Dan is het nog betaalbaar. Ik kleur de stempels met derwent potloden, op de beurs heb ik flex markers geprobeerd maar vond ze niet fijn. Aquamarkers vind ik ook mooi maar dan moet je afdrukken op aquarelpapier.

Hebben jullie een stansmachine? Ik had de double do xl, maar heb voor mijn verjaardag de big shot gekregen. Double do was binnen een uur nadat ik hem op mp zette al verkocht.

En wat hebben jullie nog meer aan materiaal? Mijn man kijkt wel eens van wat wil je er nog bij hebben? Je hebt al zo veel. Ik vind het zelf wel mee vallen. Wat creatables, wat mallen van nellie snellen, en dan nog wat ponsen. Ik werk ook graag met eyelets en brads. En ook scrappapier kan je nooit te veel hebben. :oops:

Wat leuk. Heb je toevallig ergens een foto staan van je scraps?