Ikzelf ben bij IZZ verzekerd en heb de vorige keer (november 2008 bevallen) een luiertas/rugzak erbij gekregen,
maar ben ook benieuwd of die er nu ook inzit of dat ze iets anders hebben!
Ik ben ook verzekerd bij IZZ en kreeg beide vorige keren zo’n oerlelijke luiertas (althans, ik vind 'm erg lelijk. De laatste zit nog steeds in de plastic verpakking :lol: ).
Deze keer kreeg ik een foldertje waarmee de indruk gewekt werd dat je nu een TummyTub krijgt. Ik ben benieuwd. Vorige twee keer hadden we een handige bewaardoos. Ik vraag me af wat ze nu doen als ze een TummyTub cadeau gaan doen… :think:
Ach ja, het duurt nog even voordat ik mijn kraampakket krijg.
Ik ben zelf bij Izz en heb idd een paar weken geleden het kraampakket gekregen met een Tummytub.
Ik had er al een, maar die heb ik uitgeleend aan een vriendin die hem terug zou geven wanneer de kleine er is. Dat hoeft nu dus niet, kan zij hem nog wat langer gebruiken!!
In ieder geval stukken beter dan die luiertas van de vorige keer!
Ook heb ik het geluk dat bij de aanvullende verzekering die ik heb alles, maar dan ook echt alles vergoed word.
En dan heb ik het over de eigen bijdrage kraamzorg, die ik niet hoef te betalen, en ook bij een poliklinische bevalling word alles mooi vergoed! Zelfs een zwangerschapscursus heb ik de vorige gedaan en vergoed gekregen!! Ideaal zo!! Plus het feit dat je als izz-verzekerde zowieso 20 uur extra kraamzorg krijgt bovenop de geindiceerde uren! :thumbup:
Hebben we de vorige keer gretig gebruik van gemaakt!
Hier ONVZ dus ook een aapje (heb er al 2 maar zoonlief is gek op aapjes :inlove: ) en de verzorgingset van Natalis. Wel lekker allemaal maar ik merk dat ik ook qua verzorgingsspul eigenlijk weinig gebruik. Lief dat het erin zit voor als je het wel gebruikt.
En aangezien wij nogal hoog verzekerd zijn bij ONVZ zit er ook een soort ‘baarpremie’ aan het bevallen vast. Een x bedrag (hoe hoger verzekerd hoe hoger het bedrag) waarmee je dus extra kraamhulp kunt inhuren een lactatiekundige en meer van zulks. En dat terwijl ik ook de rekeningen van een LK zou mogen indienen als ik wil. Dus best superdeluxe. Wanneer ik hem kreeg weet ik niet meer maar het was echt ruimschoots op tijd.
Ik ben wel aanvullend verzekerd bij het Trias, maar daar zit geen kraampakket bij inbegrepen. Dan moet je het gezinspakket nemen, dan zitten al dat soort extra kosten in je pakket, maar daar betaal je dan ook een paar tientjes per maand extra voor, dus ja…
bij mijn zorgverzekeraar zit er een kraampakket bij vanaf twee sterren. En ik heb basis en 1 ster. Dus geen recht op een kraampakket.
je kan je voor dit jaar hoger verzekeren he, als ze bijvoorbeeld de eigen bijdrage vergoeden, heb je het er al snel uit. kijk je volgend jaar wel weer verder of je het weer terug zet.
Van het weekend mijn pakket binnen gehad. Ben verzekerd bij Zorgzaam (onderdeel voor partners/kinderen van militairen van Unive). Wij kregen een rugzakje en toilettasje van Nijntje, zo ook twee Huggies luiers, een babytandenborstel met een klein tuubje tandpasta.
In het kraampakket van De Amersfoortse zat een verzorgingspakket van Natalis en volgens mij ook een knuffelbeestje en in van FBTO heb ik een aantal boekjes van Pauline Oud gekregen (om zelf in te vullen “mijn 9 maanden dagboek”, “kraambezoekboek” en “baby’s eerste jaar”)
't is al weer een tijdje geleden, maar ik ben bij CZ verzekerd en in het kraampakket zat Zetje Zebra. Erg lief bedoeld, maar helaas niet helemaal mijn smaak. Zo rond haar eerste verjaardag kregen we van die opblaaszwembandjes (die waar het halve zwembad mee vol ligt tijdens gezinszwemmen :mrgreen:). :thumbup:
ik heb m eergister gehad en er zat een boekje bij met allerlei info(dit word de derde dus ik wist dit allemaal wel maar toch leuk!) en een knuffelhondje/doek best leuk.