Ik ben eens benieuwd om te weten wat er bij jullie als extraatje in het kraampakket zit.
En ook wanneer jullie het gekregen hebben.
Wil je er ook bij vertellen bij welke zorgverzekeraar je bent?
Groetjes!!
Ik heb de mijne (logisch) nog niet gehad. Vriendin van mij is voor 1 december uitgerekend en heeft een Tummy Tub erbij gehad. Haar zus is in april 2009 bevallen en had ook een Tummy Tub. Allebei zijn bij het VGZ verzekerd.
Ik ben hier ook benieuwd naar. Heb zelf Zorgzaam (bij Univé) en vraag het me ook af.
heb zelf vorige week al het kraampakket ontvangen.
Mooi op tijd dus
Verzekerd bij Unive (gezinspakket).
Naast alle medische noodzakelijkheden voor de kleine een rugzakje en toilettasje van Nijntje + 1e tandenborsteltje.
Helaas deze keer niet in een mooie bewaardoos, dus het staat nu nog in een kartonnen doos in de weg :lol:
Ikzelf ben bij IZZ verzekerd en heb de vorige keer (november 2008 bevallen) een luiertas/rugzak erbij gekregen,
maar ben ook benieuwd of die er nu ook inzit of dat ze iets anders hebben!
ik kreeg een slaapzak, natalis verzoringspakket, en een knuffeldoekje
verzekerd bij de menzis
@mamaMarije wrote:
heb zelf vorige week al het kraampakket ontvangen.
Mooi op tijd dus
Verzekerd bij Unive (gezinspakket).
Naast alle medische noodzakelijkheden voor de kleine een rugzakje en toilettasje van Nijntje + 1e tandenborsteltje.
Helaas deze keer niet in een mooie bewaardoos, dus het staat nu nog in een kartonnen doos in de weg :lol:
Hier idem. Ik had het pakket rond mijn 24e week geloof ik.
En ik heb het “beterpakket” van Unive.
Hier Avero Achmea.
Had beide keren een boekje met allerlei tips erin en een spuugdoekknuffelachtig iets :mrgreen:
Hier Avero Achmea.
Had beide keren een boekje met allerlei tips erin en een spuugdoekknuffelachtig iets :mrgreen:
Ik ben verzekerd bij de Agis en had een boek erin met tips en een hittepitkruikje en een kruikenzak.
Kreeg hem toen ik 31 weken zwanger was ongeveer.
Verzekerd bij CZ kreeg vooraf een tutdoekje, in het kraampakket zetje zebra groot… kreeg hem rond week 25
Wij hadden een badcape als cadeau zit bij de Friesland zorgverzekeraar.
Vriendin van mij zit bij …?? weet niet meer maar die had zo’n kroelbeestje, erg leuk!
Ik heb het mijne pas gehad…
Een Zetje Zebra knuffel…
Van CZ.
En een dijk maandverband en onderleggers hahahaha!
Meer niet.
Hier een luiertas, verzekerd bij OZ.
hier achmea, we kregen bij Elise en bij Jesse beiden een soort hond/lap en een boek met allerlei tips en trucs
Bij de 1e zat er een afschuwelijke luiertas bij…en een badcape geloof ik.
Bij Trias verzekerd.
Ik heb eigenlijk geen idee of ik dit keer een kraampakket krijg :think: . Ik moet op medische indicatie naar het ZKH (1e werd een KS)…dus misschien krijg ik wel niks, of iig een stuk minder :think:
Toevallig vandaag gekregen (27 weken). Ik ben verzekerd bij de Menzis. Er zat een tutteldoekje in, een trappelzak, baby-olie en een bewaardoos.
Mayo, ik moet ook op medische indicatie bevallen in het ziekenhuis, en daar was de Menzis ook van op de hoogte, mar ik geloof niet dat ik daardoor andere producten heb gekregen.
het meeste kan je ook bij een zhuis bevalling goed gebruiken natuurlijk…
Oké ik legde het niet op bed omdat ik het een crime vond, maar het zeiltje dat je ter bescherming van je matras krijgt is altijd nuttig, je weet nooit of je vliezen in bed breken natuurlijk.
Het kan afschuwelijk rap gaan zodat een eigenlijk medische indicatie baby toch thuis ter wereld komt (gebeurde 1 van de zw.schapsgym bij de jongste) en dan is het sowieso handig om het te hebben.
Er vanuit gaande dat de bevalling voorspoeding verloopt ben je ook bij een zhuis bevalling redelijk vlot weer thuis, dus dat kraamverband komt ook wel op etc etc.
Kraamverband gebruik je inderdaad wat langer, dan de tijd in het ziekenhuis
Ik heb mijn pakket natuurlijk vorig jaar al ergens gehad, het zat in een mooi opbergkrat, er zat een kraambezoekboek in en 2 vingerpoppetjes. + dan de normale spullen.
Ja, ik weet dat je kraamverband langer gebruikt . Ben inmiddels een baby en een EUG verder, en beide keren flink aan het kraamverband gezeten :mrgreen:
Ik bedoelde eigenlijk meer de matjes, navelklemding, handschoenen en andere rotzooi…
Naja, ik zie wel wat er afgeleverd wordt hier
(ik weet nog dat ik me bij Isa rotschrok van de inhoud :silenced: )
hier in de 35e week gekregen, verzekerd bij onvz en daar zat een hele rits babyverzorgings producten in van Natalis.
schuimbad
shampoo
bodylotion
baby olie
haarlotion
en een apen knuffel