Kraam-mand voor papa

Leuk idee.

en ineens bedacht ik me dat ik dit wilde doen, maar nog geen enkel iets gekocht heb. Toch nog maar eens het topic doorspitten op zoek naar leuke ideeen!

Ik ben ook aan het nadenken over een leuke papa-mand. Nu is hub een maand voor de UD jarig en dacht ik dus zoiets voor zijn verjaardag te geven, of is dat raar? :think:

Ik lees mee!!

Wat een superleuk idee zeg! :mrgreen:

Ik moet nog even… Maar verzamelen daar ben ik heel goed in ;).

Ik heb inmiddels al allerlei spulletjes verzameld :inlove:

Boekje: Papa, ik vind je lief

Boekje: Het leukste spelletjesboek voor baby en papa

Flesje met “Papa is the best”

Speentje met “Papa is the best”

Rompertje met “Stoerste papa”

Rompertje met “Papa is mijn held”

Chocolade truffels (Daar issie gek op)

Douchegel

Wallen-gel :lol:

Kaartje met “Hoera een stoere zoon”



En heb een leuke mand gekocht waar alles straks in komt te zitten. Ben nog aan het bedenken of er nog wat bij moet. Waarschijnlijk komt er nog een ehblv-kit (eerste hulp bij luiers verschonen) in, met een knijper voor op zn neus :mrgreen: een luier, een doekje, zoiets. Heb wel leuke ideetjes voor zoiets gevonden her en der. En natuurlijk zakdoekjes voor de geboorte van zijn 1e kind :wink:

Leuk Noekie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ik had ook al wat kleine dingen ingeslagen en nu ook een hele handel besteld! Nu nog ff mooi roze inpakpapier kopen en de boel inpakken en de doos versieren met stickers met kreten als ‘voor de liefste papa’ :smiley:



Ik heb:

  • een paar slofjes met I love dad
  • een pakje met 'daddy’s little girl
  • een doosje chocola
  • een beste papa boekje
  • een beste papa mok
  • een slab met I love papa



    Ach, gaat om het idee natuurlijk! :inlove:

Haha, ik heb nog niks ;-).



Ik wil graag zo’n spiegel kopen voor in de auto, omdat de baby achterstevoren zit en je hem/haar dan toch kan zien (weet even niet meer hoe dat heet…)

Iets van kleertjes, rompertje, shirtje, slofjes oid.

heb nu 2 boeken en 1 speel-ding voor in de auto besteld.



Verder nog even snuffelen, zo leuk :mrgreen:



Zaterdag naar de rommelmarkt, hoop een mooie rietenmand te scoren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Kan ik alles mooi indoen.

Voor degene die nog hun mand aan het vullen zijn. Als je in de bekende zoekmachine papa tshirt intoetst kom je op een website vol leuke t-shirts voor vaders! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



Heb trouwens een barbie voor hem (oke voor dochterlief maar goed :wink: ) gekocht en in de mand gedaan haha.

Mand zit al bijna vol… :roll: :mrgreen:



Nog andere leuke/originele/grappige ideeën?