Kraam-mand voor papa

Ik weet niet helemaal waar ik dit moet plaatsen…



Mijn Kanjer :inlove: is echt de grootste schat op aarde. Hij is zo lief en erg zorgzaam voor me dat ik hem na de bevalling ook extra wil verwennen. Dat heeft hij echt verdiend! Slijmbal ben ik he, maar ik meen het ook nog… :shifty:



Nu kreeg ik het idee om voor hem een kraam-mand te maken. Zoals je dat ook wel ziet voor mama’s. Een mand ofzo vol met kleinigheidjes. Stuk of 10. Allemaal dingetjes voor papa. En nu kan ik zelf wel een hoop verzinnen. Stukje chocolade :drool: zal er voor hem zeker bijzitten bijvoorbeeld. :wink:



Maar mijn vraag is of jullie nog een leuk, origineel ideetje hebben? Het is de bedoeling dus dat het allemaal lieve kleinigheidjes zijn speciaal voor hem.



Thanks!

*er zijn van die boekjes met spelletjes die papa met het kleintje kan doen. (kopen? Ik heb er één dubbel :mrgreen: )

*sleutelhanger waar een foto in kan

@Biebels wrote:

*er zijn van die boekjes met spelletjes die papa met het kleintje kan doen. (kopen? Ik heb er één dubbel :mrgreen: )


Oh leuk! :smiley:



@Biebels wrote:
(kopen? Ik heb er één dubbel :mrgreen: )


Ja is goed! :roll: :mrgreen:

Lekker douchgel of badschuim zodat hij ff kan relaxen.

Leuk mannentijdschrift.

Bon voor een lekkere massage van jou :wink:

Zijn lievelings snoepjes of snacks.

dvd of video



zoiets :think:

uhm iets op het bedsportgebied? :oops:

of is dat nu juist iets te…

ik bedoel het duurt even maar wat in het vat zit verzuurt niet toch? :mrgreen:



van die leuke mokken of rompers met papa is the best ofzo!

heb je leuk spul van bij de prenatal! :thumbup:



leuk tijdschrift…



biertjes…als hij dat drinkt of iets anders van zijn lievelingsdrankje!



voorleesboek…



muziek?



ben benieuwd!

succes!

“hoera!! Pas papa geworden” mokken waren er jaren geleden in de omloop…



Ik had de mama variant toen in een kraammand gekregen,kon ik meteen koffie mee drinken samen met mn beschuitje met muisjes :smiley:

@renzosmam wrote:

uhm iets op het bedsportgebied? :oops:

of is dat nu juist iets te…

ik bedoel het duurt even maar wat in het vat zit verzuurt niet toch? :mrgreen:




:mrgreen:



:lol:



Doe er dan ook een flesje massage-olie bij… :wink:

:mrgreen:



Leuke ideetjes allemaal! Ik ga de komende dagen/weken eens rustig winkelen (oh wat erg… :roll:) om alles te verzamelen. Zal zeker laten weten wat het geworden is.



Nu nog zo opbergen dat hij het niet meteen vindt maar wel op mijn aanwijzingen na de bevalling… :eh:

het boekje van Kluun ‘help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt’ gegarandeerd een smile van oor tot oor.



En bij de hema kun je fotomokken laten maken, mss leuk om een collage (met picasa vrij eenvoudig te doen) te maken van je pasgeboren beeb (dan doe je een 'tegoed’bon in de kraammand bijvoorbeeld). Leuke mok voor op het werk bijvoorbeeld…



een speen van ‘papa is the best’ (BIBI geloof ik) deed het hier ook heel goed!



een ‘vaders van nu’ tijdschrift wellicht…



ik roep ook maar wat…



succes in elk geval,

hazze

er is ook een site, speciaal voor pappa’s… mag de link hier denk ik niet neerzetten(is tegenhanger van deze site…) maar op die site verkopen ze ook t-shirts voor (a.s.) pappa’s… Als je de link wilt… roep maar ff… (heb de afgelopen jaren met ze op de 9-maanden beurs gestaan, denk aan de stormbaan voor vaders :wink: )

Beebiedroom: link altijd welkom! :thumbup:



Een fotomok… of muismat… ja da’s ook een goeie! :smiley:

oordopjes?



ha ha

muts

@muts99 wrote:

oordopjes?


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en de anti rimpelcreme voor de eerste slapeloze nachten niet vergeten :wink: Die site die je van beebiedroom krijgt is ook een goeie :thumbup: Sydney slaapt hier met het “trotse vader” shirt haha

pakje espressokoffie voor na de slapeloze nachten

het boek “hoe werkt mijn baby” van Louis Borgenicht en Joe Borgenicht. Ik heb de engelse versie “babyowners manual” eens doorgebladerd en die was erg grappig maar ook erg handig.

  • wat tegoedbonnen voor een nachtje doorslapen

@hazze wrote:

het boekje van Kluun ‘help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt’ gegarandeerd een smile van oor tot oor.




Dát is misschien een leuk idee om nú al te geven? Het gaat tenslotte wel over de zwangere vrouw… Jou, dus… :mrgreen:

het is echt een heel gaaf boekje! Hub heeft alle tips toegepast haha, vooral die van de woestijnpolitiek hihi… :mrgreen:

Ik kreeg een kraammand van m’n ouders (eigenlijk wij, want de mand is zowiezo voor het heel gezin vidnt ik) maar ze hadden apart voor mijn man een soort ‘help ik moet een poep luier verwisselen’-survivalkit gemaakt. Zat zo’n stofmasker in om voor z’n neus te doen. Rubber handschoenen en fles drank om moed in te drinken voordat hij aan zo’n luier kon beginnen en een doos chocolade om daarna gauw aan iets anders te kunnen denken. Allemaal grappig bedoelt natuurlijk he!

Maar m’n man bleek een geboren papa. Ik heb nog nooit iemand met zoveel plezier ZOVEEL vieze luiers zien verschonen… haha.



Ik vindt het trouwens erg leuk dat je een hele mand voor je man maakt. Soms hangen mannen er in de kraamtijd een beetje bij. Iedereen vraagt hoe het met de moeder gaat. Moeder krijgt vaak ook kado’s en papa is ook moe, emotioneel en bovenal: papa geworden!! Die die man ook verwend worden.

Ik vraag bewut als ik op kraamvisite ga ook even aan de papa hoe het met hem gaat, hoe hij het ervaart en of het een beetje lukt allemaal. Ik merk dat het gewaardeerd wordt.

@Danielle_M wrote:

Ik vindt het trouwens erg leuk dat je een hele mand voor je man maakt.


Dank je wel.



Ik heb zojuist 2 boekje besteld bij Bol. Die van Kluun en die van Nel Kleverlaan. Verder heb ik al een stuk chocolade in huis. Ga dadelijk nog eens even shoppen voor een paar tshits die ik dan zelf bewerk met tshirt print. Vermoedelijk zal hij die alleen in bed dragen dus ik zoek even inspiratie voor wat originele “laat me slapen” teksten! :mrgreen: De site van Beebiedroom vind ik ook erg leuk (ik vader… Google does it :wink:) maar shirt zijn dan meteen erg duur voor wat hij ze zal dragen.



Wel leuk om zo mee bezig te zijn… :inlove:

let me sleep

i’m off duty offe my shift is finished







Back in service again… tomorrow!







Pauze offe Stand-By







press any key to continue…





kwam zo in me op…mss heb je er wat aan

succes, laat je nog wel ff het resultaat zien (foto?) Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!