Kraam-mand voor papa

@hazze wrote:

succes, laat je nog wel ff het resultaat zien (foto?) Je maakt me wel nieuwsgierig hoor!


Ja, tuurlijk! Zal zeker na het weekend worden want opstrijken als hij thuis is lijkt me niet zo handig… :mrgreen:



Bedankt voor je idee!

Een sticker met “baby aan boord” voor op z’n stoere auto 8) of je hebt leuke sleutelhangers met teksten als “beste vader” ofzo (bij Expo).

hihihi een butler schortje :mrgreen: :mrgreen: (voor al die keren dat hij voor je mag lopen)



vind het wel een super idee van je, en ben heel benieuwd naar het resultaat en natuurlijk de reactie van papa in spé

sisil, wat een leuk idee!

zie dat je al een heleboel tips hebt gekregen.

ik ga er even over nadenken en als ik nog iets toe te voegen heb, dan hoor je het!

Hier ook voorbereid indertijd als tasje om het wachten met de bevalling makkelijker te maken. Ik wist nl al dat hij nogal lang moest blijven zitten op zijn stoel want als ik druk druk druk ben dan moet ik niet gestoord worden (nu ja gestoord ben ik al wel maar er moet niet tegen me ‘gezeurt’ worden :stuck_out_tongue: )

Kan je alleen maar aangeven wat ik allemaal ingepakt had;



Een tasje met badspeeltjes voor later in bad

een mok van de Pre met idd ik ben de allerliefste papa erop

een zilveren doosje waar dan later haar eerste tandjes in konden (voor heeel erg later)



ow jemig ik weet dat ik nog iets had ingepakt maar we kunnen het ons alletwee niet meer herinneren :oops:



Een ouderwetse dikke klapsigaar (symbolisch en van chocolade :wink: ) is natuurlijk ook erg leuk.

Zelf denk ik dat iets ‘zelfgemaakt’ nog altijd het meest memorabel is.

Wat je zou kunnen doen is bv een brief aan hem schrijven waarin je de bevalling beschrijft voor hem, hoe het voor jou was, wat hij voor je betekende op dat moment en wat hij verder als ‘papa’ betekend? Hij krijgt de bevalling toch op een ‘andere’ manier mee en zoiets is dan een prachtig aandenken eraan.



Het idee is iig prachtig en ik hoop dat je heel veel plezier ook hebt bij je voorbereidingen! :mrgreen:

Nou hij gaat lekker hier… :wall:



Gisteren werd de eerste lading van bol bezorgd en die plukt hij uit de brievenbus. Ja, als ik op de avond ervoor om 22 uur een mailtje krijg dat ze verzenden, dan reken ik er niet op dat het de volgende middag in de bus valt. En lig ik er dus ook niet voor… :snooty: Is TNT een keer snel, is het weer niet goed. :roll:



Vandaag kwam er nog een nazending en daarvan lag een kennisgeving in de brievenbus… “Wat bestel jij veel de laatste dagen… wat is dat allemaal??” Ja du’h… Dus ik zeg met een strak gezicht… nieieieieiets schat… :liar: :liar: :liar: ja daar trapt die muppet van mij dus mooi niet in. Zucht.



Dus nu… nu is het weer even rustig maar ik ben benieuwd wanneer hij er weer over begint. Maar ik zeg niks!!! :silenced:

Nou ik heb 'm kunnen lijmen met het boekje van Kluun. Hij heeft het in 1 adem uitgelezen… :inlove: Hij heeft echt niet in de gaten dat er in de pakketjes van Bol nog veel meer zat. Pfff, ook weer gered. Ik heb nu 7 cadeautjes voor in de mand/tas/doos.


    tshirt met teksten als uit het woordenboek: vader op de ene mouw en het geslacht van onze kleine op de andere.
    rompertje voor de kleine (zie foto's hieronder)
    flesje Jack Daniëls (klein)
    stukje chocolade in zijn favo smaak
    slingerpakket van Nijntje met vlaggen en ballonnen
    boekje van Nel Kleverlaan
    een CD/DVD


helaas niet scherp.... :(




Dus we zijn een heel eind. Nu nog inpakken en een goede verstoplocatie vinden hier in huis. :think:

Hé wat een goed idee zeg!!! Ga er ook eentje maken voor mn man :thumbup: (lekker andermans ideeën overnemen :oops: )

Hou dit topic in de gaten :mrgreen:

@Emma wrote:

(lekker andermans ideeën overnemen :oops: )


Mag hoor! :smiley: Succes en ik ben benieuwd naar jouw mand!

Leuk leuk!! Ik heb nu een reep chocola verpakt in een foto van de echo (want een foto van de baby gaat niet op tijd lukken denk :wink: ) met daarin de letters: Voor mijn lieve papa!!! bedrukt als verpakking, een romper met: de allerliefste papa van prenatal, een flesje met: papa’s kanjer, een fles malibu (istie gek op) en douchegel. Nu ga ik nog een mok, massage olie en slabbetje kopen met een opdruk… moet nog wat meer verzinnen maar mn ideeën zijn volgens mij op :roll:

hee, lees even mee, ben nog niet zwanger, maar is wel heel erg leuk…



Mijn ouders en zusje deden het al een mand voor ons allebei (ook met luchtjes er in, flesje drank… zo’n sigaar vind ik ook erg leuk) en andersom voor mijn zusje, voor haar vent ook dvdtjes en drank etc… dus eigenlijk voor allebei wat eigenlijk.



Wij pakten dat zo in, dat ze per keer 2 kadootjes hadden. En dan zat er bijv. 1 bij voor echt mijn zusje en een babykadootje, of een kadootje echt voor hem, en een babykadootje.

Hier is het geen mand geworden maar een doos. Ik heb altijd wel een doos van een internetbestelling in de slaapakamer staan, van mijn medicatie en toebehoren dus dat er een doos staat valt nooit op. Nu zit die vol met cadeautjes. :mrgreen: Moet er nog 1 in pakken en dan ben ik klaar. Ben zo benieuwd wat hij ervan vindt…



Nog even geduld… (geduld??? :liar: )

De kraam-mand (doos :mrgreen:) was hier een doorslaand succes. Kanjer voelde zich helemaal vereerd ermee! Elke avond voor het slapen gaan kwam er in bed een cadeautje uit de doos. Hij mocht zelf “grabbelen” en was (of deed… :angel: ) evenblij met alle cadeautjes. De cadeautjes waren in ons geval precies op toen hij weer moest gaan werken. Dus dat kwam heel mooi uit.



Doordat Hieke zicht toch onverwachts ruim 3 weken eerder (36+5) aankondigde was mijn doos nog niet helemaal af. Dus toen ik hem in het ziekenhuis vertelde “kijk even langs mijn bed naar de doos van die-en-die internetbestelling” zaten nog niet eens alle cadeautjes helemaal ingepakt. :doh: Dat had ik al 100x uitgesteld :wall: maar het mocht uiteindelijk de pret voor hem niet drukken. :dance:



Ik heb het in ieder geval tot na de geboorte van ons meisje voor me kunnen houden :silenced: :wink:



Nog meer dames die dit gedaan hebben inmiddels en hoe is het gegaan?

Echt leuk! Dat ga ik onthouden!

ik vind dit eigenlijk wel een leuk idee. En dus up ik hem even naar boven anders ben ik het geheid weer vergeten en er staan leuke ideeen tussen.



andere ideeen altijd welkom natuurlijk :slight_smile:

Ik vind het ook een erg leuk idee :slight_smile:

Ga eens zien of ik leuke kleinigheidjes kan kopen/bedenken



Of dat het toch een jaarabo bij zijn favorite sport(hal) wordt :slight_smile:

Dat ie lekker een mannenavondje met zijn vrienden kan doen :wink:

Wat een leuk idee :thumbup:

Leuk idee. Misschien dat ik zoiets ook wel ga doen, is immers onze laatste keer. :smiley:

Ik vind het idee ook erg leuk :slight_smile:

Leuk zeg!



Ga ik onthouden.

Ook voor ons is dit de laatste keer