Ik ben woest!!! :evil:
Zie hieronder.
Verstuurd via kpn.com mailformulier en verder via e-mail!
26 februari 2007
Vraag:
Ik heb begin/midden januari InternetPlusBellen besteld via de Primafoon in Hengelo. Dit zou worden aangesloten per 1 maart 2007. Al die tijd heb ik geen correspondentie gehad en afgelopen zaterdag 24 februari 2007 kreeg ik een brief in huis over een verklaring die ik nog niet had ingevuld en ondertekend en zonder deze verklaring zal het hele feest niet doorgaan. Nu is het maandag 26 februari, en ik zal de brief vandaag op de bus doen, maar ik heb een enorme bittere smaak gekregen van deze aanvraag! Ik ben nog niet eens abonnee en ik heb nu al problemen…! Ik kan ook haast niet geloven dat mijn abonnement per 1 maart in zal gaan. Omdat er nog van alles verstuurd moet worden, de monteur moet nog besteld worden, enz, enz…
Ik wil heel graag bij de kpn abonnee worden, maar ik hoop wel dat dit heel snel opgelost wordt.
Antwoord: 5 maart 2007
Geachte mevrouw P.,
Naar aanleiding van uw vraag over de status van uw bestelling kunnen wij u als volgt informeren:
Uit controle van uw gegevens is gebleken dat uw aanvraag door ons verwerkt is op 24 januari 2007. Uw aanvraag is in goede orde ontvangen en is op dit moment in behandeling. Normaliter is de levertijd van InternetPlusBellen van KPN ongeveer vier weken. Zodra de technische aanpassingen van uw aansluiting voltooid zijn zult u een Installatie pakket thuisgestuurd krijgen. Na installatie van dit modempakket kunt u gebruik gaan maken van InternetPlusBellen van KPN.
Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via 0800-0505 (gratis nummer, dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
I. P.
KPN
===============================================
12 maart 2007 (8 uur)
1.)Bedankt voor uw antwoord. Alleen jammer dat u helemaal niet reageert op mijn klacht. Gaat u hier nog iets aan doen?
Het is ondertussen al 12 maart en ik heb afgelopen vrijdag gebeld met de KPN over de status van mijn bestelling. Nu blijkt dat in de tussentijd mijn order is geannuleerd en weer opnieuw ingevoerd. Hoe kan dit? Hoe lang gaat het nog duren? Volgens mij word het tijd om weer een consumentenprogramma in te schakelen..... Ben het best wel zat. U verwacht wel van mij dat ik alle rekeningen op tijd betaal, maar ik kan niet van u verwachten dat ik de
installatie op tijd thuis krijg? Vind het echt niet kloppen!!!!!
12 maart 2007 (14 uur)
2.) Aanvulling: er is net telefonisch contact met mij opgenomen over de annulering van mijn order. Blijkt dat bij de aanvraag iets verkeerds is ingevuld wat betekende dat die order in die staat niet behandeld kan worden en dus is de order opnieuw ingevoerd. De aanvraag van InternetPlusBellen is gedaan in een vestiging van Primafoon te Hengelo. Dus al met al wacht ik al zoooooooo lang doordat één persoon van Primafoon iets verkeerds heeft ingevuld. En nu is het dus mijn probleem??????? (Dit werd net aan de telefoon gezegd!!!!!) Ben erg benieuwd wat hieraan gedaan wordt.....
En een beetje respect is niet misplaatst denk ik!
Antwoord: 14 maart 2007 !!!!!
Geachte mevrouw P.,
Naar aanleiding van uw vraag over uw bestelling kunnen wij u als volgt informeren:
Onze telefonische klantenservice kan direct reageren op uw vragen en opmerkingen. Mochten er problemen ontstaan, dan kunnen zij er direct op inspringen.
Hiervoor verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de telefonische ingang van onze Klantenservice via 0800-0505 (gratis nummer, dagelijks geopend van 08.00 uur tot 22.00 uur).
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
S. vd M.
KPN
===============================================
VERVOLG: = vandaag!
05 april 2007:
Vandaag zou ik de aansluiting krijgen voor mijn internetplusbellen abonnement. Dus ik denk, laat ik maar eens bellen. Nou gelukkig maar,
want ik krijg te horen dat mijn order voor de tweede keer is geannuleerd!
Hoezo geannuleerd? "Ja, dat weet ik niet mevrouw!"
En nu.....? "Ja, u kunt een gewone lijn aanvragen mevrouw!" Maar ik zou
vandaag internetplusbellen krijgen. "Ja, maar die is geannuleerd!" Maar ik ben afgelopen maandag nog gebeld, hoe ik de orderverloop vind gaan. En of ik wel een bepaald systeem op de computer heb! "Ja, dat weet ik niet mevrouw!"
Nou, ik hoef helemaal niets meer van jullie! Daag!
Wordt er überhaupt wel gecommuniceerd tussen de verschillende afdelingen?
De persoon die mij maandag (2 april) heeft gebeld, had toch ook in het systeem kunnen zien dat de order geannuleerd was? (per 29 maart!) Hoe kunnen jullie zo met mensen omgaan?
Nou KPN, bedankt! Als u zo al met nieuwe klanten omgaat, U MOEST U SCHAMEN!
Ik bedank ervoor. Dat hele KPN!
En dit is nog niet het laatste wat jullie ervan horen!
Vanaf 30 maart zit ik nu al zonder telefoon. Is ondertussen opgezegd bij mijn oude aanbieder. En ik heb nu ergens anders wat afgesloten en dat duurt nog tot 7 mei :shock: voordat ik weer telefoon/internet thuis heb!
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!
Pfffff, moest even! :wink: