KPN GRRRRRR!!! ---> snap de KPN niet! Wat moet ik doen?

wat een rot situatie zeg… vind het zo vervelend dat er niet naar je geluisterd word…hoop dat alles snel opgelost is…

Je moet eventjes bij Radar kijken… Daar hebben ze pas een hele aflevering aan internetplusbellen gewijd

De hele pagina van Radar staat vol met klachten over KPN en internetplusbellen. Ik kan mijn klacht er wel bij zetten, maar ik weet niet of dat nog wel zin heeft. Ik wil eigenlijk gewoon helemaal niets meer met de KPN te maken hebben… Bah…

Trouwens met het retourzenden van de telefoon kwam ik bij het Postkantoor… Zegt die man: “U gaat de verzendkosten betalen?”

IK DACHT HET NIET…! “Dat is dan duidelijk, dan moet de KPN EUR 14,00 :shock: betalen bij ontvangst van het pakket!”… Gniffel, gniffel, gniffel… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Beetje gerechtigheid mag er zijn toch? :angel:

ik zal vanmiddag als ik tijd heb eens mijn hele verhal erop zetten ten aanzien van kpn.

en geloof me das niet niks.

dames succes

:shock: knap lullig als ik het even zo zeggen mag!

Dat is precies de reden waarom ik met alles weg ben gegaan bij de kpn een paar jaar geleden en nu alles bij de casema heb

En dat zit nu goed gelukkig!

Succes!