Korte broek

@Suuus wrote:

@Karin2 wrote:
Pffff geen maillots ? Dat is not done en moet perse een legging zijn ? :roll: Koud is koud hoor, waarom zijn er nu weer regeltjes voor maillots of geen maillots. Belachelijk.

Nou moe, het is gewoon een kwestie van smaak. Net zoals ik jassen met bontkraagjes niets vind in de zomermaanden…Om dat nou meteen als ‘belachelijk’ te bestempelen. Ieder het zijne (hare) hoor…

Je zegt het precies goed, iedereen het zijne of hare en ik vind het belachelijk. Het is maar een maillot…

Het is gewoon wel een beetje lastig - met zulke overgangen heb ik mijn kinderen ook weleens de ene keer wat te warm en daarna per ongeluk een dag wat te koud.

Het is ook niet echt bij te houden zo.

Vandaag had lasse zich helemaal nat gemaakt met spelen met zo’n waterbaanding en ik geef altijd een tas met oa reserve kleding mee maar dat was nog steeds een korte broek (ik kijk niet dagelijks in die tas). Gelukkig heeft de GO een lading kids en altijd wel iets dat past en hoefde mijn zoon niet verplicht te blauwbekken.

Hier ook veel t-shirts en driekwartbroeken hoor. Mijn kinderen hebben een lange zomerbroek aan, de oudste een t-shirt net als ik en de twee jongste een t-shirt met lange mouwen. In school is het vaak zo heet en de hitte blijft er hangen. Bah!