Korte broek

Ik loop net de hond uit te laten en uhm brrrrrrr. Zie ik gewoon het ene na het andere kind in korte broek naar school gaan :shock: . Ligt het nou aan mij, ben ik zo’n watje, of kijken die moeders 's ochtends gewoon niet even naar het weerbericht? Ik vind het dus echt koud buiten nu :think: .

(Sorry mama’s die ook hun kind met een kort broekje naar school hebben gestuurd, misschien willen die het dan even uitleggen :mrgreen: )

Ja dat zie ik dus ook.

School ligt hier om de hoek en ik zie der heel wat lopen.

Ook met korte mouwen allemaal.

Vind dat ook veel te koud hoor :think:

Ben ik blij dat ik niet de enige zeikerige koukleum ben

hihi ik had ryan met een dikke lange broek en kniekousen mee op de fiets :lol: Vond het zelf ook veelste koud brr…Ik wil zomer!!

Maar wij wonen langs een weg waar veel moeders rijden op naar school, en die kinderen hebben ook korte broekjes of 3/4 aan :eh: :roll:

Nou … hier is mijn zoontje naar school met een drie kwart broek. Ik loop ook altijd zo te twijfelen hoe ik hem naar school moet brengen. Het ene moment schijnt de zon, het andere moment zijn er grijze wolken.

Nu vind ik een driekwart broek net wat beter dan een korte broek (daarvoor vind ik het ook te koud).

Hij draagt wel een t-shirt met lange mouwen, korte mouwen kunnen pas wanneer het echt goed warm is en het zonnetje mooi schijnt (en wanneer ikzelf korte mouwen draag). :wink:

Maar moeilijk vind ik het soms wel.

Ik vind het ook te koud voor een korte broek, maar niet koud genoeg voor een dikke jas hoor.

Hier gewoon een t-shirt en daarover een vestje.

Zo was het enkele dagen geleden ook grijs weer. Dus Lucas naar school in lange broek en t-shirt met lange mouwen. Na een uur klaarde het op en scheen de zon. Gevolg … kind komt thuis met rood hoofd van de warme kleren. :oops: :wall:

:shock: nee dat gaat ook mij te ver, ik wil soms best overdrijven wat kleren betreft, maar nu een korte broek :naughty:

Ik loop zelf al de hele dag met een spijkerbroek met omgeslagen pijpen tot halverwege mijn kuiten, op blote voeten in slippers in huis en ik heb echt koude voeten nu!

ga denk ik maar even sokken aan trekken hahaha

Ik trek ze meestal ongeveer aan wat ik aan heb (behalve als ik een jurk aantrek, dat doe ik Jayden niet aan 8) :wink: ).

Maar vandaag is dat dus allemaal een spijkerbroek met een longsleeve… Ik loop met dit weer ook niet in een korte broek.

Vinden jullie een driekwart dan ook :naughty: :naughty:

ik zeg hier smorgens tegen mijn 6jarige dat hij warme zomerkleren aan moet doen, omdat het niet zo’n mooi weer word (hij kiest zijn kleren zelf omdat mama’s keus nooit goed was en drama’s veroorzaakte).

Komt hij aan met een 3/4 of 7/8 broek en een hemdje… ik heb hem wel gezegd een t-shirt aan te trekken, maar de broek zo gehouden met de opmerking dat hij het koud heeft niet ik. HIj zei dat hij dat niet had, omdat hij warmbloedig was :inlove: . Mam een kikker heeft het koud, want die heeft koud bloed, ik heb warm bloed hoor.

Oke jongen, dan moet je het zelf weten.

@wwb wrote:

7/8 broek

Welk één is dat dan? :think:

Komt die dan net boven de kuit uit?

@Ilse81 wrote:

Nee das toch weer ‘warmer’ en je kan de sokken omhoog trekken als het koud is :lol: :lol:

@Sweet-Love wrote:

@Ilse81 wrote:

Nee das toch weer ‘warmer’ en je kan de sokken omhoog trekken als het koud is :lol: :lol:

:mrgreen:

Hij draagt van die lage sokken, dus da zal ook moeilijk gaan. :mrgreen:

Heb nog geluk , de zon schijnt hie rbest veel en het is geen zo’n harde wind.

Ah, geef mij maar de zomer, dan weet je tenminste met zekerheid wat ze aan moeten.

Ouders denken niet na vind ik. Ik zag zoveel kinderen met korte broek en slippers vandaag op school :? Het is hier 11 graden, doe nou niet of het net zulk weer is als afgelopen weekend en denk gewoon ff na en kijk of luister naar het weerbericht of de thermometer :wall:

@Tante Soesa wrote:

Ik loop net de hond uit te laten en uhm brrrrrrr. Zie ik gewoon het ene na het andere kind in korte broek naar school gaan :shock: . Ligt het nou aan mij, ben ik zo’n watje, of kijken die moeders 's ochtends gewoon niet even naar het weerbericht? Ik vind het dus echt koud buiten nu :think: .

(Sorry mama’s die ook hun kind met een kort broekje naar school hebben gestuurd, misschien willen die het dan even uitleggen :mrgreen: )

Over exact hetzelfde liep ik me vanmorgen ook te verwonderen! Kijken de mensen niet naar wat voor weer het wordt vroeg ik me af! Héél veel kinderen in zomerjurkjes/korte broeken/rokjes en T-shirtjes. Nou, de mijne zijn gewoon in lange broek en longsleeve (én zomerjas) naar school hoor! Ik wist wel dat het maar 12/13 graden zou worden…

Ik doe mijn kinderen altijd hetzelfde aan als wat ik aan heb, vandaag dus lange mouwen, lange broek.

Overigens commentaar vanmorgen op mijn zoon, waarom ik hem zo belachelijk warm aan had gekleed :wall:

Hij had romper, lange broek, truitje met lange mouwen, en jasje aan.

Ohja en sokjes enzo…

ik vond het ook fris, hier had ik kid ook in een jurkje, met t shirtje er onder , en maillot …

en een vestje.

Vestje kan ze zo uit trekken en maiiloots oo k

@Sweet-Love wrote:

Overigens commentaar vanmorgen op mijn zoon, waarom ik hem zo belachelijk warm aan had gekleed :wall:

Ohja en sokjes enzo…

Hij is 2 maanden (!), welke onverlaat waagt zich aan commentaar dan ?

@Sweet-Love wrote:

Ohja en sokjes enzo…

Zo is Jade ook gekleed (en zij is al enkele maanden ouder). Hé, het zijn nog kleintjes hé en ze liggen voornamelijk stil. Dus zich echt opwarmen kunnen ze niet. :wink: