Nou, wat vinden jullie ervan?
Mijn mening: ik vind de tekst helemaal niks, geen samenhang, begrijp niet hoe het in elkaar zit, wie ‘ik’ nu precies is…en meezingen lukt mij niet…
Ik ben voor het alternatieve lied van die twee utrechtse studenten, die is tenminste meezingbaar :thumbup:
Je bent een koning, een koning…
ik heb hem nog niet eens gehoord :oops:
Echt verschrikkelijk…
hier ook, we zouden em aan de kinderen moeten aanleren… maar dat gaan we dus niet doen. WE doen gewoon het oude wilhelmus! dat lied is meega lang… en zingt van geen kant.
Echt vreselijk :silenced:
Moet ook erg lachen om bijv de nieuwe facebookpagina ‘de S van Sorry’
vreeeeeeeeeselijk!!!
heb het net opgezocht, want ik had het ook niet gehoord.
op zich leuk, erg chaotisch door het langzame en dan weer rap,
maar niet mijn ding.
heb het mijn jongste late horen die zei alleen… dat wil ik niet horen…
vind die van rtl boulevard leuker (en dochterlief ook…)
Heb het nog helemaal niet gehoord…wel een adv. van die facebook pagina gezien…geloof dat ik niks mis :mrgreen: :mrgreen:
Veel te lange liedje. :roll: En wordt niet warm of koud van dit liedje.
En nu was er gren lied meer!
Het was ook niet mijn ding, maar om een stom lied allerlei bedreigingen te gaan doen aan het adres van john ewbank gaat te ver… Lekker Nederlands weer. zo druk maken om een liedje… :silenced:
@konijn wrote:
hier ook, we zouden em aan de kinderen moeten aanleren… maar dat gaan we dus niet doen. WE doen gewoon het oude wilhelmus! dat lied is meega lang… en zingt van geen kant.
Moet nu wel ff lachen… Geloof dat het totale Wilhelmus veeeeeeeel langer is met zijn uhhh wat was het 15 coupletten?
Maar goed des al niet te plus ik vind het lied verschrikkelijk
Ik vind het wel sneu hoor, voor Ewbank, hij kan echt prachtige teksten schrijven :thumbup: En ergens zat er heus iets prachtigs in het koningslied. Het had alleen wat beter moeten kloppen, tekstueel. En de boodschap mocht wat mij betreft wat helderder zijn… Jammer maar helaas…
@poeizie wrote:
@konijn wrote:hier ook, we zouden em aan de kinderen moeten aanleren… maar dat gaan we dus niet doen. WE doen gewoon het oude wilhelmus! dat lied is meega lang… en zingt van geen kant.
Moet nu wel ff lachen… Geloof dat het totale Wilhelmus veeeeeeeel langer is met zijn uhhh wat was het 15 coupletten?
Maar goed des al niet te plus ik vind het lied verschrikkelijk
Daaahaaag… Je snapt denk ik.wel dat ik alleen het eerste couplet bedoel! Neem aan.dat jij em.dus norma.helemaal.zingt?
:lol:
ik vond em helemaal niks. Vreselijk saai.
tot nog toe is het me daadwerkelijk gelukt om geen 1 van de nummers te horen… echt en zelfs dan komt het me de strot al uit :mrgreen: .
Maar ja, hoewel ik het koningshuis als symbool heel mooi vind en echt bij NL vindt horen… heb ik helemaal niks met dit soort ‘poespas’ en gekte in de winkels ook (maar dat vind ik ook met EK’s/ WK’s ed… ik hoef geen oranje wc papier, oranje tompoucen, negerzoenen met rood/wit/blauwe spikkels, buttons met teksten als ‘I Love the King’ - Elvis is dood mensen etc etc).
Ik vind het echt een vreselijk nummer.
Maar ik vraag me wel af tot in hoeverre het waar is dat Ewbank bedreigingen heeft ontvangen.
Ik heb eerder het gevoel dat het gewoon een publiciteitssmoes. Want tja, zeggen dat je het intrekt omdat niemand het weet te waarderen is natuurlijk een afgang.
Maar mocht het wel waar zijn, dan is dat ook wel weer waardeloos. Iedereen moet kunnen lallen wat hij/zij wil zonder daar bedreigingen over te krijgen.
tja en nu gaat het lied wel weer door
bleeegh wat een gezeur,
heb hem overigens nog niet gehoord