wat ik het ergste vind, is het gezeur erover… en dan bedoel ik op tv. je hoeft maar iets op te zetten en dan hebben ze het er alweer over…
bedoel als je een lied maakt weet je dat er mensen zijn dien het niet mooi vinden.
je hoeft hiervoor geen mensen te bedreigen, maar ik ben blij als het vlg wk woe is. en dan juist omdat dat eindelijk het gezeik op tv over dit nummer over is…
Tja, wat een sneue bedoening allemaal zeg.
Het nummer is gewoon ronduit slecht, zowel in tekst als muzikaal gezien. Rap is niet per definitie “cool” en hoeft ook echt niet in ieder ‘Hollands’ liedje naar voren te komen. Dat vind ik al een belachelijke gedachte.
Het moet een cool lied zijn voor iedereen, dus gaan we er een belachelijke, nergens op slaande rap in verwerken.
En wat betreft de bedreigingen… er worden dagelijks op internet mensen om het minste of geringste bedreigt, John Ewbank is daarin echt geen uitzondering en alles behalve speciaal. Sorry, maar dan had je een ander beroep moeten kiezen. Je bent nu eenmaal publiek bezit als je de media opzoekt.
Daarmee praat ik de bedreigingen absoluut niet goed!
Helaas hebben mensen het idee dat je op internet maar alles kan en mag zeggen wat je wil zonder daarbij rekening met de ander te houden.
Ik vind het bedreigen of uitschelden van mensen sowieso geen goed idee, maar je kan het ook wel heel erg op jezelf betrekken. Terwijl hij net zo goed als iedereen weet dat het om het nummer ging en niet zozeer om hem als persoon.
Ewbank is een geweldige schrijver/componist, maar met dit lied heeft hij in mijn ogen de plank totaal mis geslagen.
Het terugtrekken en daarna weer invoeren van het lied, maakt het wat mij betreft dan ook alleen maar nog zieliger.
Ik zing niet mee en mijn kinderen ook niet. Op school zijn ze een nieuw lied aan het leren en dat vind ik eigenlijk wel prima.
Als je een lied gaat componeren dt uit naam van het volk als kado gaat geven moet het een vooral toegankelijk lied zijn voor iedereen om mee te kunnen zingen.
Dt is dit lied totaal niet… :?
@Broekie wrote:
Ewbank is een geweldige schrijver/componist, maar met dit lied heeft hij in mijn ogen de plank totaal mis geslagen.
Hij heeft het lied niet geschreven hè. Het is zo’n zooitje, omdat iedereen een zin kon insturen en dat is allemaal aan elkaar geplakt en vormt dus een zooitje.
Ik vind het ook niks, het is lang en saai. Het moet juist een lekkere meezinger zijn! Ik vind die van die studenten ook erg leuk en blijft hangen, lekkere meezinger voor feestgangers!
Niet geschreven, wel in elkaar gezet
En voor iemand die zulke hits op zijn naam heeft staan… denk ik dat veel mensen gewoon iets beters hadden verwacht.
Dat is zo. Ik zou ook gewoon zelf een hoop tekst erbij doen, wie weet nou of elke zin wel echt is ingestuurd? Ik zou gewoon zelf een mooi nummer ervan maken en hier en daar iets gebruiken uit een inzending
Het rapstukje is wel echt het ergste… De W van Willem… 3 vingers in de lucht :sick:
:mrgreen:
Ja die is geweldig :mrgreen:
en dan ook nog reacties er onder van mensen die zeggen: die zin klopt toch niet? :mrgreen: