Konijn vraagje buiten /binnen ?

Ik zie die foto, nu pas een angora konijntje :inlove:

en een wildkleur leuk , lijken ook zo lief samen :inlove:

dat wil ik ook :angel:

Mijn konijntje zit gezellig binnen, hij heeft een ruime kooi en mag van mij van elf tot twaalf (nu dus) vrij rondlopen!

Ook maak ik tot twee keer per dag zn kooitje proper, dan haal ik zn keuteltjes enzo weg, ververs zn drinken en zn hooi en natuurlijk krijgt hij dan ook de nodige aandacht.

Ik zou hem nooit buiten zetten en zeker niet alleen, hij is nu met de katten aan het crossen. :mrgreen:



In de zomer en de lente laat ik hem wel eens door het gras buiten crossen :slight_smile:

Oh Bagheera wat een schattige foto die laatste :inlove: :inlove: :inlove:

Hoi,



Het liefst heb ik hem dus ook binnen, maar als ik daarmee het risico loop dat de overgang te groot is en hij streft, ben ik verder van huis, dat wil ik dus niet.

Net wat kantje boort al zei daar ben ik eigenlijk al te laat mee :oops: :cry:

maar mijn man hielt het tegen :?

en nu zei hij haal maar naar binnen, maar hij heeft een dik pelsje en als ik naar zijn vacht kijk is die wel mooier als toen hij binnen zat, maar ik vindt het zo sneu :cry:

Dit jaar was ik al bang dat ik hem kwijt zou zijn (haak aan zijn kiesje) dus at niet meer, maar gelukkig hij leeft nog :dance:





en los laten lopen zal ik hiet maar niet doen, met de honden :shifty: weet niet wat de kat doet ook.

buiten wel lekker in het gras ganzetongen eten, die pluk ik speciaal :mrgreen:







gr mel

ik heb 2 konijnen en die blijven heerlijk buiten hok staat open en ze lopen lekker los tussen de kippen (gedeelte waar ze lopen is omheind) ook als het regent zoeken ze zelf geen schuilplaats en vorig jaar de sneeuw vond ze geweldig!!! wel hebben ze in het midden van het terrein een ‘hol’ gemaakt waar ze soms in zitten. maar gezien het feit dat ze bij mij zelf nog steeds buiten lopen denk ik dat ze meer kunnen hebben dan je denkt

in het midden hadden we gras liggen maar dat hebben de beestjes allemaal weggehaald

@Femmieke wrote:

Ook maak ik tot twee keer per dag zn kooitje proper, dan haal ik zn keuteltjes enzo weg




er moet me echt iets van het hart…



dit is echt slecht wist je dat?

Konijntjes eten ik meen s’ochtends hun eigen keuteltjes op, dit is een soort van probiotica voor ze, hebben ze echt nodig.

Er gaan best veel konijntjes dood omdat mensen hun hokje te schoon houden.

@©ootje wrote:

ik heb 2 konijnen en die blijven heerlijk buiten hok staat open en ze lopen lekker los tussen de kippen (gedeelte waar ze lopen is omheind) ook als het regent zoeken ze zelf geen schuilplaats en vorig jaar de sneeuw vond ze geweldig!!! wel hebben ze in het midden van het terrein een ‘hol’ gemaakt waar ze soms in zitten. maar gezien het feit dat ze bij mij zelf nog steeds buiten lopen denk ik dat ze meer kunnen hebben dan je denkt

in het midden hadden we gras liggen maar dat hebben de beestjes allemaal weggehaald




Zo Cootje, bij jou hebben ze het goed! Lekker veel ruimte!

die van ons mag ook los in de tuin, maar als het graven te erg wordt vraag ik mijn zoon toch wel of 'ie even op het konijn wil letten en de kuilen weer wil dichtgooien. maar bij jullie kunnen ze lekker hun gang gaan! Leuk hoor.