KoK's klapperende eierstokken klapperen door

mijn vriend wou ook stoppen , eig alleen om mij ik zei lieverd niet doen,niet om mij dan werkt het niet en heb je je zelf mee… stoppen als JIJ wil en niet voor een ander, roken bij evt knderen doet hij zowieso niet ook bij zijn zoontje niet als die er is …

@bianca81 wrote:

Tja geen idee Ziet hoe het kan dat eerder stoppen niet wil… je moet er echt 100 % voor in staan o eig denk ik zelfs dat het gewoon zo moet zijn gevoelsmatig dat er een stop op zit …

ja dat denk ik ook.

de reden was de beste reden om te stoppen natuurlijk.

je kan ook s’avonds gaan naar je tante :mrgreen:

ik vind roken :sick:

en ziet ja idd de reden is ook iets waard natuurlijk in je gevoel mee… fijn toch !

Mijn vader is een paar weken geleden gestopt…Hij was al eerder gestopt en had dat geld opzij gezet op een spaarrekening…uiteindelijk heeft hij van dat geld…(tenminste een groot deel) een auto voor mijn moeder gekocht.

Haar oude auto ingeruild en zo hoefde hij nog maar een klein deel bij te betalen…Ja ik ben trots op hem hoor :inlove:

even naar wendy ze huilt moemnt

@colle wrote:

je kan ook s’avonds gaan naar je tante :mrgreen:

Nee, we hebben beloofd om daar te blijven eten…Haar buurvrouw kookt Surinaams :drool:

ach waar het om gaat is dat je gestopt bent…

de reden maakt niet uit toch…

je leeft gezonder nu

1 sigaret kost je 7 minuten van je leven zeiden ze vroeger altijd…of het waar is???

@colle wrote:

ach waar het om gaat is dat je gestopt bent…

de reden maakt niet uit toch…

je leeft gezonder nu

1 sigaret kost je 7 minuten van je leven zeiden ze vroeger altijd…of het waar is???

Ja ik vraag me ook af of dat waar is :think:

Ik moest me ineens opnieuw inloggen :think: Vreemd :shock:

das raar…misschien op een knopje gedrukt???

7 minuten van je leven?

hm… :think: nou ik weet toch niet of ik wel 104 wil worden…

nee dit soort onderzoeken hebben me nooit geïnteresseerd en hebben me al helemaal niet aan het stoppen gekregen.

sigaren ruiken nog lekkerder ja, heerlijk!

maar pijp ook idd

(en ja sigarettenlucht vind ik ook nog steeds heerlijk)

(ik vind het dus moeilijker om gestopt te blijven denk ik)

Ehhh, volgens mij niet :shifty:

Of die pillen zorgen er ook voor dat je dingen doet zonder het te herinneren :mrgreen:

ik had het vooral aan het eind van de zwangerschap van dave dat ik sigaretten erg aantrekkelijk vond…

heel raar

die pillen geloof ik wel…

zo ben ik weer,

ze had van de week oorpijn en deze week en vanavond voor eerst op bed zonder zetpil dus dacht vast der oortjes

bleek dat ze wakker was geschrokken want ze meende iets mij nog te moeten vertellen wat belangrijk was maar ze is vergeten wat

ik heb haar gerust gesteld, ik zei ms zie of hoor jemorgen iets en denk je ineens he dat wou ik zeggen

ik zei als je echt vergeet is vast minder belangrijk ,

ga maar slapen meis, nu ja nu slaapt ze al weer :inlove:

@Ziet wrote:

7 minuten van je leven?

hm… :think: nou ik weet toch niet of ik wel 104 wil worden…

nee dit soort onderzoeken hebben me nooit geïnteresseerd en hebben me al helemaal niet aan het stoppen gekregen.

sigaren ruiken nog lekkerder ja, heerlijk!

maar pijp ook idd

(en ja sigarettenlucht vind ik ook nog steeds heerlijk)

(ik vind het dus moeilijker om gestopt te blijven denk ik)

Nee, ik weet ook niet of ik wel die leeftijd zou willen halen…Misschien als ik alles nog zelf zou kunnen :think:

De ene keer vind ik het lekker ruiken…de andere keer wordt ik er misselijk van :? En toch blijf ik roken :oops:

haha de sigaretten brengen wel wat te weeg hier he

:mrgreen:

ach wat schattig!

ben wel nieuwsgierig naar wat ze je dan nog moest zeggen eigenlijk

hm :drool: lekker surinaams eten ruikt altijd zo heerlijk

@colle wrote:

ik had het vooral aan het eind van de zwangerschap van dave dat ik sigaretten erg aantrekkelijk vond…

heel raar

die pillen geloof ik wel…

Hahaha, ja stiekem zit er nog wat anders in wat niet op de verpakking staat :mrgreen: Nee is van tomatenextraxt gemaakt…daar blijk je relaxed van te worden :mrgreen: Moet wel zeggen dat ik inderdaad aardig duf aan het worden ben hoor :oops:

lief hoor van wendy…

waar je al niet mee kan zitten he… of eigenlijk slapen…

ze maakt het wel spannend :mrgreen: