KoK's klapperende eierstokken klapperen door

ow gezellig verjaarag

ik ben zopas bij mijn vriendin haar dochterjte geweest die is 5geworden

was zo heerlijk genieten die grietjes om me heen.

Heb bij thuis zijn mijn vriendin even bedankt voor de heerlijke samenzijn, heb ook even gespeeld met de kids vinde ze zo leuk die aandacht :inlove:

morgen lekker voor de tv hangen…F1 kijken…tussen de OS door :mrgreen:

verder lekker NIETS…

@Ziet wrote:

:mrgreen: even de outlook van belly weer volmaken

:stuck_out_tongue:

Ja, maar ik vindt het juist wel handig :mrgreen: Behalve op zo een avond als vandaag dan :lol:

Ik doe nu 3 dingen tegelijk…

-roken :oops:
  • Colaatje drinken
  • tv kijken

Zitten we al op de 50? Bij 50 ga ik mijn bedje opzoeken :mrgreen: Als ik dat red :oops: :shifty:

nog 4 pag te gaan

wat is OS ? :think:

nog 4 pag

roken :naughty: ben al jaren geleden gestopt :dance:

Olympische Spelen

Wilde ik ook net vragen Bianc :mrgreen:

ik wou graag dat viendlief stopte maar das zo moeilijk…

hij zegt thuis kan ik best zonder maar op de vrachtwagen en dan alleeen is het zon gewoonte te doen en zeker als ik in de file sta of bij een laad/los adres moet wachten

@colle wrote:

Olympische Spelen

Ja dan klinkt het logisch :lol:

Ja, ik wil (lees MOET van hubby ook wel van mezelf hoor! ) stoppen met roken als de pil echt de deur uit gaat :mrgreen:

gewoon een doos lolly;s kopen en in de vrachtwagen leggen

( wel suikervrije he :wink: )

@colle wrote:

Olympische Spelen

aha thnx ihhi ik kijk het nooit denk dat wendy meer kijkt nu als ik ooit in mijn leven gezien heb van de OS

F1 was iets wat ik altijd met mijn mams keek, ging er om uit van bed, kwam ok toen ik samenwoonde met mijn nu ex zelfs altjd bij haar om te zien… samen heerlijk voor de tv

toen ze overleed ben ik minder gaan zien en nu kijk ik helemaal niet , tenij ik ergens kom… et gekke is dat ik dan alleen kijk met een lekker gevoel van he mam dat was van ons he zon warm gevoel…

@colle wrote:

gewoon een doos lolly;s kopen en in de vrachtwagen leggen

( wel suikervrije he :wink: )

Heb ik ook geprobeerd, maar toen zat ik met in de ene hand een lolly en in de andere een peuk :think:

@Belly wrote:

@colle wrote:
Olympische Spelen

Ja dan klinkt het logisch :lol:

Ja, ik wil (lees MOET van hubby ook wel van mezelf hoor! ) stoppen met roken als de pil echt de deur uit gaat :mrgreen:

waarom niet nu???

anders heb je stress van het afkicken en de spanning van wel of niet zwanger…

das werkt ook niet denk ik…

nog 3 pag’s te gaan

belly tja das een idee

mijn vriendje rookt sinds hij met mij gaat niet binnenshuis , en bij mij in de buut ook niet dat vind ik al heel wat

@bianca81 wrote:

@colle wrote:
Olympische Spelen

aha thnx ihhi ik kijk het nooit denk dat wendy meer kijkt nu als ik ooit in mijn leven gezien heb van de OS

F1 was iets wat ik altijd met mijn mams keek, ging er om uit van bed, kwam ok toen ik samenwoonde met mijn nu ex zelfs altjd bij haar om te zien… samen heerlijk voor de tv

toen ze overleed ben ik minder gaan zien en nu kijk ik helemaal niet , tenij ik ergens kom… et gekke is dat ik dan alleen kijk met een lekker gevoel van he mam dat was van ons he zon warm gevoel…

ik keek altijd met mijn vader…nu met mijn vriend…

mijn vader kijkt niet meer…hij vind er niets meer aan :eh:

wel fijn dat je er een goed gevoel bij hebt… ipv een nare bijsmaak

Ik wilde dat we in de nieuwe woning niet meer binnen zouden roken…Hubby vond dat ook een goed idee…Maar uiteindelijk is hij de eerste geweest die hem binnen heeft opgestoken :shock:

roken… ik vind het nog steeds lekker, ookal doe ik het niet meer :wall:

ben toen ik zwanger was gestopt.

en nergens last van gehad

ik vroeg me echt af waarom dat niet eerder kon

Tja geen idee Ziet hoe het kan dat eerder stoppen niet wil… je moet er echt 100 % voor in staan o eig denk ik zelfs dat het gewoon zo moet zijn gevoelsmatig dat er een stop op zit …

Misschien had je een goede reden nodig?? :shifty:

Ja hubby kijkt ook altijd f1, en meestal kijk ik wel met hem mee en zit ik ondertussen achter mijn flaptop :lol:

Maar ja morgen heeft ie toch echt pech…Of…We gaan later naar mijn tante…dat doet ie ook wel vaker…afspraken verzetten ervoor :shock:

oei allebei aan de peuk he…

stopt hij wel tegelijk met je? of laat hij je alleen stoppen ?

dat zou flauw zijn…

stom he ziet…dat je als je gestopt bent denkt van OH valt best mee omte stoppen…

enne ik vond sigaren of pijp nog steeds lekker ruiken…sigaretten niet.

mijn opa rookte altijd sigaar of pijp