KOK traag? Vraag van beheer aan alle kokkers op blz 2

op dit moment niet, maar het verschilt dus per moment

Ben al 2 uur aan het proberen om een bericht te plaatsen. Steeds wordt het scherm voor het beantwoorden niet geladen. Nu is het de eerste keer dat het wel geladen wordt (en nu nog afwachten of het bericht ook geplaatst wordt :shifty: ).

hier nergens last van

fourm gaat goed en laad snel

Oh, wat ben ik blij met dit topic, was al bang dat het aan mijn computer lag… :shifty:

Maar hier dus ook de grootste moeite om op KOK te komen sinds de serververhuizing, ik wilde Ruud ook al een PB gaan sturen.

Ik kom er meestal niet eens op, of de pagina’s laden een eeuwigheid… Het is de ene keer erger dan de andere keer, maar ik heb het in de afgelopen 9 (?) dagen nog niet meegemaakt om gewoon zonder problemen te kunnen KOKken. Net ook weer een half uur over gedaan om erop te komen, nu doet 'ie het weer goed (voor even waarschijnlijk). Op de momenten dat 'ie de pagina’s wel gewoon laadt, is KOK trouwens wél supersnel nu.

Maar dit is echt heel heel heel irritant, dus ik hoop echt dat er snel een oplossing voor komt.

Overigens heb ik gewoon Windows XP en het maakt niet uit of ik het via Firefox of Internet Explorer probeer.

het heeft echt met de opgeslagen cookies te maken, miss verwijst deze naar een IP adres ipv naar de URL. :cry:

Maar ik heb mijn cookies al verwijderd, en nog steeds dezelfde problemen… :think:

Vandaag is het ook weer drama trouwens.

@ruud wrote:

het heeft echt met de opgeslagen cookies te maken, miss verwijst deze naar een IP adres ipv naar de URL. :cry:

Dat kan het hier ook niet zijn, want ik log per keer in en type het adres handmatig in…

Hier dus ook heel veel moeite met laden sinds de verhuizng. Ik typ elke keer het adres in en heb het al met IE 8/Google Chrome/Opera in combinatie met Windows 7 geprobeerd. Avatars en tickers zie ik trouwens ook niet altijd.

Op mijn werk heb ik echt totaal geen problemen met de site in IE 6 en een oudere windows versie en gaat alles super snel. Daar gebruik ik ook steeds dezelfde computer en typ ik het adres ook in.

Ik heb al mijn cookies net verwijderd.

Cookies verwijderen en computer herstarten heeft helaas niet geholpen :frowning:

Hier ook nog steeds hetzelfde, ik lees her en der op het forum echt dezelfde klachten, hier is het pas sinds de verhuizing.

Dan ben ik vast een rare, want voor de verhuizing veel last van traagheid, en nu gaat het eigenlijk heel erg goed.

Dat zal het zijn Tamma :mrgreen:

Ik moet zeggen, het gata nu even goed, ben denk ik zo al 10 pag’s doorgebladerd en nog steeds niet vastgelopen 8)

Hier sinds dat rampzalige weekend ook geen klachten meer (even afkloppen).

Ging daarnet weer ontzettend traag het laden.

hier ook en nog steeds

Hier was het ook dramatisch zojuist, terwijl het vanmorgen razendsnel ging, sindsdien is er echt niets aan mijn instellingen of cookies of provider of wat dan ook gewijzigd, maar helaas het probleem blijft zich voordoen.

Het lijkt wel alsof het beheer het zelf niet weet en ons daarom weinig nuttige tips kan geven.

Als ik het niet kan reproduceren kan ik het idd niet vinden mamy, lijkt me logisch hè…

Tandarts syndroom. :wink: Aan de server kan het ieg niet liggen. :mrgreen:

Maar het probleem is bij mij pas sinds jullie een andere server hebben…

daarvoor ging het altijd goed.

En bij mij zowel er voor als er na :slight_smile:

We geven het zoeken ook nog zeker niet op hoor. :hug: